2018-11-26, 07:19
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Nu är det fara och färde... https://www.expressen.se/noje/books-...an-for-halsan/

Man måste bara älska detta eminenta exempel på journalistik. Linda, guldspaden är din!!!
Citera
2018-11-26, 07:48
Medlem
Boopidoos avatar
Här får hon verkligen vältra sig i medömkan, självförhärligande, sexanspelningar + litet metoo förstås. Dessutom får hon möjlighet stt lägga ut ännu fler krokar om en ”Realty-serie” och ”Så ska det låta”.
Varför Shimoda tycker det här är värt en stor artikel övergår mitt förstånd!!!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lir-en-reality
Citera
2018-11-26, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här får hon verkligen vältra sig i medömkan, självförhärligande, sexanspelningar + litet metoo förstås. Dessutom får hon möjlighet stt lägga ut ännu fler krokar om en ”Realty-serie” och ”Så ska det låta”.
Varför Shimoda tycker det här är värt en stor artikel övergår mitt förstånd!!!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lir-en-reality

Citat:
– Det här är första gången jag gråter på länge. Det är för att det träffar så hårt.

Hahaha! Hon är rolig hon.
Citera
2018-11-26, 09:58
Och hon påstår i sin blogg kommentar att gastric sleeve är reversibel..som vanligt noll koll
Citera
2018-11-26, 13:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hur är halmpyntets ekonomiska status i dessa dagar. Han måste väl ändå tjäna tillräckligt mycket som "livvakt", för att bli beviljad ett bostadslån?
Skatteverket ger dig svar på den frågan, dom är väldigt serviceinriktade faktiskt
Citera
2018-11-26, 18:35
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Och hon påstår i sin blogg kommentar att gastric sleeve är reversibel..som vanligt noll koll

Jag har också noll koll men hon borde ju veta mer tycker man. Hur är det egentligen - har hon gjort en såndär ett par/tre-gånger eller hur är det? Sen har jag något svagt minne av att ha läst något om bukväggsoperation med nät eller liknande.

Jag observerar endast familjen genom osmosis så mina kunskaper är lite bristfälliga.
Citera
2018-11-26, 18:40
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Skatteverket ger dig svar på den frågan, dom är väldigt serviceinriktade faktiskt
Ja. jag vet det. Men jag vet dessvärre inte Halmpyntets personnummer, som väl krävs.
Citera
2018-11-26, 18:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja. jag vet det. Men jag vet dessvärre inte Halmpyntets personnummer, som väl krävs.
Namn och adress duger gott. Det är inte direkt Sveriges vanligaste namnkombo och de fyra sista i pnr behöver de inte för att hitta uppgifterna.
Citera
2018-11-26, 18:57
Medlem
Rimberts avatar
[quote=DreamTwister|65946827]Namn och adress duger gott. Det är inte direkt Sveriges vanligaste namnkombo och de fyra sista i pnr behöver de inte för att hitta uppgifterna.[/QUOTE
Visst, men så viktigt är det inte för mig personligen.
Trodde att någon annan här hade de rätta uppgifterna.
Citera
2018-11-26, 19:00
Medlem
Frammes avatar
För många är det oerhört viktigt. Vi måste skydd oss ifrån familjens framtida boende.
Citera
2018-11-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad har du nu hittat på för dumheter?

Artikeln om den köttätande bakterien handlar inte om henne

Köttätande bakterie 😂
Citera
2018-11-26, 19:02
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Namn och adress duger gott. Det är inte direkt Sveriges vanligaste namnkombo och de fyra sista i pnr behöver de inte för att hitta uppgifterna.
Visst, men så viktigt är det inte för mig personligen.
Trodde att någon annan här hade de rätta uppgifterna.

Vad vill du veta? Jag ringde och kollade in hans deklaration och han tjänade rätt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in