2018-10-27, 11:11
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det stämmer föga med vad du tidigare sagt. Alternativt, var gick du i lågstadiet?
Min bok ser mer eller mindre likadan ut som den på amazon, finns tidigare utgåvor men kan inte hitta den på nätet, därför jag länka till den boken.

Min bok heter också flat earth maps
Citera
2018-10-27, 11:14
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Min bok ser mer eller mindre likadan ut som den på amazon, finns tidigare utgåvor men kan inte hitta den på nätet, därför jag länka till den boken.

Min bok heter också flat earth maps
Och på vilket lågstadium fick du den?
Citera
2018-10-27, 11:16
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Och på vilket lågstadium fick du den?
Vad betyder lågstadium?
Citera
2018-10-27, 11:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Den här boken har jag: https://www.amazon.com/Flat-Earth-Maps-SET-MAPS/dp/B01GR2EWX0

Idiot. Du har ju fram tills nu hävdat att jorden är en cylinder med platta ändar. Boken du hittade via Google nu är ’square and stationary’

Men men, vem är förvånad över ditt ljugande? Du har även ljugit om att du mätt avstånd till stjärnor, räknat stjärnor och reser runt i världen och föreläser.
Citera
2018-10-27, 11:21
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Idiot. Du har ju fram tills nu hävdat att jorden är en cylinder med platta ändar. Boken du hittade via Google nu är ’square and stationary’

Men men, vem är förvånad över ditt ljugande? Du har även ljugit om att du mätt avstånd till stjärnor, räknat stjärnor och reser runt i världen och föreläser.
Ja det är en cylinder i formen, men det är inget som tas upp, eftersom man fokuserar på toppen där det är platt,
Citera
2018-10-27, 11:21
Medlem
constants avatar
Citat:
Vad betyder lågstadium?
Platsen där du hävdar att du fått boken.
Citat:
Jag har en atlas bok hemma o den stämmer perfekt över en platt jord, det är atlas bok man fick när man gick lågstadiet i skolan jag har kvar den än idag.
Citera
2018-10-27, 11:28
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Platsen där du hävdar att du fått boken.
E du allvarlig eller, tror jag ska berätta på vilken skola jag gått i.

Varför är du så intresserad av mig, du verkar fördjupa dig i mig, vad har hänt, svara!
Citera
2018-10-27, 11:34
Medlem
constants avatar
Citat:
E du allvarlig eller, tror jag ska berätta på vilken skola jag gått i.
Varför inte? Men om du inte vill, så kanske du kan berätta om en enda lagstadieskola som lämnat ut den boken som faktalitteratur till sina elever. Tack.
Citat:
Varför är du så intresserad av mig, du verkar fördjupa dig i mig, vad har hänt, svara!
Det har jag redan svarat på i mitt inlägg (FB) Flat Earth--Jorden är platt, ett inlägg du för övrigt läst då du har besvarat det.
Citera
2018-10-27, 11:44
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Varför inte? Men om du inte vill, så kanske du kan berätta om en enda lagstadieskola som lämnat ut den boken som faktalitteratur till sina elever. Tack.
Det har jag redan svarat på i mitt inlägg (FB) Flat Earth--Jorden är platt, ett inlägg du för övrigt läst då du har besvarat det.
Nej lånade boken på skolans bibliotek men lämnade aldrig tillbaka den, och haft den varmt om mitt hjärta massa år.

Sluta övervaka mig o vad jag gör på flashback, o sluta fråga personliga saker, stöter du på mig eller?
Citera
2018-10-27, 11:50
Medlem
constants avatar
Citat:
Nej lånade boken på skolans bibliotek men lämnade aldrig tillbaka den, och haft den varmt om mitt hjärta massa år.
Det spelar ingen roll. Är fortfarande väldigt intresserad av vilken skola som hade den.
Citat:
Sluta övervaka mig o vad jag gör på flashback, o sluta fråga personliga saker, stöter du på mig eller?
Jag frågar inte personliga saker, jag frågar om saker som kan verifiera dina påståenden. Hittills har du inte lyckats svara vettigt en enda gång.

Om du inte vill ha frågor om dina fantastiska påståenden, så ska du inte komma med fantastiska påståenden.
Senast redigerad av constant 2018-10-27 kl. 11:52.
Citera
2018-10-27, 12:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ja det är en cylinder i formen, men det är inget som tas upp, eftersom man fokuserar på toppen där det är platt,

Det står ’square’ - FYRKANT i boken du menar är sann.
Citera
2018-10-27, 12:16
Medlem
populopiduss avatar
Det är rätt intressant att INGEN lyckats fotografera eller ens rapportera om denna mur av isberg som omger vår platta jord, där det också ska patrullera vakter för att hindra en för att ta sig över. Okej, klimatet kanske inte tillåter gemene man att ta sig fram. Men någon borde åtminstone fotograferat eller filmat när dom flugit över Nordpolen ("the Polar Route", som genomförts sedan 1998").

Ja just det, det har man ju gjort! Det finns nämligen mängder med filmer och foton som visar när man flyger över Nordpolen, och hör och häpna. Planen blir inte nedskjutna, inga patrullerande vakter syns där nere på isen och när de flugit över de arktiska områdena fortsätter jorden på andra sidan. Men det är klart, alla foton och filmer som bevisar att ni har fel är ju fake, glömde det

Det roligaste med allt detta är att de som verkligen tror på denna konspirationsteori inte själva fattar att de blivit blåsta av sina egna förebilder, som medvetet skapat denna akademiska hoax.

Gillar för övrigt den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=JO-ndBqZORk
Senast redigerad av populopidus 2018-10-27 kl. 12:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in