Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Jag föreslår att du sätter igång och visar varför de inte är bevis, att bara komma med tomma påståenden är bara fjantigt.
Tänkte skita i att svara då du är en uppenbar shill. Men för dom som inte vet..
1.Det går inte att mäta eller observera någon som helst kurvatur på jorden, jag utmanar vem som helst som läser detta att hitta 1 endaste bild som INTE är fisheye lens som visar kurvaturen. Good luck, jag har själv sökt oerhört mycket men misslyckats.
2.Det finns inga bevis för att gravitationen existerar. Det finns inga experiment som kan visa på att gravitation måste existera över huvud taget. Varför folk började tro från början var pga av ett sedan länge debunkat experiment som folk trodde bevisade något, det bevisar absolut ingenting.
Vi kan inte observera någon som helst gravitation i några former av experiment.
3.Vi kan inte lämna lower earth orbit säger NASA själva. Men dom har varit på månen. Vi kan nu inte åka tillbaka för att NASA har förstört den teknologi från 70 talet som tog folk på månen säger NASA själva, LOL. Jag hittar inte på detta, detta är NASAs egna ord. Flera gånger hör man NASA säga själva att dom inte kan lämna lower earth orbit.
Allt är en sham, men dom flesta är för totalt hjärntvättade för att föreställa sig att någon skulle ha motiv att ljuga. Det är det jag förstår idag att dom har, dom är satanister och vill få folk känna sig obetydliga. Samt vill dom få folk tro på rymden/utomjordingar för att bilda en envärldsregering.
edit: ALLA rymdorganistationer, satteliter, probes etc etc är samma sham. Dessa människor har nätverk över hela jorden, ungefär som cocacola company, så att posta fejkbilder från Kina eller Ryssland, samma bs.