2018-06-22, 08:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Här kommer länkar till utskällningen ang mitt förra inlägg, råkade först lägga upp utan att censurera mitt ansikte..Gode gud..Trodde mitt Anna-följande var över och såg hela mitt liv passera förbi.

http://www.bilddump.se/bilder/201806....233.70.5.jpeg

Humor.
Varför får jag inte göra som alla andra gör ibland? Filtrerar alla?

Om man inte gillar det man ser behöver man inte titta
Hur ska man kunna ogilla något om man inte tittat på?
Citera
2018-06-22, 09:09
Medlem
Frammes avatar
Hon är sanslös denna människa. Så jäkla oförskämd. Ska hon snacka om intelligens, pyttsan. Det är något hon saknar.
Citera
2018-06-22, 09:56
Medlem
Men hur puckad får man bli? I andra andemeningen och i välmening, kan ingen förbarma sig och köpa henne en ordbok... En tjock.
Citera
2018-06-22, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Jag kan inte riktigt komma ihåg när mina byxor var så "hackiga" senast... kanske jag som har fel sköljmedel

Kollade in bilden. Den är fruktansvärt illa photoshoppad. Listerna på golvet stämmer heller inte. Golvet till höger om foten är lägre än golvet till vänster om foten. Allt är slarvigt gjort. Hacken i låren är ju det mest uppenbara. Är det ens möjligt att "råka" slarva så? Någon måste ha gjort ett så dåligt jobb med flit för att få igång en diskussion, något annat kan jag inte tänka mig.

Personligen kunde jag inte bryr mig mindre om vad Anna Book väger eller inte väger, men jag tycker det är lite lustigt att hon tar anstöt av att folk är engagerade i hennes vikt. Detta eftersom hon ju faktiskt nyligen vunnit och varit stjärnan i en populär tv-serie som enbart handlat om vikt och då i synnerhet just hennes vikt. Om jag förstår saken rätt kommer hon snart att vara med i serien igen, för att tala om.... ...specifikt sin vikt och inte ett skit annat.

Hon borde vara glad att folk bryr sig om hennes vikt och hennes kändisskap. Om jag fick bestämma skulle både Biggest Loser läggas ner och den här tråden. Det första är ett ohälsosamt koncept i sig, som sällan verkligen verkar hjälpa någon. Och tråden drar trafik och content till Anna Books instagram. Jag skulle inte ha något emot att hon fick ha sina sociala media totalt för sig själv. Det dyker säkert upp andra kändisar att intressera sig för, för er Anna Book-beroende i tråden... Var starka!
Citera
2018-06-22, 10:12
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Men hur puckad får man bli? I andra andemeningen och i välmening, kan ingen förbarma sig och köpa henne en ordbok... En tjock.

Hon kanske redan använder sin alldeles egna Anna-OrdBook. Hehe.
Citera
2018-06-22, 10:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Kollade in bilden. Den är fruktansvärt illa photoshoppad. Listerna på golvet stämmer heller inte.

Golvet är nog OK - tror hon står framför en garderob med skjutdörrar.
Men.. listen som går upp bakom hennes rumpa är ju dels böjd och uppe vid midjan dyker den upp igen - böjd än en gång - och förskjuten en bra bit till vänster...
Jag roade mig med ett par enkla linjer som visar förskjutningen och kurvan mellan dem: https://imgur.com/a/5FegEqC
Citera
2018-06-22, 10:39
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hon kanske redan använder sin alldeles egna Anna-OrdBook. Hehe.
Nej, hon använder sin Tjock-Book. P.S. Ingen kritik mot stora personer, utan detta är riktat till donnan enbart.D.S.
Senast redigerad av Framme 2018-06-22 kl. 10:42.
Citera
2018-06-22, 10:47
Medlem
Men hade inte anna kortare hår alldeles nyss på någon bild? Men så korttänkt kan en människa bara inte vara, så jag minns nog fel.
Citera
2018-06-22, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Här kommer länkar till utskällningen ang mitt förra inlägg, råkade först lägga upp utan att censurera mitt ansikte..Gode gud..Trodde mitt Anna-följande var över och såg hela mitt liv passera förbi.

Jisses! En människa som inte är helt i balans. Är man så känslig kanske man borde fundera över om man ö h t borde vara aktiv på sociala medier, bättre att pyssla om själen då än att jaga ytlig bekräftelse.
Citera
2018-06-22, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Men hade inte anna kortare hår alldeles nyss på någon bild? Men så korttänkt kan en människa bara inte vara, så jag minns nog fel.

Någon måste ju gynna extensionsförsäljarna? 😇
Citera
2018-06-22, 11:17
Medlem
Frammes avatar
Glöm för all del inte tandläkarna och nagelteknologerna som också är involverade i nutid och framtid. Arma människor att drabbas.
Citera
2018-06-22, 12:03
Medlem
enfindams avatar
Anna sände live idag från bilresan till midsommarfirande med vänner. Det var herr och fru Toledano-Book + två barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in