Citat:
Ursprungligen postat av
Littlepaw13
Jag kan inte riktigt komma ihåg när mina byxor var så "hackiga" senast... kanske jag som har fel sköljmedel

Kollade in bilden. Den är fruktansvärt illa photoshoppad. Listerna på golvet stämmer heller inte. Golvet till höger om foten är lägre än golvet till vänster om foten. Allt är slarvigt gjort. Hacken i låren är ju det mest uppenbara. Är det ens möjligt att "råka" slarva så? Någon måste ha gjort ett så dåligt jobb med flit för att få igång en diskussion, något annat kan jag inte tänka mig.
Personligen kunde jag inte bryr mig mindre om vad Anna Book väger eller inte väger, men jag tycker det är lite lustigt att hon tar anstöt av att folk är engagerade i hennes vikt. Detta eftersom hon ju faktiskt nyligen vunnit och varit stjärnan i en populär tv-serie som enbart handlat om vikt och då i synnerhet just hennes vikt. Om jag förstår saken rätt kommer hon snart att vara med i serien igen, för att tala om.... ...specifikt sin vikt och inte ett skit annat.
Hon borde vara glad att folk bryr sig om hennes vikt och hennes kändisskap. Om jag fick bestämma skulle både Biggest Loser läggas ner och den här tråden. Det första är ett ohälsosamt koncept i sig, som sällan verkligen verkar hjälpa någon. Och tråden drar trafik och content till Anna Books instagram. Jag skulle inte ha något emot att hon fick ha sina sociala media totalt för sig själv. Det dyker säkert upp andra kändisar att intressera sig för, för er Anna Book-beroende i tråden... Var starka!