2018-10-24, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Om detta senario skulle vara sant.

Tycker du då att GS skall dömas för våldtäkt?

Om jag förstår samtyckeslagen rätt så måste man få ett godkänt. Jag såg också ett klipp där en advokat berättade att man måste få ett godkänt på varje nytt steg man tar i akten, att man kan inte göra något nytt utan att veta att den andre är med på det. Vad jag förstår så måste det finnas bevis på det och då kanske det hänger på om det klargörs på ljudinspelningen att hon inte var med på det. Annars är det svårt att bevisa. Om det nu var en våldtäkt.
Citera
2018-10-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Utgår
Nu är han dock anmäld vilket betyder att hon en annan version som ska vägas mot hans och möjligtvis backas upp med bevis i form av en inspelning innan åtal, det var 'en bit kvar innan åtal' enligt vad åklagaren sa förra veckan.

Att han blev och är fortsatt häktad indikerar dock att åklagaren fortfarande går på BO's linje. Vi får se om åklagaren begär att han ska omhäktas i början på nästa vecka, det tror inte jag, jag tror han släpps senast på tisdag.
/Provokatör

Tack för info. Ja, hur är gången egentligen? Han är häktad nu under tiden åklagaren (eller vem det är som beslutar) ser om det finns tillräckligt med bevisning. BO har redan berättat sin sida av storyn antar jag som är nedskriven så den kan hon ju inte ändra på när hon läser alla de tips o råd hon kan få när on läser det här. Nästa steg är då ev åtal eller frigivning, och vad händer sen?
Citera
2018-10-24, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Varför skulle GS vilja ta med sig BO in till frugan om frugan inte var med på det? Även om man gillar trekanter så innebär väl inte det att man kan tänka sig ha trekant med precis vem som helst?

Nej.... jag håller med... hur jag än försöker förstå så får jag inte ihop det.

Hur kan man ha sex när frun är i rummet intill?
Hur kan man fråga om hon vill följa med in till frun om frun inte vet om det?
Om frun vet om det, hur kan frun få för sig att ha sex med en anställd?
Hur kan man försöka ens förföra sin frus anställda när man inte ens har kysst varandra förut?

Om det nu är så som MA säger att BO har gjort en komplott för att hon är avundsjuk och flörtat järnet, hur kommer det sig ändå att man går in i rummet och börjar ha sex med sin frus anställda?

Jag får inte ihop det....
Citera
2018-10-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban4
Kan mycket väl vara som du beskriver med hennes intimhygien. Tanken slog mig dock att GS och MA lät henne ta en dusch efter lång resa för att fräscha upp sig inför middag och deras förhoppning om trekant. Om min tes är rätt, torde hennes skägg-taco och skrynkelhål vara förhållandevis rena. Jag håller för osannolikt att GS frivilligt ger sig på slick med vetskapen att dofterna frodats mellan benen sedan tidig morgon. Eller så har han en fäbless för otvättade kön.

Rätt oväsentligt men om han nu var aprak på alkohol och kanske mer tror du han skulle bry sig om ett något svettigt kön om han ändå var så sugen?
Känns lite som att folk tror att dom inte ska få sig nått på krogen ex bara för dom ätit vitlök..knappast någon som luktar på andedräkt 0255 eller?
Citera
2018-10-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne

Hur kan man försöka ens förföra sin frus anställda när man inte ens har kysst varandra förut?

Om det nu är så som MA säger att BO har gjort en komplott för att hon är avundsjuk och flörtat järnet, hur kommer det sig ändå att man går in i rummet och börjar ha sex med sin frus anställda?

Om MA och GS är swingers så går det ihop.

Ha sex med anställd är inte så ovanligt.
Citera
2018-10-24, 23:49
Medlem
Citat:
Om MA och GS är swingers så går det ihop.

Ha sex med anställd är inte så ovanligt.

Att vara swingers byter att man som par träffar andra par för att ha sex.
Menar du kanske öppet förhållande?
Eller att man ibland bjuder in någon för trekant?
Citera
2018-10-25, 00:00
Medlem
Citat:
Att vara swingers byter att man som par träffar andra par för att ha sex.
Menar du kanske öppet förhållande?
Eller att man ibland bjuder in någon för trekant?

Jag tror de håller på med alltihop. Trekanter eller att ha sex med andra på egen hand. Allt är tillåtet i detas relation.
Citera
2018-10-25, 00:15
Medlem
Citat:
Jag tror de håller på med alltihop. Trekanter eller att ha sex med andra på egen hand. Allt är tillåtet i detas relation.

Jag tror inte att det är så enkelt att ha en öppen relation, känner folk som har haft, och det är vad jag förstår inte lätt att tillåta någon ha sex med en annan i rummet bredvid. Så den tesen faller bort för mig.
Även swingers tesen faller bort för mig.
Trekant tesen tror jag på.
Tesen att frun låg och väntade i sängen tror jag inte på.

Den enda tesen som blir kvar är att han var j-t full och fick ett spontant korkat infall.
Citera
2018-10-25, 05:44
Medlem
45-70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Förstår inte varför yngre personer förutsätter att ungdom per automatik är en attraktion för övriga. Så är det inte.

Att utifrån sig själv dra slutsatser om attraktionen i den här trion är att bedra sig.

Det är ingen fetisch med åtrå mellan personer av olika generationer.
Och med det vill du säga att du inte har några fetischer eller att just den fetischen inte finns? Eller har du en fetisch som får dig att skriva om fetischer här? Kanske är du en fetisch? Vilka fetischer är ok för ungdomar?
Citera
2018-10-25, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, att det är någon form av svartskalle är väl utgångspunkten vid sådana här sonderingar av våldtäktsterrängen.

Är Glenn Schiller solbränd?
Citera
2018-10-25, 08:14
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Jag tror inte att det är så enkelt att ha en öppen relation, känner folk som har haft, och det är vad jag förstår inte lätt att tillåta någon ha sex med en annan i rummet bredvid. Så den tesen faller bort för mig.
Även swingers tesen faller bort för mig.
Trekant tesen tror jag på.
Tesen att frun låg och väntade i sängen tror jag inte på.

Den enda tesen som blir kvar är att han var j-t full och fick ett spontant korkat infall.

Nja håller inte med dig just där. Det finns ju mängder med swinging aktiviteter inom det området. Exempel på det är ju både gruppsex och tex soft swinging.
Jag tror det är fullt möjligt att paret försökte få BO till detta. Vi vet ju inget om den eventuella sexuella laddningen hos dom denna kvällen.
Allt annat är däremot helt obegripligt. Ett spontant korkat infall tror jag inte på då det innebär noll av konsekvenstänk.
Citera
2018-10-25, 08:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:

Jag vill minnas att BO ska ha varit vaken - enligt Glenn. Letade efter hans första förhör, ville minnas att det postades runt sidan 50 men kan inte hitta det. Någon som vill lägga upp det igen?

Att GS hade tänkt sig en trekant är väl uppenbart men jag kan inte tro att frun var både ovetande och sovande. Känns avlägset att MA och Glenn inte skulle ha pratat om det här innan. Vilken fru skulle yrvaket bli kåt och glad av att ens man kommer tillbaka till sängen med en annan kvinna - Älskling, du slutar aldrig att överraska mig! Nej, jag tror att det funnits intimitet tidigare på något sätt i denna konstellation (även om Glenn och BO inte har kysst varandra tidigare) eller att de haft en kväll med mycket laddning och att dom har berört saken. Om Glenn är uppriktig i sitt förhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in