2018-10-26, 18:54
Avstängd
Ksenia74s avatar
Det enda GS var ute efter var att kåta upp henne lite och locka med sig henne in till MA som låg och väntade på en trekant. Men det ville inte JB så hon ringde polis och anmälde GS för våldtäkt
Citera
2018-10-26, 19:10
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Oavsett vad man tycker om Stoppapressarnas uttryck och fokus för intresse tror jag inte att det skrivs direkta felaktigheter. Däremot har utläggen bidragit till att ge en ’inte så smickrande bild’ av BO, även om vi bortser från källor som SP varit i kontakt med och vidare teorier. Vi får veta att BO två gånger är dömd för narkotikabrott, att hon har mutat en person i tjänst (kom det kanske från Expressen får jag backa) och tidigare har anmält en man (för något okänt som inte utmynnat i en dom). Det ger ett personporträtt som ganska få kan känna igen sig i.

Det är självklart relevant för hennes trovärdighet.

I gårdagens utlägg/publikation (vad kallar man det?) reagerade jag mest på det här som tidigare är citerat av Provokatör. Det är ett annorlunda uttryck men ligger i linje med den bild av BO som har målats upp: ”Det finns uppgifter som gör gällande att personen i fråga inte riktigt insett vad larmsamtalet till polisen skulle leda till. Att hon då inte förstod allvaret i sitt agerande.”
Hon är dömd En gång för narkotikabrott men åkte fast två gånger för detta
med några veckors mellan rum.

I samband med att hon "tappade" redlinepåsen med Kola ska hon försökt att muta en ordningsvakt
att betala 10000 kr för att gå loss innan polisen anlände.

Det finns FUP och Dom hos tingsrätten i Varberg att begära ut.
Citera
2018-10-26, 19:15
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Hon är dömd En gång för narkotikabrott men åkte fast två gånger för detta
med några veckors mellan rum.

I samband med att hon "tappade" redlinepåsen med Kola ska hon försökt att muta en ordningsvakt
att betala 10000 kr för att gå loss innan polisen anlände.

Det finns FUP och Dom hos tingsrätten i Varberg att begära ut.

Bra, det ska vara rätt.
Citera
2018-10-26, 19:32
Medlem
Har varken teorier eller åsikter om ev skuldfråga, men Stoppa Pressarnas senaste artikel är rent vidrig. DN är en orm.
Citera
2018-10-26, 19:36
Medlem
The.Leaders avatar
På dem senaste sidorna är återigen sällskapets alkoholintag på tapeten. Den kända fakta som finns idag är att de fyra i sällskapet delade på tre flaskor vin varav den fjärde okända personen inte drack så mycket pga av sjukdom.

Jag tar mig friheten att länka till häktningspromemorian som Filbanken tidigare postat. (FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern
Citera
2018-10-26, 19:39
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Det finns ju hundra andra sätt att få fitta (eller kuk), som dessutom är lättare om man nu vill knulla, än att våldta någon. (I detta fall knullat frugan istället)

Tänk på risken att åka fast. Skammen att behöva leva med att ha gjort en sådan hemsk sak. Förnedringen om det skulle komma ut.

Det betyder ju inte för det att det inte förekommer...

Fast en del har ju fått en egen uppfattning som inte stämmer med verkligheten då det gäller att fortsätta övergrepp trots tydligt avvisande. Inte heller drar dom sig från att ta för sig av utslagna personer eller redlösa. Många är för upphetsade också för att sluta och skiter i följden och fortgår ändå. Vissa tror också dom äger rätten till andras kroppar på något sjukt vis.
Så att din vinkling på detta blir malplacerad gällande att man inte behöver våldta eftersom dom inte fattar bättre. Därför kommer det lagstiftning, så att det ska finnas ett sunt förnuft helt enkelt och kan man inte förstå enkla avvisningar så har man ju ett problem. När det gäller dina konspirationsteorier om försäkringar och skadestånd osv, så krävs det lite mer än en gammal video från Sveriges i särklass största rättshaverist. Trams!
Citera
2018-10-26, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Fy fan vilken äcklig artikel. Vidrigt att anklaga tjejen och låta mannen framstå som helt oskyldig. Men men är man bästis med GMs fru så låter väl artiklarna hos stoppapressarna så.
Kan bara hålla med och eftersom utgivarna är bekanta med MA och GS så undrar jag om detta är till en fördel för dom med alla dessa artiklar. Känns lite som -skriver vi tillräckligt mkt om det så blir det trovärdigt. Tror dom biter sig själva i svansen där.Tveksam om någon som har insyn i utredningen uttalar sig i fallet till en sådan skvallertidning som dom påstår. Att GS självmant avbröt sina handlingar är väl lite en sanning med modifikation -han avbröt p.g.a att BO inte ville följa med honom in till hans fru.., det får ju mig att tvivla på att dom diskuterat detta innan. Jag skulle vilja se ett uttalande i ovannämnda tidning vad MA tycker om att hennes man ville ha trekant med henne och BO eller ska man tolka hennes uttalande att mannen är oskyldig som att det var en överenskommelse mellan henne och GS som inte var förankrat fullt ut.
Citera
2018-10-26, 19:52
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Du är då bra porrskadad som tror att unga tjejer vill bli väckta mitt i natten mitt under sin fylla när de inte kan värja sig och bli våldtagna med fingrar och tunga av en äckelgubbe.

Om du själv vill ha det så att om någon slickar dig på kuken, stoppar in fingrar i ditt anus samt slickar där när du är helt utslagen och inte KAN värja dig så varsågod, vi andra anmäler kräken.

Sluta titta på porrfilm är mitt råd till dig.

Jag är aldrig utslagen, det har man lärt sig att inte vara i min ålder.
Sluta döm utan att veta sanningen, jag säger inte att GS är oskyldig eller skyldig och jag försvara INGEN.

Men tro inte på alla snyfthistorier som kommer allmänheten till känna, många är påhittade eller så ångrar dom sig efteråt.

Att det finns män som är svin skriver jag absolut under på.

Sen är det nog bättre att titta på porrfilm än att bli upprörd för någonting du ändå aldrig kan påverka.
Citera
2018-10-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
På dem senaste sidorna är återigen sällskapets alkoholintag på tapeten. Den kända fakta som finns idag är att de fyra i sällskapet delade på tre flaskor vin varav den fjärde okända personen inte drack så mycket pga av sjukdom.

Jag tar mig friheten att länka till häktningspromemorian som Filbanken tidigare postat. (FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern

Det finns fortfarande ingen annan fakta annat än att GS polisanmäts och att han sitter häktad. Vad som druckits eller vad han skulle ha gjort bygger fortfarande på spekulationer efter vad han själv sagt i förhör. Det är inga verkliga fakta om vad var och en har druckit eller vad han verkligen gjort mot målsägande. Stoppa Pressarna genom DN ser ut att fortsätta sitt försvar av GS. Kanske var han ändå den 4:e personen i sällskapet?
Citera
2018-10-26, 20:08
Medlem
HappySadHarrys avatar
Det jag tycker mest talar emot GS är hans egen uppgift att BO låg på sidan det sista. Om hon legat på rygg, vilket man får anta, när han slickade muttan på henne och sedan lägger sig på sidan tyder det mer på att hon vill få ett stopp på slickandet än att, som han tydligen uppfattade det, hon önskade få analen slickad också.

Tror att det var i det momentet det gick från att vara sex med samtycke till något mer oklart och det verkar enligt GS berättelse kunna stämma in i tiden när han frågade om de skulle gå in till MS.

GS får det att framstå som att det var han som tappade intresset när BO inte ville följa med till MS, men jag tror att det var BO som tappade allt intresse. Både till att följa med och till fortsatt sex och visade det både i ord och handling genom att säga nej och lägga sig på sidan.
Citera
2018-10-26, 20:11
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Det finns fortfarande ingen annan fakta annat än att GS polisanmäts och att han sitter häktad. Vad som druckits eller vad han skulle ha gjort bygger fortfarande på spekulationer efter vad han själv sagt i förhör. Det är inga verkliga fakta om vad var och en har druckit eller vad han verkligen gjort mot målsägande. Stoppa Pressarna genom DN ser ut att fortsätta sitt försvar av GS. Kanske var han ändå den 4:e personen i sällskapet?
Det står anhörig person i artikeln och då verkar nog MA:s son eller GS:s son som troligare.
Citera
2018-10-26, 20:31
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Det står anhörig person i artikeln och då verkar nog MA:s son eller GS:s son som troligare.

Att GS känner till vittnets sjukdomshistorik tyder på att det är någon till familjen närstående, vilket isf betyder att ingen av dessa två vittnen behöver vittna om dom inte vill.

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in