2018-10-24, 17:44
Avstängd
Ksenia74s avatar
Har inte BO gått på koks? Det hoppas jag att GS försvar tar upp det kan inte ligga BO till gagn eller?
Citera
2018-10-24, 17:45
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ja det finns alltid dem med fetischer.

Förstår inte varför yngre personer förutsätter att ungdom per automatik är en attraktion för övriga. Så är det inte.

Att utifrån sig själv dra slutsatser om attraktionen i den här trion är att bedra sig.

Det är ingen fetisch med åtrå mellan personer av olika generationer.
Citera
2018-10-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Har inte BO gått på koks? Det hoppas jag att GS försvar tar upp det kan inte ligga BO till gagn eller?

Rätten kommer inte väga detta.
Citera
2018-10-24, 17:51
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuellerTime
Vet inte 100 % men troligen är en MA och den andra den "sjuke"
Du "Vet inte 100 %" men du yttrar dig om att det finns två vittne som inte är hörda. Och insinuerar på att dem skulle vara till BO's fördel

MA sov och den "sjuke" finns det väl ingen som helst indikation på att han var kvar från något håll. Om nu en fjärde person skulle sovit över så borde detta vara känt. Vad menar du att den fjärde gästen ska tillföra? Att GS varit på BO och flörtat under middagen?
OM nu Stoppa Pressarna ska anses som en "källa" (vilket jag är tveksam till) så har MA redan bedyrat sin mans oskuld, vilket du vet.

Din agenda är uppenbar, driv din sak med den fakta som finns och lägg inte till och dra ifrån som det passar dig.
Citera
2018-10-24, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Du "Vet inte 100 %" men du yttrar dig om att det finns två vittne som inte är hörda. Och insinuerar på att dem skulle vara till BO's fördel

MA sov och den "sjuke" finns det väl ingen som helst indikation på att han var kvar från något håll. Om nu en fjärde person skulle sovit över så borde detta vara känt. Vad menar du att den fjärde gästen ska tillföra? Att GS varit på BO och flörtat under middagen?
OM nu Stoppa Pressarna ska anses som en "källa" (vilket jag är tveksam till) så har MA redan bedyrat sin mans oskuld, vilket du vet.

Din agenda är uppenbar, driv din sak med den fakta som finns och lägg inte till och dra ifrån som det passar dig.

Ja det är det jag gör.
I Häktningspremomorian finns det noterat två vittnen, dessa vittnen kommer att vara en stor del av bevisningen antingen för eller emot GS.

Daniel Nyhlen tar jag inte på allvar gällande någonting överhuvudtaget, en häktningspremomoria är nog mer sannolik att den är korrekt än en "skvallersnubbe" som utan tvekan har en egen agenda som kompis till MA.

Om du väljer att tro honom och inte Häktningsframställan så får det stå för dig.
Citera
2018-10-24, 18:09
Medlem
Citat:

Utöver detta är GS Telefon och Morgonrock under beslag och han är belagd med restriktioner, utöver det finns ljudinspelning.

Allt detta är fakta, som står att finna i de dokument som redan är ute, samt via Iso Salmi.
Citera
2018-10-24, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Vi vet inte att ha slickat henne i anus även om det låter så, ha sa: "Sedan började jag kyssa henne över brösten och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon la sig lite på sidan."

Rent tekniskt sätt så går det att slicka bara hennes fitta bakifrån beroende på hur mycket hon putade, men om han 'kysst' henne i anus och om personen ifråga då inte är intresserad av analsex, så är det inte förvånande om BO visar sitt ogillande. Jag noterar att ett så pass omgående intresse för tvåan är lite väl snabbt, betänk att hon varit på resande fot och förmodligen mest suttit på rumpan utan dusch och att hon kände sig ofräsch. Enligt MGM's uppgifter så låg hon med kläderna på och vi kan då förvänta oss att han hittade en s.k 'discofitta' men även ett 'discoanus'.

/Provokatör

Kan mycket väl vara som du beskriver med hennes intimhygien. Tanken slog mig dock att GS och MA lät henne ta en dusch efter lång resa för att fräscha upp sig inför middag och deras förhoppning om trekant. Om min tes är rätt, torde hennes skägg-taco och skrynkelhål vara förhållandevis rena. Jag håller för osannolikt att GS frivilligt ger sig på slick med vetskapen att dofterna frodats mellan benen sedan tidig morgon. Eller så har han en fäbless för otvättade kön.
Citera
2018-10-24, 18:27
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ja det finns alltid dem med fetischer.
Du utgår också från förutfattade meningar och egna fördomar. Jag skulle inte vara så snabb att uttala mig om vad andra tycker och definitivt inte sträcka mig till att kalla det fetischer.
Det går att konstatera att du inte vet vad du uttalar dig om.
Citera
2018-10-24, 18:42
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
I Häktningspremomorian finns det noterat två vittnen, dessa vittnen kommer att vara en stor del av bevisningen antingen för eller emot GS.
Skriv då det. Och insinuera inte på att vittnena är till BO's fördel samtidigt som du påtalar hennes oskuld
Citat:
Daniel Nyhlen tar jag inte på allvar gällande någonting överhuvudtaget, en häktningspremomoria är nog mer sannolik att den är korrekt än en "skvallersnubbe" som utan tvekan har en egen agenda som kompis till MA. Om du väljer att tro honom och inte Häktningsframställan så får det stå för dig.
Läs om, läs rätt.
Citat:
Utöver detta är GS Telefon och Morgonrock under beslag och han är belagd med restriktioner, utöver det finns ljudinspelning. Allt detta är fakta, som står att finna i de dokument som redan är ute, samt via Iso Salmi.
TAck, jag har följt tråden sedan start. Men bra information för dem som inte har det

Och du, om du tittar igenom mina inlägg så kommer du att se att jag inte tagit något parti i denna sak. Men du är så insnöad på att få fram din åsikt att du blir blind för vad andra skriver och tar det som direkt kritik mot BO.
Citera
2018-10-24, 18:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74

Spelar förmodligen ingen större roll i första skedet för att fastställa om brott begåtts eller ej. Men kan nog spela roll om det svänger och det blir hon som blir misstänkt för brott gällande falskanmälan om hon är tidigare dömd. Dvs hon kanske tidigare ljugit för rätten och dömd.
Citera
2018-10-24, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Förstår inte varför yngre personer förutsätter att ungdom per automatik är en attraktion för övriga. Så är det inte.

Att utifrån sig själv dra slutsatser om attraktionen i den här trion är att bedra sig.

Det är ingen fetisch med åtrå mellan personer av olika generationer.

Klart det är en fetisch, likadant om man har en böjelse åt att vilja ligga med cyklar, bilar och hus eller en böjelse att ha sex med väldig tjocka människor eller en böjelse att man vill ligga med amputerade, handikappade osv.
Citera
2018-10-24, 20:05
Medlem
Citat:
Skriv då det. Och insinuera inte på att vittnena är till BO's fördel samtidigt som du påtalar hennes oskuld

Läs om, läs rätt.

TAck, jag har följt tråden sedan start. Men bra information för dem som inte har det

Och du, om du tittar igenom mina inlägg så kommer du att se att jag inte tagit något parti i denna sak. Men du är så insnöad på att få fram din åsikt att du blir blind för vad andra skriver och tar det som direkt kritik mot BO.

Är inte blind.
Jag tror helt enkelt inte på hans "story"
Däremot tror jag på nya lagstiftningen från 1 Juli 2018, och att BO (Vem det än är) med all sannolikhet var full, och att han utnyttjade situationen, enligt nya lagen räcker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in