2018-10-24, 15:24
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Bladh
Har GS själv sagt att han slickat hennes fitta och rövhål?
Jupp, i första förhöret
Citera
2018-10-24, 15:26
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luosaken
absolut!! jag lovar!! för din skull att jag skall läsa om du svarar

Misstänkt gärningsman
Gl*nn Schill*r (e)

Frugan
Monik* *hlberg (a)

Målsägande
Obekräftat. Väldigt mycket tyder på att det handlar om J*nni* B*njaminsson (e), medverkande i "Sveriges mästerkock" 2011.
Citera
2018-10-24, 16:25
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart.Bladh
Har GS själv sagt att han slickat hennes fitta och rövhål?

Enligt förhör nummer 2 sa han följande:
Sedan började vi kyssas och hon tog av sig den tjocka ylletröjan och vi fortsatte kyssas. Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den. Sedan åkte byxorna av och jag hjälpte till. Sedan började jag kyssa henne över brösten
och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon la sig lite på sidan.

Jag smekte henne också över skötet och tog in ett finger också i skötet. Jag frågade hela tiden
om det var skönt och det var det ju. Det kanske höll på ca 10-15 min och sedan gick vi ut och
rökte tillsammans.
/Provokatör
Citera
2018-10-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Enligt förhör nummer 2 sa han följande:
Sedan började vi kyssas och hon tog av sig den tjocka ylletröjan och vi fortsatte kyssas. Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den. Sedan åkte byxorna av och jag hjälpte till. Sedan började jag kyssa henne över brösten
och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon la sig lite på sidan.

Jag smekte henne också över skötet och tog in ett finger också i skötet. Jag frågade hela tiden
om det var skönt och det var det ju. Det kanske höll på ca 10-15 min och sedan gick vi ut och
rökte tillsammans.
/Provokatör

Utan medgivande.
Citera
2018-10-24, 16:29
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuellerTime
Utan medgivande.

Om Glenns version är sann fick han ju hennes medgivande genom hennes agerade och svaret på frågan om det var skönt.
Citera
2018-10-24, 16:36
Medlem
FedupFlorences avatar
Det tycks som att vi ganska snart efter införandet av lag om samtycke har fått ett fall som engagerar många. De inblandade är mer eller mindre kända, bekanta eller kan googlas fram i olika konstellationer. Och juridiken får nu resonera kring vad samtycke är.

Om GS:s första utsaga stämmer överens med BO:s får vi se om vår nya lagstiftning kan få oss att känna att vi har saknat denna straffmöjlighet tidigare. Eller om det kanske ganska direkt visar sig kunna leda till fall där juridiken inte går i linje med folkets rättvisa? Minns tidigare diskussioner av jurister, innan införandet av lagen och de ekar nu i mitt huvud. Farhågor inför lagstiftningen och möjligheten att fälla de gärningsmän som inte tidigare har kunnat åtalas.
Senast redigerad av FedupFlorence 2018-10-24 kl. 16:44.
Citera
2018-10-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Om Glenns version är sann fick han ju hennes medgivande genom hennes agerade och svaret på frågan om det var skönt.

Inte enligt nya lagen om samtycke per juli 2018.
Sedan tror jag inte på vad han säger i förhöret heller, men det är en annan sak.
Citera
2018-10-24, 16:40
Medlem
Sardinbruss avatar
BO:s version finns ingenstans att läsa, eller?
Citera
2018-10-24, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
BO:s version finns ingenstans att läsa, eller?

Nej den har inte kommit ut
Citera
2018-10-24, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Nej, man måste visa en skylt "Ja" eller "Nej" samt selfie på detta.
Citera
2018-10-24, 16:47
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuellerTime
Utan medgivande.

Utgår vi bara från MGM's text ovan så indikerar två stycken ett medgivande:
Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den.

Jag frågade hela tiden om det var skönt och det var det ju.
Han sa även:
Hon började själv ta av sig byxorna och jag hjälpte till på slutet nere vid fötterna.
Jag frågade "Är det skönt?" vid flera tillfällen och hon svarade "mmm". Det var liksom inga problem. Hon var med på det.
Hörde du någon gång XXXXXX säga nej till dig?
Nej, inte alls. Bara när hon svarade på min fråga om att gå in till ******.

Har du någon aning om varför XXXXXX har anmält dig?
Jag vet inte om hon ändrat sig eller kanske känner någon ånger för ??????. Jag vet inte
Nu är han dock anmäld vilket betyder att hon en annan version som ska vägas mot hans och möjligtvis backas upp med bevis i form av en inspelning innan åtal, det var 'en bit kvar innan åtal' enligt vad åklagaren sa förra veckan.

Att han blev och är fortsatt häktad indikerar dock att åklagaren fortfarande går på BO's linje. Vi får se om åklagaren begär att han ska omhäktas i början på nästa vecka, det tror inte jag, jag tror han släpps senast på tisdag.

/Provokatör
Citera
2018-10-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Utgår vi bara från MGM's text ovan så indikerar två stycken ett medgivande:
Sedan tog hon av sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp den.

Jag frågade hela tiden om det var skönt och det var det ju.
Han sa även:
Hon började själv ta av sig byxorna och jag hjälpte till på slutet nere vid fötterna.
Jag frågade "Är det skönt?" vid flera tillfällen och hon svarade "mmm". Det var liksom inga problem. Hon var med på det.
Hörde du någon gång XXXXXX säga nej till dig?
Nej, inte alls. Bara när hon svarade på min fråga om att gå in till ******.

Har du någon aning om varför XXXXXX har anmält dig?
Jag vet inte om hon ändrat sig eller kanske känner någon ånger för ??????. Jag vet inte
Nu är han dock anmäld vilket betyder att hon en annan version som ska vägas mot hans och möjligtvis backas upp med bevis i form av en inspelning innan åtal, det var 'en bit kvar innan åtal' enligt vad åklagaren sa förra veckan.

Att han blev och är fortsatt häktad indikerar dock att åklagaren fortfarande går på BO's linje. Vi får se om åklagaren begär att han ska omhäktas i början på nästa vecka, det tror inte jag, jag tror han släpps senast på tisdag.

/Provokatör

Jag tror motsatsen, jag tror att han omhäktas.
Hans historia är inte trovärdig, och vi vet fortfarande inte vad de 2 vittnena har sagt ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in