2018-10-24, 05:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Förnedrade Saik-fans som försöker få tillbaka sin värdighet med plastsnack.
För att ni har inte blivit kallade plast sen ni gick upp i SHL?
Citera
2018-10-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
För att ni har inte blivit kallade plast sen ni gick upp i SHL?

Plast, främlingslegion, köplag, Sveriges bästa lag. Ju mer vi vinner ju mer skriker du i Saik(Silver AIK) men det gör det bara mer komiskt.

Hade vi gått upp lite tidigare att ni förmodligen aldrig fått gulden ni köpte i början av 2010-talet. #Silveraik

Kuppa ni in er på sittplats så har ni ju något ”häftigt” att snacka om kommande åren. Känner ni att det på något vis gör er bättre än andra, grattis. Verkligen. Lycka till
Senast redigerad av MitchRapp 2018-10-24 kl. 08:04.
Citera
2018-10-24, 09:32
Medlem
Citat:
Undra om det inte kan bli första gången LHC vinner något iår. Kan det bli första seriesegern månne?

Bra match mot FHC idag. Är det en bubbla eller är LHC bra på ett sätt de inte varit tidigare?

Tycker att vi spelar en helt annat typ av hockey i år. Att vända underläge har vi ex inte varit bortskämda med Tagnes ledning. Det ser jag som ett otroligt styrkebesked. Trots underläge flera gånger i matchen lyckas vi vända och vinna igår. Borde kanske t.o.m avgjort på fulltid med 4-5 frilägen, öppet mål x2 osv. Men får vara nöjd med 2 p. Tycker för övrigt att domaren blåste sönder matchen igår,han tog totalt 14 st(?) 2r. Det är helt sjukt med tanke på hur snäll matchen var. Den i övertid är bedrövligt för övrigt och jag hade varit vansinnig om den hade drabbat oss istället. Men tyckte som sagt att nivån igår var väldig oklar, ibland fick man slasha och ibland fick man inte osv.

Nu börjar en tuffare period med bättre motstånd och mycket bortamatcher. 4 av de 5 kommande matcherna är på bortaplan, får se om vi lyckas hålla i det här. Tycker dock det är starkt att vi har ett lag som lyckas vinna mot bra motstånd trots att 2 riktigt bra spelare är borta. En fundering i övrigt, till folk som har koll på LHC. Någon mer än jag som tycker att vår backsida är otroligt tunn vid skador? Som nu när vi har skador på 2 ordinarie så spelar vi med 2 juniorer som ordinarie och 7:e back en som knappt spelat någon minut i SHL. Tycker att backsidan skulle behöva breddas med en 2vägs back som kan spela stabilt 12-15 minuter per match. Bibic,Alexander Karlsson är jag riktigt osäker på som ordinarie spelare.

Jävlar vad rörigt detta blev för övrigt.

Ha en trevlig dag allihopa!
Citera
2018-10-24, 12:28
Medlem
Såg precis Fribergs hjärntappade klubbkast ut i publiken, hur kan något sånt lämnas ostraffat?
Citera
2018-10-24, 12:41
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Såg precis Fribergs hjärntappade klubbkast ut i publiken, hur kan något sånt lämnas ostraffat?

Helt sjukt faktiskt. Som tur är för både publik och Friberg hamnade den i nätet.
Citera
2018-10-24, 16:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Hade vi gått upp lite tidigare att ni förmodligen aldrig fått gulden ni köpte i början av 2010-talet. #Silveraik
Snyggt att du lyckas förolämpa din egen förening. Den dagen Plastjö vinner SM-guld med 20 egna produkter i klubben äter jag upp mina skor.
Citera
2018-10-24, 16:51
Medlem
Jkrokens avatar
Djurgården har antingen anställt en dyslektiker som skribent på sin hemsida eller så är det en lågstadieelev.

https://www.difhockey.se/artikel/aounajnmy-1lead/infor-djurgarden-brynas
Citera
2018-10-24, 17:01
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Djurgården har antingen anställt en dyslektiker som skribent på sin hemsida eller så är det en lågstadieelev.

https://www.difhockey.se/artikel/aounajnmy-1lead/infor-djurgarden-brynas
Haha! Jämförelsen mellan Josefsson och Matthews var ju det bästa. Fyfan vad låg nivå det var på den texten. En kalasfull 15-åring hade gjort det bättre.
Citera
2018-10-24, 17:10
Medlem
Märker att ni varken förstår humorn eller komiken i inlägget, DIFs nye mediaansvarige är ju störtskön framförallt på insta.
Citera
2018-10-24, 17:54
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Snyggt att du lyckas förolämpa din egen förening. Den dagen Plastjö vinner SM-guld med 20 egna produkter i klubben äter jag upp mina skor.
Den dagen någon klubb gör detta blir jag fan nykterist, käkar mina skor och börjar följa damhockey.
Citera
2018-10-24, 18:25
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Märker att ni varken förstår humorn eller komiken i inlägget, DIFs nye mediaansvarige är ju störtskön framförallt på insta.

Rätt oseriöst att skriva en så dålig text för att vara "rolig", vet dessutom inte om någon myndig person kan tycka det där är kul? Jag tycker man kan förvänta sig mer än så av en SHL-förening. Skicka tillbaka killen till sin fritidsgård, så kan han briljera där istället.
Citera
2018-10-24, 18:30
Medlem
Citat:

Nu har du nog snurrat in dig lite och oklart om det är något SilverAik strävar efter om du tittar på er LineUp. Vi går för guld med eller utan juniorer och satsar alltid på att vinna med 20-0 i finalen. Förra året var det nära.

Tycker du ska tugga sko den dagen SilverAik vinner SM-Guld för det känns ju lika otroligt

BIF-DIF ikväll. Botten-toppen. Reklamfri mot reklam. Svarta mot blå. Klassikermöte. Ja ni fattar. Tippar 3-2 och DIF kommer otroligt taggade till lördagens match!
Senast redigerad av MitchRapp 2018-10-24 kl. 18:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in