Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Oroa dig för Skellefteå du, har sett vissa okunniga som påstår att laget är bättre än förra säsongen vilket det givetvis inte är.
Om du läst mina inlägg så bör du fatta att jag inte är hajpad på Skellefteås sätt att spela, varken i uppspelsfasen, ofärdigheten att lägga ett snabbt första pass till rätt spelare (då ska helt rätt spelare vara ''rätt'' placerad också, vilket jag knappt sett hittills) eller i PP. På pappret är laget bättre än förra säsongen, utan tvekan. Olimb, Aaltonen, Hedberg, Alvarez är en uppgradering från Olofsson, Hetta, Söderlund, Ohlsson. Det gäller bara att alla börjar prestera offensivt också. Och det krävs inte att vara särskilt mycket bättre än förra säsongen heller då jag inte ser att Plastsjö vara så överlägsna i år.
Sen så tar ju ingenting du skriver eller min ''oro för Luleå'' bort det jag skrev innan, att Luleå blev totalt utspelade i träningsmatchen. Det är bara fakta som jag, du och alla Luleå supportrar får ta hänsyn till.
Citat:
Ursprungligen postat av
JT63
Du kan nog vara helt lugn! Ni har den bästa truppen samt den bästa coachen, så om ni håller undan för FBK,DIF så lär ni nog kunna ta hem ett guld till!
Upplagan av nederlagstippade Frölunda är härlig att se! Knappast något guld men i de bästa värdar en semi i slutspelet. Så mycket kämpa och offervilja är underbart att se!
Trodde inte att nån kunde vara mera cringy än MuppRapp, men här är du...Grattis till förmodligen månadens äckligaste fb inlägg.