2018-10-22, 11:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ett helt jävla långt liv och sen skall han svsluta som en våldtktsman. Hur jävla kåt och omdömeslös är man inte om man är beredd att kasta bort en 60 årig investering.
Nu är han ju inte dömd, inte ens åtalad än. Så vi får väl se.
Citera
2018-10-22, 12:07
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu är han ju inte dömd, inte ens åtalad än. Så vi får väl se.

Du har rätt, har inte hängt med. Vi får vänta och se, men man kan ju se det som en retorisk fråga.
Citera
2018-10-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ett helt jävla långt liv och sen skall han svsluta som en våldtktsman. Hur jävla kåt och omdömeslös är man inte om man är beredd att kasta bort en 60 årig investering.

Ja, alkohol och droger har förstört många liv, karriärer och relationer...
Citera
2018-10-22, 12:47
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, alkohol och droger har förstört många liv, karriärer och relationer...
Efter ett inlägg här har jag kollat på en hel del bilder på GS som jag googlat fram och han ser helt galen ut på vissa bilder. Ser påtänd ut eller kanske lider han av struma.Ögonen är helt stirriga 👀
Citera
2018-10-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Du har fel. När det gäller denna typ av brott är det mer regel än undantag att åklagaren inte begär fullständiga restriktioner. Isoleringen är en annan sak, kritiken som framförts är att Sverige inte har någon bortre gräns för hur länge en person kan sitta häktad. Normalt sitter man med restriktioner, fulla eller begränsade, fram tills att tr förhandlingen är över, då brukar man få ansöka om telefon och att få ta emot besök samt skriva brev som inte granskas av åklg. Jag tänker inte argumentera mer med dig då jag pga. av min profession vet att det ligger till så här.

Kan bekräfta det du säger, vad det nu är värt. Men precis som du säger händer det väldigt sällan att en individ som blivit häktad pga kollusionsfara(vilket typ alla blir) inte får följa media. Antar att det har att göra med att man anser att kollusionsfaran elimineras när man sitter häktad.
Citera
2018-10-22, 13:40
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartgultgatanfram
Kan bekräfta det du säger, vad det nu är värt. Men precis som du säger händer det väldigt sällan att en individ som blivit häktad pga kollusionsfara(vilket typ alla blir) inte får följa media. Antar att det har att göra med att man anser att kollusionsfaran elimineras när man sitter häktad.
Finns det nån länk till vilka hans restriktioner är?
Citera
2018-10-22, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Efter ett inlägg här har jag kollat på en hel del bilder på GS som jag googlat fram och han ser helt galen ut på vissa bilder. Ser påtänd ut eller kanske lider han av struma.Ögonen är helt stirriga 👀

Påminner på en del bilder om bortgångne brittiske komikern Tommy Cooper:

https://www.google.com/search?q=tommy+cooper&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve d=0ahUKEwj39by3mpreAhVIkywKHWJ9AsYQ_AUIDigB&biw=11 63&bih=554
Citera
2018-10-22, 16:14
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Du har fel. När det gäller denna typ av brott är det mer regel än undantag att åklagaren inte begär fullständiga restriktioner. Isoleringen är en annan sak, kritiken som framförts är att Sverige inte har någon bortre gräns för hur länge en person kan sitta häktad. Normalt sitter man med restriktioner, fulla eller begränsade, fram tills att tr förhandlingen är över, då brukar man få ansöka om telefon och att få ta emot besök samt skriva brev som inte granskas av åklg. Jag tänker inte argumentera mer med dig då jag pga. av min profession vet att det ligger till så här.

Men suck nu får du komma med i spelet och inte sitta och kabla ut saker som inte stämmer.

Citat:
Trots decennier av FN-kritik mot Sverige - andelen isolerade på häkten kvar på samma nivå
http://www.dagensjuridik.se/2017/01/trots-decennier-av-fn-kritik-mot-sverige-andelen-isolerade-pa-hakten-kvar-pa-samma-niva1

Att sitta med lite restriktioner ger ingen kritik, så GS restriktioner avgörs av åklagaren. Inte många vet om den återkommande kritik vi faktiskt får av bland annat FN. Åtalsfristen går ut 30 okt så åklagaren kommer sannolikt att begära åtalsförlängning.
Senast redigerad av Moosky 2018-10-22 kl. 16:17.
Citera
2018-10-22, 16:21
Medlem
Nu finns det ytterligare en artikel ute på stoppapressarna.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilen-slog-till-i-styvdotterns-sang
Citera
2018-10-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakygirl
Nu finns det ytterligare en artikel ute på stoppapressarna.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilen-slog-till-i-styvdotterns-sang

Vad är stoppapressarna för sorts publikation? Ser väldigt oseriös ut.
Citera
2018-10-22, 17:05
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Hon hade knappast anmält av hon var påverkad av droger. Tänk ett steg till.

GS har begått en fruktansvärd handling. Straff väntar senare.

ja det verkar onekligen så som du beskriver det. Schiller har lapat fitta på en tjej som villigt särat på benen, och samtidigt spelat in akten på sin egen mobil. klassiskt våldtäktsoffer.
Citera
2018-10-22, 17:08
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartgultgatanfram
Exakt så är det. Det är tomtar och trallgökar som påstår något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in