2018-10-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Berätta var i texten jag Påstår i texten att hon Inte kan ha blivit våldtagen?

"Vem kommer du att skuldbelägga om det visar sig att BOs blodanalys visar att
hon har narkotika i kroppen?

Blir det samma "neverending story" att det är GS som tvingat i henne det på samma sätt
som du insinuerar ang vinintaget?

Enligt vad du skrivit tidigare så var JBs (om det nu är hon som är BO) fällande narkotika domar
samt mutförsök inget som var det minsta allvarligt.

Däremot enligt dig så var det väldigt allvarliga saker ang. en spelarövergång där pengar hamnat
på MGMs bankkonto och sen påstår du att GS varit i slagsmål i Spanien.
Är några av dom två ovanstående händelserna något som GS har fällts för av domstol?

Oavsett hur mycket du Gapar och Orerar över att JB är oskyldig sedan tidigare
så kvarstår fakta, nämligen att hon har brutit mot lagen tidigare.
Det är sådant som kommer att vägas in om/när det blir förhandling i tinget. Trovärdighet Bla.

Har du något belägg för att GS har blivit dömd för något olagligt någonsin?"

Tror Du att det finns en Anledning till att Sannolikhets och Matematik Oraklet
blivit avstängd och fått en massa inlägg raderade?

Vem antar du kommer skuldbeläggas om det visar sig att BO har någonting i blodet?
Citera
2018-10-20, 11:30
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Vem antar du kommer skuldbeläggas om det visar sig att BO har någonting i blodet?
Bra Svar på det jag frågade Om!
Förvänta dig samma feedback/svar tillbaks.

Jag vet inte Vem som ev. kommer att skuldbeläggas.
Vet Du?
Citera
2018-10-20, 11:45
Medlem
Citat:
Bra Svar på det jag frågade Om!
Förvänta dig samma feedback/svar tillbaks.

Jag vet inte Vem som ev. kommer att skuldbeläggas.
Vet Du?

Du skriver i ditt inlägg att du antar att någon kommer att skuldbeläggas, och ställer den frågan.

Svara på den själv.
Citera
2018-10-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Att hon har ljugit tidigare och nyttjat droger kan vi med visst fog konstatera. I en rättegång behövs mer påtagliga bevis för såna påståenden. En tidningsartikel räcker inte. Domstolarna är ganska kinkiga när någon sida svartmålar den andra.
Teknisk bevisning är avgörande tillsammans med hur trovärdiga detaljerade berättelser som presenteras.
Skulle inspelningen inte på ett tillräckligt sätt bevisa våldtäkt blir det nog svårt att få en fällande dom.
Vad som hänt tidigare under kvällen kan också spela in och där är MA ett viktigt vittne eventuellt tillsammans med person 4 beroende på hur länge han varit med under kvällen. Tänker till exempel på om det antyds om sexuella aktiviteter.

Hennes lögner och försök till muta finns i polisutredningar och domar. Advokaten hänvisar naturligtvis inte till en artikel i Expressen utan orginalkällorna.
Citera
2018-10-20, 11:54
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Du skriver i ditt inlägg att du antar att någon kommer att skuldbeläggas, och ställer den frågan.

Svara på den själv.
Börja med att svara på frågan som jag ställde till dig ang. om vad du påstår:

"Du skriver ett helt långt inlägg om hennes kokain missbruk och skriver upp ett scenario ifall att det visar sig i blodanalysen och beskriver det sedan som att hon därför inte alls kunnat bli våldtagen!?

Läs om ditt eget dumma inlgg."

Berätta var i texten jag Påstår i texten att hon Inte kan ha blivit våldtagen?

För övrigt så ställde jag Inte frågan till dig Utan Till BK som inte svarat.
Gör ett försök att läsa saker som det är publicerat och inte hur du tolkat in saker.

"Du vet inte skriver du nu, men insinuerar hela tiden genom att DU själv drar upp hennes ev narkotika historik i långa inlägg. Ge dig."

Jag vet inte därav frågan som inte var adresserad till Dig utan till en nu avstängd medlem
som spammat sönder hela tråden, ljugit och enbart svarat på saker som passat Hens agenda
Citera
2018-10-20, 12:13
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Hennes lögner och försök till muta finns i polisutredningar och domar. Advokaten hänvisar naturligtvis inte till en artikel i Expressen utan orginalkällorna.
Jag vet inte om hon blev åtalad för försök till muta eller om det ens är olagligt att försöka muta en dörrvakt (har för mig att det var så). Finns det dokumenterat i polisutredning kan det troligen användas. Men som sagt, domstolarna gillar inte svartmålande.
Citera
2018-10-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag vet inte om hon blev åtalad för försök till muta eller om det ens är olagligt att försöka muta en dörrvakt (har för mig att det var så). Finns det dokumenterat i polisutredning kan det troligen användas. Men som sagt, domstolarna gillar inte svartmålande.

Det är inget svartmålade utan ett konstaterande av att hon inte drar sig för att ljuga för rättsväsendet.

I våldtäktsmål där trovärdighet är A och O är det ren stor nackdel för henne.

Hela hennes historia om den påstådda våldtäkten är också väldigt ologisk, precis som i fallet då hon säger att någon planterat kokain på henne och att hon sedan tappat detta av misstag,

Våldtäkt där hon själv spelar in ljudet och där frun ligger och sover i samma lägenhet. Mest bisarra våldtäktshistoria jag hört.
Citera
2018-10-20, 12:22
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Blev han fälld för sin påstådda pengatvätt. Jag har frågat förut men inte fått svar.

allt som verkar hänt e att Abgar Barsom upp taxerades i norge, fick betala extra skatt
http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-saken-burde-vere-ferdig-fra-bade-skatt-ost-og-politiet-sin-side-1.1512879
Abgar Barsom har fått forhøyet inntekten sin med sign on fee 1, 5 mill fordelt med 500.000 til 1.940.590 i 2009 skatteberegnet 17.11.2014 og en million i 2008.
Citera
2018-10-20, 12:24
Medlem
Om det nu är så att GS varit inblandad i div "spelhärvor" och en "märklig/omedveten" miljoninsättning på hans bankkonto så hoppas jag de rör runt i detta också, likaså BO´s affärer. Allting påverkas av något beteende, vilket kan resultera i mycket annat. Får GS ha kontakt med MA under tiden han sitter häktad?
Citera
2018-10-20, 12:28
Medlem
En fråga:

Är det någon som vet hur den juridiska gången blir nu?

Om det blir lyckta dörrar så kommer man väl inte ens ta del av BO version, ens skriftligt vad jag förstår?
Hur mycket info få man då?
Citera
2018-10-20, 12:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
En fråga:

Är det någon som vet hur den juridiska gången blir nu?

Om det blir lyckta dörrar så kommer man väl inte ens ta del av BO version, ens skriftligt vad jag förstår?
Hur mycket info få man då?
Som jag har fattat det så blir nog FUP tillgänglig ändå, fast med sekretess på namnet på målsägaren.
Citera
2018-10-20, 12:48
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Som jag har fattat det så blir nog FUP tillgänglig ändå, fast med sekretess på namnet på målsägaren.
Är det lyckta dörrar är allt sekretess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in