2018-10-21, 21:43
Medlem
alicewonderlands avatar
[quote=OweGbg|65605895]
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Gå lite längre ner så står det en brottskod som är 0661 och den säger följande
Våldtäkt inklusive grov våldtäkt av kvinna över 18 år inomhus
Jag HAR läst tråden men tyckte bara att det var anmärkningsvärt att det stod så i polisens papper. Men culpa, jag har också trott att det var helt klart vem BO är...
Citera
2018-10-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag HAR läst tråden men tyckte bara att det var anmärkningsvärt att det stod så i polisens papper. Men culpa, jag har också trott att det var helt klart vem BO är...

Det är det också.
Citera
2018-10-21, 22:38
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det är det också.

Nej, det är inte 100% att det är rätt BO även om mycket pekar i den riktningen.

Besvärande omständigheter är att slaskmedia påpekat att BO deltagit i ett populärt TV-program samt att BO felaktigt skulle varit under 18.

Dessa två omständigheter har varit starkt bidragande till att spekulationerna om vem som är BO varit omfattande på forumet. Utan denna information hade sökandet efter BO stannat vid något enstaka inlägg enligt rådande forumsed. Pga slaskmedia så har nu har den förmodade BOn skandaliserats och hennes tidigare vandel är till hennes nackdel vilket spelar MGM och hans försvarsadvokat i händerna.

Någon läckte tidigt (långt innan häktningsförhanlingen) information ur förhör med MGM till media.

/Provokatör
Citera
2018-10-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Besvärande omständigheter är att slaskmedia påpekat att BO deltagit i ett populärt TV-program samt att BO felaktigt skulle varit under 18.

Att M*nika hälsar henne välkommen på Insta när hon anländer med tåg samma fredag är det också...
Citera
2018-10-21, 23:46
Medlem
Zoom008s avatar
Jag funderar över om inte Glenn har lyft ögonlocket av nåt slag. Han ser helt stirrig ut med vidöppna ögon på det senaste årets bilder. Kan ju ha nåt med att göra då han är fåfäng och vill känna sig sexig och går på yngre tjejer. Han såg onekligen bra ut som ung och vill behålla den looken. Inte normalt att ögonen ser icke stängbara ut och jag har sett flertalet äldre skådisar som lider av detta problem i olika TV-program. Han har väl panik nu då åldern tar ut sin rätt och han vill visa vilket monster han är i sänghalmen. Därav skrytet i förhöret när han ordagrant gav polisen en lektion.
Citera
2018-10-22, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag funderar över om inte Glenn har lyft ögonlocket av nåt slag. Han ser helt stirrig ut med vidöppna ögon på det senaste årets bilder. Kan ju ha nåt med att göra då han är fåfäng och vill känna sig sexig och går på yngre tjejer. Han såg onekligen bra ut som ung och vill behålla den looken. Inte normalt att ögonen ser icke stängbara ut och jag har sett flertalet äldre skådisar som lider av detta problem i olika TV-program. Han har väl panik nu då åldern tar ut sin rätt och han vill visa vilket monster han är i sänghalmen. Därav skrytet i förhöret när han ordagrant gav polisen en lektion.
Inte otroligt. Det kostar fläsk (småländskt uttryck) att frottera sig med societeten!
Citera
2018-10-22, 09:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Inte alls omöjligt. Jag tror det är det vanligaste ingreppet bland män.
Citera
2018-10-22, 09:47
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Behövs inte utan det känner dom flesta till att inledningsvis när en person är häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt och man sätter ett särskilt häktningsskäl som att han kan förstöra bevis eller försvåra utredningen, så innefattar det just att inte ta del av medias nyheter och inte heller TV eller umgås med andra- Varför tror du Sverige får återkommande kritik för just restriktioner? Ja, just det isoleringen anses vara snarlik tortyr. Så när GS inte längre anses kunna förstöra bevis eller påverka utredningen lättar åklagaren på restriktionerna. Du har inget att lära mig här.
Du har fel. När det gäller denna typ av brott är det mer regel än undantag att åklagaren inte begär fullständiga restriktioner. Isoleringen är en annan sak, kritiken som framförts är att Sverige inte har någon bortre gräns för hur länge en person kan sitta häktad. Normalt sitter man med restriktioner, fulla eller begränsade, fram tills att tr förhandlingen är över, då brukar man få ansöka om telefon och att få ta emot besök samt skriva brev som inte granskas av åklg. Jag tänker inte argumentera mer med dig då jag pga. av min profession vet att det ligger till så här.
Citera
2018-10-22, 10:58
Medlem
Tidigare i tråden nämns Instagram dialog mellan JB, MA och GS.
JB: det ska bli kul att komma upp till er i Sthlm. Där GS svarar: då ska vi "smida".

Har vi tittat närmare på detta?
Vad menar GS med smida? Planera något, erbjudande, ny affärsupplägg, öppna ny krog mm.

Är det bekräftat att JB skulle gästspela på MA's cafe?

Intressant enligt min mening, kanske fyller i luckor i tidslinjen osv.
Citera
2018-10-22, 11:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcussvensk
JB: det ska bli kul att komma upp till er i Sthlm. Där GS svarar: då ska vi "smida".

Vad menar GS med smida? Planera något, erbjudande, ny affärsupplägg, öppna ny krog mm.

Hade det nämnts något om "smide" tidigare i konversationen? Det an ju egentligen betyda vad som helst. Men någon form av plan brukar ju vara inblandad när man skall "smida". Om man nu inte verkligen är smed förstås.
Citera
2018-10-22, 11:10
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcussvensk

Ja "smida" kan ju även tolkas som knulla om de gjort det tidigare eller pratat om det....
Fittsmide är ju ett begrepp...
Citera
2018-10-22, 11:56
Medlem
Stones avatar
Ett helt jävla långt liv och sen skall han svsluta som en våldtktsman. Hur jävla kåt och omdömeslös är man inte om man är beredd att kasta bort en 60 årig investering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in