2018-10-31, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Fast jag har väldigt svårt att ta in att nån hur full han än är att gå in till en nattgäst i rummet intill sin fru och börjar med sexaktiviteter. Jag tror det var uppgjort med MA att göra ett försök med BO och det stämmer ju i så fall med att han frågade BO om hon skulle följa med in till MA.
Jag menar skulle han bjuda in BO till MA när hon ligger i sin säng mitt i natten utan att hon var medveten om det?

Det tror jag med!

Det är just därför hon försvarar honom med näbb och klor, hon känner sig ansvarig för att han sitter anhållen.

Han våldförde sig på en sömndrucken gäst utan att hon kunde värja sig i ett samförstått (med MA) försök att få in henne till frun så de kunde ha lesbisk sex.
Citera
2018-10-31, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hon har inte blivit våldtagen iom att han slutade med sexet när hon inte ville följa med in till frugan. Sedan har hon låtit honom ta av henne kläder inklusive bh och dessutom följt med honom ut efteråt på en rök på balkongen. Det hör ni väl själva att detta är ju fan ingen våldtäkt och det kommer rätten komma fram till också och så får tjejen betala rättegångskostnaderna och skadestånd till GS

Man kan stoppa in annat i en vagina utöver kuken. Han stoppade in fingrarna i henne körde runt där en tid, det är våldtäkt.

Han kan väl stoppa in fingrarna i ditt anus och snurra runt där ett tag när du varken kan värja dig eller har gett ditt samtycke pga alkohol eller ev kokain, det är tydligen helt okej med dig. Det är ju ändå inte våldtäkt.
Citera
2018-10-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Nej, det tycker jag inte är trovärdigt och jag tror inte att det var så heller.
Jag tror just nu (kan ändras) att det var oaktsam våldtäkt, att hon var full och kanske halvsov.

Vaddå oaktsam våldtäkt!?!!

Det du beskriver ÄR en fullständig våldtäkt över en tjej som inte kan värja sig mot hans vidriga handlingar mot hennes kropp!
Citera
2018-10-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Man kan stoppa in annat i en vagina utöver kuken. Han stoppade in fingrarna i henne körde runt där en tid, det är våldtäkt.

Han kan väl stoppa in fingrarna i ditt anus och snurra runt där ett tag när du varken kan värja dig eller har gett ditt samtycke pga alkohol eller ev kokain, det är tydligen helt okej med dig. Det är ju ändå inte våldtäkt.

Så alla brott som inte är våldtäkt är ok i din värld?
Citera
2018-10-31, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Så alla brott som inte är våldtäkt är ok i din värld?

Det du citerar är mitt svar på ett inlägg, ett inlägg där du också kunnat läsa orden "hon har inte blivit våldtagen". Det är det jag refererar till.

Då kan du inte rycka ut mitt svar ur sitt sammanhang!
Senast redigerad av Martlet 2018-10-31 kl. 20:00.
Citera
2018-10-31, 19:59
Medlem
Citat:
Det är inte oaktsam våldtäkt. Att han våldtagit en vän med frun i rummet bredvid finns inte. Och ingens version, varken MA, GS eller JB tyder på det heller. Det är det som är poängen.

Sedan kan det säkert vara våldtäkt enligt den nya svenska lagen men det visar bara att det är fel på svensk lag.

Om det hade varit en riktig våldtäkt så är det klart att det hade varit önskvärt om det funnits bevis så att han kunnat dömas. Det är dock rent hypotetiskt då inget tyder på att det är en riktig våldtäkt.

Väntar förövrigt på ett fall där båda anmäler varandra för våldtäkt eftersom de inte givit varandra muntligt medgivande till sex. Gemene svensk gör sig plötsligt iom nya lagen skyldiga till våldtäkt någon gång i veckan.

1. Var du där menar du? Varför är de omöjligt?
2. Har du hört BO’s version?
3. Vad räknar du som ”riktig” våldtäkt om inte fingrar och tunga i vagina och anus räknas?
4. Hur många gånger blev du tappad i golvet som liten?
Citera
2018-10-31, 20:00
Medlem
Citat:
Det du citerar är mitt svar på ett inlägg.

Då kan du inte rycka ut mitt svar ur sitt sammanhang!

Fast nu har du en helt annan beskrivning av händelseförloppet än den du citerar.
Citera
2018-10-31, 20:05
Medlem
Citat:
Fast nu har du en helt annan beskrivning av händelseförloppet än den du citerar.
Fast vi kan ta det på ett barns nivå då kanske poletten trillar ner.

Enligt "Ksenia74" så blev BO INTE våldtagen efter att ha blivit slickad och fingrad utan samtycke. Då svarar jag att enligt KSENIJA74 är inte det våldtäkt om denna blivit fingrad och slickad utan samtycke.

Hänger du med. Fast egentligen rör inte något av detta dig då jag skriver till Ksenia74.
Citera
2018-10-31, 20:08
Medlem
Innerfittefetts avatar
Ni som förkastar möjligheten att en yngre kvinna aldrig skulle vilja knulla med en 60 årig gubbe och ha en trekant med hans fru.
Kolla in Bodycontact! Där händer sånt varje dag 7 dagar i veckan!
DU kanske inte gillar det! Men det finns hundratals därute som har det som "hobby"
Citera
2018-10-31, 20:12
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Det tror jag med!

Det är just därför hon försvarar honom med näbb och klor, hon känner sig ansvarig för att han sitter anhållen.

Han våldförde sig på en sömndrucken gäst utan att hon kunde värja sig i ett samförstått (med MA) försök att få in henne till frun så de kunde ha lesbisk sex.
Ja det här är ju nog vad som hänt.
Har svårt att se att GS kommer att åka dit med MA som enda vittne.
BO kommer tyvärr att släpas i skiten och allt hon gjort kommer att bli var mans egendom.
Om hon är smart drar hon tillbaka sin anmälan....
Citera
2018-10-31, 20:54
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ja det här är ju nog vad som hänt.
Har svårt att se att GS kommer att åka dit med MA som enda vittne.
BO kommer tyvärr att släpas i skiten och allt hon gjort kommer att bli var mans egendom.
Om hon är smart drar hon tillbaka sin anmälan....
För det första finns det också en inspelning som bevis
För det andra kan ingen mer än åklagaren lägga ner en FUP när nån sitter häktad.
Citera
2018-10-31, 20:57
Medlem
Citat:
Vaddå oaktsam våldtäkt!?!!

Det du beskriver ÄR en fullständig våldtäkt över en tjej som inte kan värja sig mot hans vidriga handlingar mot hennes kropp!

Ja, jag håller med.
Men oaktsam på det sättet att han var i "god tro", trodde att hon var med på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in