2018-10-17, 20:22
Medlem
Jag förstår att man vill luska ut hur det hela har gått till samt vem som är BO eftersom det skrivits i media att det är en känd person, men för i helvete grabbar - sluta genast att likt hyenor slita ännu mer i offret med spekulationer som att det kan vara så att hon varit med på det och för i satans helvete - sluta skriva saker om GS fru, hon har ingenting med detta att göra.

Vad jag sett, hört och läst om BO (om det nu är JB) och GS fru MA är de två genuint härliga, hjärtliga och värdiga kvinnor, som tyvärr låtit sig komma för nära en otäck man.

TÄNK OM BO ELLER MA VARIT DIN SYSTER ELLER MAMMA - GE BLANKA FAN I ATT SKRIVA NÅGOT SOM INTE ÄR VÄRDIGT OM DESSA!

Var män nu.
Citera
2018-10-17, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag får ju inte ett bra intryck av BO efter hennes svar i knarkförhören.
Det hände ju inte en gång att hon åkte fast,utan två.
Hon ljuger gång på gång, verkar inte ha någon skam direkt.
Att hon dessutom försöker muta en anställd på krogen med 10 000 kr
för att inte gå vidare med hennes knark till polisen ...

Trodde f ö det var två olika personer när jag googlade på henne.
Först ser jag bilder på en supermullig,osminkad tjej, som sedan bantat ner sig
och sminkar sig hårt, hon verkar vara en late bloomer, som ändrar sig
radikalt när hon närmar sig 30.

GS och JB har inte träffats på dryga året då hon jobbat i London. Under tiden har Metoo- rörelsen skapats. GS tänkte inte på detta. Däremot hade JB anammat detta..
Citera
2018-10-17, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jason133
Jag förstår att man vill luska ut hur det hela har gått till samt vem som är BO eftersom det skrivits i media att det är en känd person, men för i helvete grabbar - sluta genast att likt hyenor slita ännu mer i offret med spekulationer som att det kan vara så att hon varit med på det och för i satans helvete - sluta skriva saker om GS fru, hon har ingenting med detta att göra.

Vad jag sett, hört och läst om BO (om det nu är JB) och GS fru MA är de två genuint härliga, hjärtliga och värdiga kvinnor, som tyvärr låtit sig komma för nära en otäck man.

TÄNK OM BO ELLER MA VARIT DIN SYSTER ELLER MAMMA - GE BLANKA FAN I ATT SKRIVA NÅGOT SOM INTE ÄR VÄRDIGT OM DESSA!

Var män nu.

Hålle med dig helt! Inrikta er på förövaren.
Citera
2018-10-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag får ju inte ett bra intryck av BO efter hennes svar i knarkförhören.
Det hände ju inte en gång att hon åkte fast,utan två.
Hon ljuger gång på gång, verkar inte ha någon skam direkt.
Att hon dessutom försöker muta en anställd på krogen med 10 000 kr
för att inte gå vidare med hennes knark till polisen ...

Trodde f ö det var två olika personer när jag googlade på henne.
Först ser jag bilder på en supermullig,osminkad tjej, som sedan bantat ner sig
och sminkar sig hårt, hon verkar vara en late bloomer, som ändrar sig
radikalt när hon närmar sig 30.

GE FAN I ATT SKRIVA NEDSÄTTANDE SAKER OM EN STACKARS UNG KVINNA SOM DU TROR BLIVIT UTSATT FÖR EN VÅLDTÄKT AV EN 58 ÅRIG MAN, DIN USLA PARASIT.
Citera
2018-10-17, 20:27
Medlem
GS's Instagram konto blev plötsligt privat. Intressant att fruns samtidigt är öppet, där hon för 4 timmar sedan gör reklam för sin mat....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jason133

Var män nu.

Precis som GS vänner och föredetta lagkamrater säger om honom också... Man ska inte lyssna så jäkla mycket på vad människor har att säga.

Lyssnade man på Peter Madsens närmaste vänner så var han en hjärtlig människa som inte skulle göra en fluga förnär. Visade sig att han var bestialisk fullblodpsykopat som lemlästade unga kvinnor.
Senast redigerad av Kimma7 2018-10-17 kl. 20:32.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Nej det är ingen miss, hon kanske inte hade pass med sig då. Hade sannolikt inte körkort

1. Brottskoden visar på att hon är över 18 år
2. Expressen skriver att hon är över 18 år
3. Tingsrätten svarar i ett mail att hon är över 18 år

Fortfarande tror du att hon är under 18 år? På grund av att någon kryssat fel på ett papper.
Citera
2018-10-17, 20:29
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hade väl inte varit så jäkla mysigt att titta på när man vet bakgrunden till klippet?
? Vad menar du?
Citera
2018-10-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
? Vad menar du?

Ingen vill se GM slicka BO i rumpan. Vedervärdigt.
Citera
Medlem
Citat:
Hur pryd får man vara? Har du sett porrfilm nån gång? Eller är det bara så att du känner Glenn och då får dåliga vibbar?
Att slicka fitta och även ett nytvättat anus är ju annars ganska normalt bland sexuella människor..

Tror inte BO var nytvättad. Hon var nog lagom lökig efter att ha supit en hel kväll och däckat med massa kläder på sig.
Citera
Medlem
herrtrattkantarells avatar
Ojojoj gör ju inte honom mer misstänkt 🤣😂
VARFÖR GÖRA SINA KONTON PRIVATA. STÅ FÖR DE NI GÖR ISTÄLLET. TÄNK FÖRST OCH GÖR SEDAN !!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Levandelegend
GS's Instagram konto blev plötsligt privat. Intressant att fruns samtidigt är öppet, där hon för 4 timmar sedan gör reklam för sin mat....
Citera
2018-10-17, 20:32
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Hur pryd får man vara? Har du sett porrfilm nån gång? Eller är det bara så att du känner Glenn och då får dåliga vibbar?
Att slicka fitta och även ett nytvättat anus är ju annars ganska normalt bland sexuella människor..
Oavsett så är det nog inget som kommer att hamna på Youtube eller liknande.
(Om ni mot förmodan inte jobbar på tinget, är utredande poliser,åklagare eller advokater/MÅB.)

OM det nu ens är en Videobilds upptagning, det kan mycket väl röra sig om enbart ljudupptagning eller video funktionen på rec. läge men kameran riktad mot taket eller mot säng/madrass trots vad BOs advokat sagt till slaskpressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in