Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Jag skulle inte vara speciellt orolig över det här, så länge det handlar om måttliga doser vilket det verkar göra baserat på det du skrivit. Jag själv brukar ofta blanda alprazolam och tjack ibland, men då handlar det oftast om 1-2 mg alpra och kanske max 0,5 mg tjack. Har gjort det länge och aldrig upplevt några problem, tycker det snarare är väldigt behagligt att t.ex landa på när man dragit i sig mycket tjack eller bara för att det är en trevlig kombination.
Jag skulle inte oroa mig över att blanda dessa två ibland i måttliga doser, men som sagt talar endast efter egna erfarenheter, vänners erfarenheter och saker jag läst och hört på internet så är ingen direkt fakta i mitt påstående.
Men för den som vill dra mer efter bensosömnen, sitter inte den lite snett till när det kommer till ruseffekt iom att alpran fortf ligger kvar?
Gillar själv att tända av på alpra+röka, för att sen lyckas sova. Dock har jag märkt att alpran tydligt märks när man börjar dra linor igen dag 2, och då i sederande läge