2013-06-12, 00:17
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Jaha, okej. Jag hade själv kört på, benso cirkulerar alltid i min kropp

Men du känner väl mest själv hur det känns. Sliter på kroppen gör det ju givetvis.

Redan tagit en liten lina till. Fastnade vid att måla. För jävla kul att måla på tjack
Citera
2013-06-12, 00:42
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Redan tagit en liten lina till. Fastnade vid att måla. För jävla kul att måla på tjack

Allting blir kul, nästan för kul...
Satt för någon dag sedan och kollade igenom Silk Road i 8 timmar

De jag känner är inte riktigt så taggade på att köra tjack hela natten och sedan jobba morgonen efter.
Så det blir oftast att sitta vid datorn och skriva på Flashback, då alla på Facebook ligger och sover...
Men brukar alltid hitta någon att tjöta med, på ett eller annat vis
Citera
2013-06-12, 04:02
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Allting blir kul, nästan för kul...
Satt för någon dag sedan och kollade igenom Silk Road i 8 timmar

De jag känner är inte riktigt så taggade på att köra tjack hela natten och sedan jobba morgonen efter.
Så det blir oftast att sitta vid datorn och skriva på Flashback, då alla på Facebook ligger och sover...
Men brukar alltid hitta någon att tjöta med, på ett eller annat vis

Fan vi kan chatta!

Ont: Som sagt, tog 8mg pyra idag. Idag har jag tagit 1.2g tjack, 3 folköl och tog nyss en riktigt fet spliff. Det är inget farligt va? Pyran lär ha gått ut. Fick lite huvudvärk, men det är för jag varken ätit eller druckit. Men har inte kunnat fan.
Citera
2013-06-12, 04:26
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Fan vi kan chatta!

Ont: Som sagt, tog 8mg pyra idag. Idag har jag tagit 1.2g tjack, 3 folköl och tog nyss en riktigt fet spliff. Det är inget farligt va? Pyran lär ha gått ut. Fick lite huvudvärk, men det är för jag varken ätit eller druckit. Men har inte kunnat fan.

Jag sköter min kost jättedåligt under mina rus. Vet inte varför, snöar in mig på saker och glömmer något så simpelt som att dricka...

Nä, det är nog inget farligt. Har du någon tolerans på benson annars?
Själv har jag fått i mig lite över 1gr SS-Tjack, 6mg Iktorivil, 6mg Xanor och mår svinbra

Konstig fråga... men...
Finns det små askar med rännor för linor? En plånbok - fast för pulver. Hade varit kanon
Hade fan behövt en sån om det finns. Tar alltid sån jävla tid att hacka linorna när jag är tjackad, vill att de ska bli så fina och bra som möjligt
Senast redigerad av SadCat 2013-06-12 kl. 04:36.
Citera
2013-06-12, 04:34
Medlem
jag vill chatta =D
Citera
2013-06-12, 05:20
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Jag sköter min kost jättedåligt under mina rus. Vet inte varför, snöar in mig på saker och glömmer något så simpelt som att dricka...

Nä, det är nog inget farligt. Har du någon tolerans på benson annars?
Själv har jag fått i mig lite över 1gr SS-Tjack, 6mg Iktorivil, 6mg Xanor och mår svinbra

Konstig fråga... men...
Finns det små askar med rännor för linor? En plånbok - fast för pulver. Hade varit kanon
Hade fan behövt en sån om det finns. Tar alltid sån jävla tid att hacka linorna när jag är tjackad, vill att de ska bli så fina och bra som möjligt

Heeelvete. Tog en minispliff och en fet jävla lina. Oj oj oj. Nu händer det grejer. Återkommer om det blir kasst

Nja, lite bensotolerans annars.
Citera
2013-06-12, 07:11
Medlem
Brmcs avatar
Tog återigen en lina och en spliff och är inne på 4e folkölen. Skrev precis lite poesi precis när jag var ute och promenerade.

Oerhört kulturellt av mig.
Citera
2013-06-12, 07:30
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Tog återigen en lina och en spliff och är inne på 4e folkölen. Skrev precis lite poesi precis när jag var ute och promenerade.

Oerhört kulturellt av mig.

Låter väldigt fridfullt. Dra en lina, dricka lite, röka och sedan skriva poesi
Vilket tjack är du på för övrigt?
Citera
2013-06-12, 07:35
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Låter väldigt fridfullt. Dra en lina, dricka lite, röka och sedan skriva poesi
Vilket tjack är du på för övrigt?

Gud ja, jag älskar att skriva. Men då jag under hela min högstadie- och gymnasietid blev rätt retad för det har jag numera dolt det med. Men inte alls skrivit mycket på sistone, men nu kom det. Fick nästan målat klart en tavla med

Oh, det är bra blomster. Inte alls metabankat, utan bra högkvalitativ amfetamin. Blomster och kletigt. Blivit tillsagd att det ligger runt 55+, så jag skulle gissa på typ 40!

Och du? Pma istället, så slipper vi få varningar.
Citera
2013-06-12, 13:51
Medlem
Har vi en annan metod att framställa amfetamin i Sverige än andra länder tex Polen?
Någon har sagt till mig att vår metod skiljer sig därav har vi bättre amfetamin i Sverige än övriga länder.
Citera
2013-06-12, 14:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Igår noddade jag - på tjack. Hade precis avslutat snortandet och gick och la mig med en bong cannabis i högsta hugg. Drog några bloss. Hade käkat benso under dagen också, ska tilläggas.

Nåväl, ligger där brevid bruden i sängen och försöker vila så gott jag kan. Ibland slumrar jag till lite halvt. Jag noddar. Jag ser saker som jag sen tror är kvar eller på riktigt när jag vaknar till.

Har noddat tusen gånger på opiater så jag vet vad en nodd är.
Förklaring, någon? Har det hänt nån annan här?
Citera
2013-06-12, 15:47
Medlem
Kul att se dom nattliga diskussionerna på Flashback

När jag fått mitt tjack lovar jag att delta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in