2018-10-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, men det behöver inte varit heltid och det behöver inte varit i Stockholm. Monika har hus på Marstrand och båda är från Västkusten, så kanske finns det nån business även där? Skumt att det heter: "jobba för oss", jag trodde det var hon som drev verksamhet och han som hade en f-skattesedel i dagdriveri...

Funderingar efter att följt tråden länge.
Jag gick ju yrkesförberedande linje på gymnasiet. Bodde i Karlstad men hade min jobb praktik på grand i Stockholm. Nu har jag inte kollat alla ungdomar som medverkar i barn mat/bak program men kan ju vara någon som haft praktik och jobbat extra under sin utbildning?.. en liten tanke bara..
Citera
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Kan nog ligga inom ramen för vad som kan ha hänt, men det jag inte får klart för mig är hur kläderna kan åka av utan att målsäganden själv hjälper till eller att hon inte vaknar. Det är jäkligt marit att få av en sovande person alla kläder. Det får mig mer tro att det var ett "ångerknull" och att det är som GS återgett i förhöret.
Och från sovande tillstånd av med kläderna , sätta på inspelning på mobilen jag tycker att det är något som inte stämmer här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Hon hade definitivt haft möjlighet att skrika högt innan ens tröjan åkte av. Eller så var hon inte fullt påklädd när hon sov. Där blir det ju ord mot ord. Han kan ju hitta på att hon somnat med kläderna på just för att våldtäkt utan upptäckt av fru ska verka omöjligt.

hon kan ju ha varit för full för att skrika
Citera
2018-10-18, 11:40
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vacum666
Funderingar efter att följt tråden länge.
Jag gick ju yrkesförberedande linje på gymnasiet. Bodde i Karlstad men hade min jobb praktik på grand i Stockholm. Nu har jag inte kollat alla ungdomar som medverkar i barn mat/bak program men kan ju vara någon som haft praktik och jobbat extra under sin utbildning?.. en liten tanke bara..
BO hade tydligen jobbat där i mer än ett år.
Citera
2018-10-18, 11:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Är man för full för att skrika så är man nog även för full för att sätta på ljudinspelning på mobilen.
Citera
2018-10-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är man för full för att skrika så är man nog även för full för att sätta på ljudinspelning på mobilen.

ÄN SÅ LÄNGE vet vi bara att GS mobil är under beslag, vi vet inte om BO´s är det
Citera
2018-10-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Hon hade definitivt haft möjlighet att skrika högt innan ens tröjan åkte av. Eller så var hon inte fullt påklädd när hon sov. Där blir det ju ord mot ord. Han kan ju hitta på att hon somnat med kläderna på just för att våldtäkt utan upptäckt av fru ska verka omöjligt.
JB har egen bostad på söder. Hon måste ha varit ordentligt berusad för att inte ta taxi hem, hon hade ju kommit till MA och GS direkt efter tågresan tydligen och somnade fullt påklädd.
Citera
2018-10-18, 11:43
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Jaaa, eller haft en Dildo nerkörd i halsen eller så kan hon ha haft en Mardröm och hittat på allt i efterhand ELLER
Citera
2018-10-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jaaa, eller haft en Dildo nerkörd i halsen eller så kan hon ha haft en Mardröm och hittat på allt i efterhand ELLER

Jag tror inte ÅKL häktar någon med restriktioner för ett påhitt....inte en chans att dom gör det.
Citera
2018-10-18, 11:47
Medlem
Läst första 20 sidorna i den här tråden. Är det klarlagt med ALL säkerhet att det är G*enn Schi**er som är våldtäktsmannen? Det droppades så många namn att jag har svårt att reda ut det. Eller blev det nån annan i slutändan?
Citera
2018-10-18, 11:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Läst första 20 sidorna i den här tråden. Är det klarlagt med ALL säkerhet att det är G*enn Schi**er som är våldtäktsmannen? Det droppades så många namn att jag har svårt att reda ut det. Eller blev det nån annan i slutändan?
Det är han.
Citera
2018-10-18, 11:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
ÄN SÅ LÄNGE vet vi bara att GS mobil är under beslag, vi vet inte om BO´s är det
Om det är GS som spelat in händelseförloppet så måste det anses ännu mer osannolikt att han skulle ljuga i sitt vittnesmål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in