Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Begriper inte det där uppdämda suget efter bonnläppar! Liksom var kommer det ifrån? Unga snygga tjejer från storstäderna skriver glödande brev till en töntig bonntölp.........! Vad är grejen med att lukta lagård? En vidrig stank om man frågar mig.
Fast nu har ju inte alla bönder en gård med djur utan kan vara bönder av andra slag.
Sedan är det givetvis så att alla gillar olika och tjejerna kan ju ha upplevt det ofta ytliga, stressade stadslivet med den sortens män som ofta finns här i städerna och vill ha en kontrast till det.
Alla gillar olika och vad som anses "töntigt" eller "tölpigt" varierar ju det med. Tölpiga skulle jag snarare säga att många är på krogen i städerna när det ska raggas.
Tur man kommit ifrån den svängen sedan många år nu, även om jag inte är tjej så var det ju stundtals vidrigt beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Tyvärr så har det ju inte blivit så många "bondebarn" utan för det mesta skiter det sig! och det är ju lite konstigt med tanke på alla KÄNSLOR och TÅRAR. Till syvende och sist när kameran släcks så är det koskit och trist.
Nu ska jag inte snöa in på f.d. bönder här, det finns en sådan tråd i forumet men att det är känslor och tårar i BSF är ju inget konstigt, det handlar ju om just jakten på kärlek och kärlek är ju, tillsammans med hat, den starkaste känslan.
Att någon då som inte få den dom vill ha i jakten på kärleken blir ledsen och fäller några tårar är inget konstigt.
Att det oftast skiter sig? Tja, hur många av alla som dejtar 1-4 gånger håller länge utanför BSF:s värld? Det är ingen jätteprocent direkt.