Citat:
Jag har ju fått samma känsla, att Susanna dragits till fel typ av män men vi vet ju faktiskt inte hur det förhåller sig. Inför valet var hon även noga med att poängtera att hon vägde in andra faktorer än bara utseende. Så vi får ge henne en chans tycker jag.
Själv säger hon sig inte ha någon speciell typ:
Jag har ingen speciell typ eller stil av kille som jag gillar. Och jag skulle vilja säga att åldern inte spelar någon roll, men rent krasst får den yngsta vara 23 år och den äldsta får vara…33? Är det för lite kanske? 35?
Humor är viktigt för Susanna […]
Den kille Susanna söker ska ha bra självkänsla och inte vara blyg eller rädd för att prata.
https://www.aretrunt.se/tv-bonden-marie-om-karlekssveket-han-lamnade-mig-for-en-annan-kvinna/
Hon valde ju Emil fast han var blyg, kanske för att de trots allt hade en bra konversation på speeddejten och att hon såg att det fanns kvaliteter hos honom. Emil verkar mest initialt lite skrämd över hela situationen med tv-kamerorna, ser man honom med de andra killarna osv så verkar han inte särskilt blyg utan framstår som en normalt social person.
Själv säger hon sig inte ha någon speciell typ:
Jag har ingen speciell typ eller stil av kille som jag gillar. Och jag skulle vilja säga att åldern inte spelar någon roll, men rent krasst får den yngsta vara 23 år och den äldsta får vara…33? Är det för lite kanske? 35?
Humor är viktigt för Susanna […]
Den kille Susanna söker ska ha bra självkänsla och inte vara blyg eller rädd för att prata.
https://www.aretrunt.se/tv-bonden-marie-om-karlekssveket-han-lamnade-mig-for-en-annan-kvinna/
Hon valde ju Emil fast han var blyg, kanske för att de trots allt hade en bra konversation på speeddejten och att hon såg att det fanns kvaliteter hos honom. Emil verkar mest initialt lite skrämd över hela situationen med tv-kamerorna, ser man honom med de andra killarna osv så verkar han inte särskilt blyg utan framstår som en normalt social person.
Emil verkade vara överväldigad av hela situationen ja.
Jag kan gå till mig själv, hade jag haft ett helt kamerateam och ett gäng andra killar som skulle dejta min älskade kvinna så hade jag antagligen blivit betydligt mer blyg och tyst än vad det blev när det bara var vi. Det är en otroligt knepig situation och framförallt ovan att på en första dejt ha med ett tv-team och även veta att nio andra ska dejta samma tjej.
Detta trots att det finns något gemensamt intresse av varandra (annars hade han inte skrivit och hon hade inte valt ut honom).
Jag tror att Emil kommer blomma ut alltmer ju längre tid han får vara med, och på enskilda dejter på gården och även vid ett enskilt samtal på gruppdejten tror jag han visar mer och det gynnar bara honom.
Citat:
Vad hände med den nionde bonden som skulle ha varit med? Träffade han innan programmet drog igång? Skulle det då ha varit 5 stycken med i "Kärlek åt alla" eller vad det för att han hoppade av som Leonora fick en ny chans? Har inte hittat någon information om detta.
Det visades i första avsnittet, han hade fallit för en tjej han varit bekant med ett tag (d.v.s. ingen brevskrivare).
Det hela tog sedan slut dock och han fick brevhögen att gå igen men då var det redan för sent för att deltaga i årets BSF.