Citat:
Ursprungligen postat av
Piggsvinet
Träffade henne intensivt under en period strax innan hon försvann, kan säga att jag tror verkligen inte att hon träffat någon av bröderna. Hon var traumatiserad över händelsen, full eller nykter, kom det eller rättegången på tal slutade det i tårar och panik från henne.
Okej, det var väldigt intressant information. Det minskar förstås sannolikheten för ett frivilligt möte till nära noll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majorskan52
Hur har du fått den uppfattningen? Så sent som i början på augusti skrev hon en status där man kunde uppfatta det som att hon blivit misshandlad igen.
Jag vet inte riktigt, men genom saker som du och andra som kände henne skrivit. Att hon råkat ut för ännu en kvinnomisshandlare säger egentligen inte emot den uppfattningen heller, eftersom jag som sagt också uppfattat att hon hade en viss övertro på sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Resursteam
Jag tror aldrig att Tess skulle möta dessa två för att diskutera om rättegången... Aldrig!
Hon var livrädd men samtidigt var hon en person som vägrade kuva sig.
Men att träffa dom utan att nämna det för någon lr skriva det på fb. Nej!
Skulle möjligen vara så att dom sett henne ute, kört upp vid sidan av henne o tvingat in henne i bilen.
Det går ganska snabbt o kan ske utan att omgivningen reagerar.
Nu är ni två som säger att det är mer eller mindre uteslutet att hon stämt träff frivilligt, så då får jag släppa den tanken. Du har helt rätt i att det är extremt lätt att föra bort någon blixtsnabbt och utan att någon annan märker det. Läskigt, när man tänker på det.