2018-09-27, 16:13
Medlem
MissTortoises avatar
Förstår inte problemet alls...
Männen får inte sex, men kvinnorna får inte kärleken som de har ett behov av. Problemet är likvärdigt.

Alla de kvinnor som springer runt och leker viktiga med sina kompisar, som skiter i ansvar och framtiden. De som hellre fixar naglarna än att fördjupa sig i något av värde.
De kvinnorna är inget att ha på relationsplanet. Nu vill killar inte ha en relation, utan sex. Sedan beskyller ni tjejerna för att vara lösaktiga om de väl släpper till.
Blir väldigt motsägelsefullt.
Kan garantera att dessa ytliga kvinnor har sex, men kanske inte med allt och alla. Är säkert någon stackars kille som inte får njuta av deras lösaktiga livsstil.

Den ena gnäller på lösaktiga kvinnor och den andra gnäller på återhållsamma kvinnor. Komiskt.

På dejtingsidor så framstår majoriteten av män som otroligt desperata, sexfixerade eller rent av läskiga. I stort sett alla är nakna på sina profilfoton eller något annat uppenbart fel.
Ska kvinnor sänka sig till den nivå där de tvingar sig själv dejta idioter för att vara ödmjuka? Vem vinner på det? I slutändan står hon med dumstruten.

Givetvis ska man ha sex i ett förhållande, men känner inte till en enda kvinna som inte ställer upp sexuellt för sin pojkvän. Det måste vara otroligt tråkiga kvinnor du hört talas om.
Citera
2018-09-27, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTortoise
Männen får inte sex, men kvinnorna får inte kärleken som de har ett behov av. Problemet är likvärdigt.

MEN DET ÄR JU DET VI SÄGER FÖR FAN, GOD DAG YXSKAFT! SYSTEMET ÄR RUTTET, både män och kvinnor blir miserabla av detta, fattar du inte?!
Citera
2018-09-27, 16:23
Medlem
MissTortoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
MEN DET ÄR JU DET VI SÄGER FÖR FAN, GOD DAG YXSKAFT! SYSTEMET ÄR RUTTET, både män och kvinnor blir miserabla av detta, fattar du inte?!

Fast vem är det som sätter stopp för detta? Samhället må vara dåligt, men det enda som kan vända på det är människorna själva?
Jag läser inte alla sidor, men majoriteten jag har läst är i stil med att kvinnor har för höga krav så det blir synd om männen?
Citera
2018-09-27, 16:26
Medlem
Wueterichs avatar
Att ha sex är ingen mänsklig rättighet.

Sex är överskattat.

Det var väl det jag kunde bidra med i det här ämnet, inte så mycket med andra ord.
Senast redigerad av Wueterich 2018-09-27 kl. 16:30.
Citera
2018-09-27, 16:31
Medlem
MissTortoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Medan om jag knullar den supersnygga killen så känns det fräschare och om Han är dryg så var det helt enkelt ändå rätt värt det. Oddsen är dessutom större att han är van att knulla och därav mer rutinerad.

Oj, precis tvärtom hur jag resonerar. Undviker helst den typ av kille som är snygg, speciellt om han framstår som att han får ligga ofta. Vem vill ha en rutinerad man? Är precis lika äckligt som sönderknullade kvinnor. Avtändande.
Nu undviker jag iofs sex med okända människor och kan inte avgöra på samma vis.

Men tänk alla sjukdomar man kan få av den killen som alla vill ha sex med?
Citera
2018-09-27, 16:32
Medlem
MissTortoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wueterich
Att ha sex är ingen mänsklig rättighet.

Sex är överskattat.

Det var väl det jag kunde bidra med i det här ämnet, inte så mycket med andra ord.

Var kanske det bästa bidraget.
Citera
2018-09-27, 16:37
Medlem
Citat:
Oj, precis tvärtom hur jag resonerar. Undviker helst den typ av kille som är snygg, speciellt om han framstår som att han får ligga ofta. Vem vill ha en rutinerad man? Är precis lika äckligt som sönderknullade kvinnor. Avtändande.
Nu undviker jag iofs sex med okända människor och kan inte avgöra på samma vis.

Men tänk alla sjukdomar man kan få av den killen som alla vill ha sex med?

Hört talas om kondom? Han Som alla vill ha sex med... utom du då 👌

Jag tkr inte att det är avtändande med en slampa.
Citera
2018-09-27, 16:40
Medlem
MissTortoises avatar
Citat:
Hört talas om kondom? Han Som alla vill ha sex med... utom du då 👌

Jag tkr inte att det är avtändande med en slampa.

Är du kvinna? Antog det. Klart en kvinna inte äcklas av en slampa.
Citera
2018-09-27, 16:43
Medlem
Citat:

Alla de kvinnor som springer runt och leker viktiga med sina kompisar, som skiter i ansvar och framtiden. De som hellre fixar naglarna än att fördjupa sig i något av värde.
De kvinnorna är inget att ha på relationsplanet. Nu vill killar inte ha en relation, utan sex. Sedan beskyller ni tjejerna för att vara lösaktiga om de väl släpper till.
Blir väldigt motsägelsefullt.
Kan garantera att dessa ytliga kvinnor har sex, men kanske inte med allt och alla. Är säkert någon stackars kille som inte får njuta av deras lösaktiga livsstil.

Den ena gnäller på lösaktiga kvinnor och den andra gnäller på återhållsamma kvinnor. Komiskt.

Det gnälls verkligen på kvinnor.
Citera
2018-09-27, 16:44
Bannlyst
Citat:
Fast vem är det som sätter stopp för detta? Samhället må vara dåligt, men det enda som kan vända på det är människorna själva?
Jag läser inte alla sidor, men majoriteten jag har läst är i stil med att kvinnor har för höga krav så det blir synd om männen?

Du förstår inte mycket om gruppdynamik va?
Citera
2018-09-27, 16:47
Medlem
Citat:
Är du kvinna? Antog det. Klart en kvinna inte äcklas av en slampa.

Män äcklas inte av huge Hefner. Den värsta slampan genom tiderna. Tillsammans med Charlie sheen kanske...

Jag tycker att dom är äckliga.

Men nu tänkte jag på vanliga killar eller tjejer som ligger med många fler än majoriteten utan att det direkt är särskilt märkvärdigt.

Det ärrar ingen att ha lite jävla sex till höger och vänster.
Citera
2018-09-27, 16:50
Bannlyst
Citat:
Män äcklas inte av huge Hefner. Den värsta slampan genom tiderna. Tillsammans med Charlie sheen kanske...

Jag tycker att dom är äckliga.

Men nu tänkte jag på vanliga killar eller tjejer som ligger med många fler än majoriteten utan att det direkt är särskilt märkvärdigt.

Det ärrar ingen att ha lite jävla sex till höger och vänster.
Killar kan inte vara slampor, ditt korkade mähä.

För att kunna ligga mycket som kille måste man prestera. Man måste endera vara känd, rik, gå på anabola och vara stor som fan, ha attityd och ha status i hierarkin, man måste GÖRA NÅGOT, VARA NÅGOT, således så avundas män andra killar som får ligga mycket, då det är något som är ovanligt.

Kvinnor å andra sidan måste inte göra ett skit för att få ligga, det enda som behöver göra är att öppna benen, således är det en större prestation för en kvinna att inte ligga med allt och alla, att "hålla igen", än att ge efter för lustarna och bli en kukslyna.

Gud, om ni jävla brudar kunde lära er om lite grundläggande evolutionsbiologi någon gång, men det går såklart inte då ni är feministiskt och marxistiskt indoktrinerade, korkade as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in