2018-09-06, 17:27
Medlem
eastermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Poängen är ju att medelmåttiga kvinnor upplever män på samma nivå som sig själva fula medan dito män upplever medelmåttiga kvinnor medelmåttiga eller attraktiva.

Problemet i ett nötskal och extremt få av kvinnorna här kan verkligen inte inse hur fel det är och vad det kommer att leda till.
Som att prata med en vägg.
Citera
2018-09-06, 18:15
Medlem
Citat:
Vi pratar nog lite förbi varandra här. Poängen är ju att medelmåttiga kvinnor upplever män på samma nivå som sig själva fula medan dito män upplever medelmåttiga kvinnor medelmåttiga eller attraktiva. Då skulle jag säga att vi har ett reellt problem för båda könen, mannen får inte kvinnor för att kvinnor har en mycket svagare attraktion till män än vad män har till kvinnor, kvinnan får inte heller det hon vill ha pga nämnda anledning och hon upplever en förvirring i sin sexuella identitet.

Det är dock värre för män för att framtidsutsikterna för kvinnor ändå ser bra ut. Kvinnor håller på att bli lesbiska och kan leva i frid och fröjd när det sker. Männen blir då helt utanför och längtar efter dom som finner män motbjudande. Ska männen byta kön? Är det lösningen? Fast samtidigt har man ju vant sig vid den omslutande känslan, den kan man inte få som kvinna under lesbisk sex. Det är nog lättare för kvinnor att vänja av sig vid att bli penetrerade än för män att vänja av sig känslan att omslutas.

Kanske ska man starta redan nu och byta kön på unga pojkar så att dom inte hinner få ett psykologiskt beroende av att vara man under sex?

Jag tror inte kvinnorna håller på att bli lesbiska av den anledningen att de verkar ha ännu svårare att hålla uppe kärleken än vad man och kvinna har.

Vi har det naturliga urvalet som kommer rätt snart att hjälpa männen eftersom det inte blir så många barn gjorda med lesbisk sex och naturen är mycket snål och kvinnor kommer bli mer hetero igen.

Fast viktigare än sex är faktiskt att omsluta en kvinna med din välvilja och beundran. Då vill hon vara nära dig av den anledningen. Män har lättare att beundra kvinnor än kvinnor har att beundra kvinnor.
Citera
2018-09-06, 18:46
Bannlyst
Det är rent ut sagt skrattretande när vissa i tråden hävdar att detta inte är "ett stort problem" eller att "bara vissa få hatiska incels handlar det om!".

NEJ, fenomenet är STORT och UTBRETT, en stor stor del av killar vågar inte ens erkänna det. Tidigare idag hade jag en lång diskussion med en kompis här på skolan om det, han är 26 år gammal och pluggar till högskoleingenjör datateknik, intelligent, vältalig, ser rätt bra ut 6-7/10 skulle jag säga, en helt reko kille som aldrig skulle göra en fluga förnär, kan ej klistra in hela loggen men här är ett par nyckelcitat av honom:'

Citat:
Det känns rätt lönlöst nu, jag var 15 senaste gången jag hade en flickvän och hade sex, alltså 11 år utan något som helst sällskap, om jag ens träffar en tjej i min ålder kommer hon fatta jag inte har nån erfarenhet så är det kört ändå ..

Citat:
Nä jag vet inte vad man ska göra, går ju inte annat än acceptera att man tydligen inte är tillräckligt attraktiv för dom, vad jag inte fattar är varför dom alla springer efter samma killar sen dissar dom typ alla andra

Citat:
Hopplöst känns livet, hur ska jag ens kunna få en bra kvinna att tex gifta mig med och skaffa barn med när jag ändå inte har några valmöjligheter alls?

Citat:
Har börjat tappa motivation för det mesta, ser inte anledningen liksom .. Sen ser man glada par när man är ute och går, då blir man bara ännu mer bitter.

Citat:
Kanske man ska sticka utomlands, men har ju alla vänner och familj här så det känns ju inte så lockande ..'

Citat:
Internetdejting är ju verkligen lönlöst, helt omöjligt att få till nåt där. Först ska man ens få nån att matcha med, sen ska hon ens svara på att man skriver, sen ska man få igång en konversation som rullar, å sen ska man stämma träff och se om hon ens dyker upp, det är alldeles för många steg och kollar man på valmöjligheterna tjejerna i samma ålder har så är det ju liksom bara att ge upp. Att gå ut på krogen fungerar inte heller, dom håller sig till sina tjejgäng och om man bara dyker upp som okänd där så är man ett creep. På gymet kan man inte direkt ragga, inte heller ica, jag fattar inte vad som har hänt alltså ..

Jag känner med honom så oerhört mycket, honom och alla andra helt normalt funtade killar som får gå år ut och år in utan att få någon kärlek. En sak är säker och det är att svenska kvinnor blivit helt jävla psyksjuka av all den uppmärksamhet dom får tack vare tinder, instagram, facebook .. och sen feminismen på det. Herre jösses hur ska detta sluta undrar man ... Unga män som ej får någon sexuell eller relationserfarenhet över huvud taget under 15års tid, hela ungdomen som bortslösad.

Jävla skitpolitik vi har, hela landet är ju för fan kört.
Citera
2018-09-06, 18:59
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror inte kvinnorna håller på att bli lesbiska av den anledningen att de verkar ha ännu svårare att hålla uppe kärleken än vad man och kvinna har.

Vi har det naturliga urvalet som kommer rätt snart att hjälpa männen eftersom det inte blir så många barn gjorda med lesbisk sex och naturen är mycket snål och kvinnor kommer bli mer hetero igen.

Fast viktigare än sex är faktiskt att omsluta en kvinna med din välvilja och beundran. Då vill hon vara nära dig av den anledningen. Män har lättare att beundra kvinnor än kvinnor har att beundra kvinnor.

Låter som en väldigt klen anledning tycker jag. Tror du ens på det själv? Allt talar för att kvinnlig heterosexualitet är på väg att försvinna.
Citera
2018-09-06, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Försök förklara detta till tjejer

Det är nog mycket ovanligt med kvinnor som vill ha Ken-dockor. Tror inte jag känner en enda.
Citera
2018-09-06, 19:25
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Det är nog mycket ovanligt med kvinnor som vill ha Ken-dockor. Tror inte jag känner en enda.

Det beror på att han är blond. Det heter ju tall, dark and handsome, inte tall, blonde and handsome
Citera
2018-09-06, 19:35
Medlem
Citat:
Låter som en väldigt klen anledning tycker jag. Tror du ens på det själv? Allt talar för att kvinnlig heterosexualitet är på väg att försvinna.

På något sätt beror det på männen också. Vi måste erbjuda dem effektiv hjälp så att de kan känna kärlek igen.

Att de blir lesbiska är en flykt från ett tillstånd till det lesbiska och vad vi kan göra är att ha så mycket kärlek hjälp och omtanke att de inte vill lämna det heterosexuella. Vi måste erbjuda något som är bättre , där kvinnor blir behandlade bra och där de vet att de är trygga och vet att de kan få hjälp på alla möjliga sätt.

Framförallt ska vi jobba känslomässigt med dem så de kommer ut ur alla depressioner och olika nedvärderingar som de har över sig själva. Bara få dem att tala och säga vad de tycker och känner kan vara lite svårt men det är första steget att de är villig att tala med män. Ska det lyckas ska vi inte använda ett språk som nervärderar dem eller är aggressivt. Lämna det bakom dig alla negativa saker som kvinnor kan ha gjort utan hoppa fram och prata med dem helt rena från tidigare besvikelser.

Som man sluta sörj alla missade ligg och att känna dig dålig p.g.a detta ,omvärdera och känn glädje istället när du kan göra en medmänniska lycklig genom att säga eller göra något. Förr i tiden var det inte många som kunde ligga bara de gifta och de var tvungen att vara försiktiga de också för sex ledde till barn och det vill man ha lagom av. Individer speciellt män borde komma ur iden att man måste ha sex för att vara lycklig , den iden etablerades omkring 1970 och borde elimineras.

Kvinnor borde också stiga ur iden att sex ska definiera livet det som ska bestämma livet är det som är bra för livet och ökning av lesbiskhet är dåligt för samhället eftersom det som är viktigt är att ta hand om barn bra.
Citera
2018-09-06, 19:57
Bannlyst
Ny statistik börjar visa på att "vi bittra flashback killar" är rätt nära sanningen ändå, vem kunde trott det? Logik dominerar känslomässigt jidder exakt varje gång.
'
Citat:
20% of Men Dominate 60% of the Sexual Market

This is a proper study dome by General Social Survey (GSS) that covers a few decades and not the usual broscience with whack methodology study numbers that usually get thrown around as "proof".

Study: https://ifstudies.org/blog/male-sexlessness-is-rising-but-not-for-the-reasons-incels-claim

Salient : "the top 20% most promiscuous men account for about 60% of male sexual partnerings"

This essentially means that in a sample of 100 men and 100 women during a given year, 14 men have no sex and no women, 66 men grab 0.56 women each on average, and the last 20 men monopolize 55 of the 92 sexually active women for 2.76 partners each on average.

Check out the twitter of one of the authors for a more accurate graph: https://twitter.com/lymanstoneky/status/992232558774620161

^He also gets all defensive in a hilarious manner from all the backlash.

Also noteworthy is that only 8% of women were sexless in 2016 while 14% of men were. LOL.

If you didn't believe Chad theory before, you can now; also more proof for the teachings of red pill.

One more very interesting observation that the article conveniently doesn't talk about to remain as politically correct as possible is the sexlessness within marriage rates, as observed from the graph:

In 2016, 0% of women were sexless in their marriage but 2% of men were sexless in their marriage in the past year.

Last time I checked every married woman had a husband. How the fuck is this statistic possible ? Oh yeah.... those poor bastards. I.e 2% of marriages the husband is denied sex for an entire year while the wife cheats at least once, but probably more than once.

Keep in mind, while the study is anonymous and taken in private, at least a mild form of the usual inflation rules apply; aka women under report and men over report.

Flashback har rätt igen, i vanlig ordning.
Citera
2018-09-06, 20:20
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Märkt samma sak. Spelar ingen roll om det är invandringspolitik eller könsdynamik, folk säger "det bara sägs på flashback!!! bittra hatare!" ... sen efter ett par år, då inser folk att vi hade rätt under alla dessa år (invandringen), samma sak kommer ske med detta.

Vi är före den generella populationen, vi ser saker på ett logiskt sett som andra sällan ser, orsak vet jag inte, kanske annan hjärn-uppsättning eller helt enkelt så har dom inte tid.

Du säger att du är bög. Tror du också orsaken att majoriteten män inte får sex är för att kvinnor håller på att tappa sin heterosexualitet?
Citera
2018-09-06, 20:28
Bannlyst
Citat:
Du säger att du är bög. Tror du också orsaken att majoriteten män inte får sex är för att kvinnor håller på att tappa sin heterosexualitet?

Nej jag tror majoriteten inte får det för att kvinnor alla knullar en minoritet när de behöver få ut lustarna. Många kvinnor har sex med varandra, det stämmer, jag tror kvinnans sexualitet är mycket mer dynamisk än mannens, jag tror alla kvinnor är bisexuella.

Jag tror kvinnans sexualitet är oerhört påverkbar av externa faktorer. Jag menar, hur kan det komma sig att en medelmåtta till karl fungerade alldeles prima att bli kåt på bara för 20-30 år sedan, men inte idag? Det är liksom samma gener och allt .. Det är nåt annat som styr, det verkar som att kvinnor bara kan bli kåt på män som är bättre än de själva, dvs har mer status i samhället än dom har.

Med 100% jämställdhet betyder det att alla män som är jämställda (Eller under) kvinnor också kommer vara sexuellt osynlig.
Citera
2018-09-06, 20:37
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Nej jag tror majoriteten inte får det för att kvinnor alla knullar en minoritet när de behöver få ut lustarna. Många kvinnor har sex med varandra, det stämmer, jag tror kvinnans sexualitet är mycket mer dynamisk än mannens, jag tror alla kvinnor är bisexuella.

Jag tror kvinnans sexualitet är oerhört påverkbar av externa faktorer. Jag menar, hur kan det komma sig att en medelmåtta till karl fungerade alldeles prima att bli kåt på bara för 20-30 år sedan, men inte idag? Det är liksom samma gener och allt .. Det är nåt annat som styr, det verkar som att kvinnor bara kan bli kåt på män som är bättre än de själva, dvs har mer status i samhället än dom har.

Med 100% jämställdhet betyder det att alla män som är jämställda (Eller under) kvinnor också kommer vara sexuellt osynlig.

Jo, men jag menar ju att anledningen att de knullar en minoritet är för att dom mer och mer tappar sin attraktion till män - vilket får som följd att för varje år som går ökar kvinnas krav på mannen för att hon fortfarande ska kunna känna attraktion. Om 10 år kommer 90% av män anses fula av kvinnor, idag är det 80%.
Är det inte lika bra att byta kön på en gång?

Citat:
Ursprungligen postat av Hansomcuckar
Kvinnor har aldrig varit hetero. Man ser det redan i grundskolan. Hur ofta såg du två killar hångla på samhällskunskapen? Var bara en tjej i min klass som tyckte att lebbs var äckliga, alla hatade dock bögar. Var man bög skulle man få käften inslagen, samtidigt kunde tjejer sm var inte dagen äldre än 13 ställa sig och hångla framför en. Bara för att de ville.

Helt seriöst, vet ni hurfå män som skulle vilja hångla med sin bästa polare? Ingen. Tjejerna i skolan gör det varje dag

Idag är det säkert 90% av unga kvinnor som hånglat med nån av samma kön ja. Det förekom när jag gick i skolan med, men inte alls lika utbrett. Ändå tror folk att kvinnor inte håller på att bli lesbiska...
Senast redigerad av kulturstrateg 2018-09-06 kl. 20:41.
Citera
2018-09-06, 20:42
Medlem
eastermans avatar
Många svenska tjejer har ju börjat bli väldigt hårda och maskulina (och. Även charmlösa) och många försöker tävla med männen på många vis, det kanske är så att de tror att bara de riktigt stereotypa alfa-männen kan få de att känna sig en liten smula kvinnliga igen, för de här tjejerna kan ju inte må bra av att gå emot sin natur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in