2018-11-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad får dig att tro att det var mindre otrohet på 50-talet?

Vad får dig att tro att det var mer otrohet på 50-talet?
Citera
2018-11-03, 22:23
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att det var mindre otrohet på 50-talet?

Därför att moralupplösningen inträffa i stor skala på 1960-talet
Citera
2018-11-03, 22:52
Medlem
Är det inte ett känt faktum att det är 15-20% av alla killar som ligger med 85% av alla tjejer?
Citera
2018-11-03, 22:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkegolbog
Är det inte ett känt faktum att det är 15-20% av alla killar som ligger med 85% av alla tjejer?
Möjligt. Vad har du för belägg för detta sk kända faktum?
Det måste ju ha forskat en hel på ämnet.
Citera
2018-11-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Vad får dig att tro att det var mer otrohet på 50-talet?

Det har jag inte påstått.
Citera
2018-11-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Därför att moralupplösningen inträffa i stor skala på 1960-talet

Fast sexuella relationer påverkas ytterst lite av samhällsnormer. Det är bara hur det ser ut på ytan som man kan påverka med normer.

Eller fanns det inga bögar på medeltiden, heller?
Citera
2018-11-03, 23:36
Medlem
Citat:
Fast sexuella relationer påverkas ytterst lite av samhällsnormer. Det är bara hur det ser ut på ytan som man kan påverka med normer.

Eller fanns det inga bögar på medeltiden, heller?

Jo de var nog otrogna på 50-talet men inte lika mycket.

Folket påverkas av tidningar som DN och jag skulle tro att de var rätt radikala och skrev om olika trender. Sen börja olika sexuella experter dyka upp i tidningarna som tyckte man skulle släppa sina hämningar. Även litteratur film och teater förändrades.

Så folk observera detta och tyckte det var naturligt att vara otrogna.

Jo de fanns bögar tidigare men de vart inte uppmuntrade som de blev i och med den sexuella frigörelsen.

Nu är manliga personer bögar för den minsta anledning , jag tror det beror på att de vill uppleva sex gärna och hittar de ingen kvinna kan de lika gärna ta en man eller transvestit.

Kvinnor väljer bli lesbiska eftersom de tycker de passar bra. De tycker kanske något om att män är förtryckare och väljer bli lesbiska om de kan.

Spärrarna ska brytas ner och den som ger sig in saker som tidigare ansågs som omoraliska får stöd av det politiskt korrekta att de nu kan släppa alla hämningar och bör göra det.
Citera
2018-11-04, 00:21
Medlem
Citat:
Jo de var nog otrogna på 50-talet men inte lika mycket.

Folket påverkas av tidningar som DN och jag skulle tro att de var rätt radikala och skrev om olika trender. Sen börja olika sexuella experter dyka upp i tidningarna som tyckte man skulle släppa sina hämningar. Även litteratur film och teater förändrades.

Så folk observera detta och tyckte det var naturligt att vara otrogna.

Jo de fanns bögar tidigare men de vart inte uppmuntrade som de blev i och med den sexuella frigörelsen.

Nu är manliga personer bögar för den minsta anledning , jag tror det beror på att de vill uppleva sex gärna och hittar de ingen kvinna kan de lika gärna ta en man eller transvestit.

Kvinnor väljer bli lesbiska eftersom de tycker de passar bra. De tycker kanske något om att män är förtryckare och väljer bli lesbiska om de kan.

Spärrarna ska brytas ner och den som ger sig in saker som tidigare ansågs som omoraliska får stöd av det politiskt korrekta att de nu kan släppa alla hämningar och bör göra det.

Så du tror att alla frågor "sexexperter" får är från riktiga människor? Du tror inte att de hittar på många av dem för att ha en inkomst? För oss som växte upp med tonårstidningar är detta en självklarhet.

Har du några som helst bevis för att folk väljer sin sexualitet?
Citera
2018-11-04, 00:41
Medlem
Citat:
Så du tror att alla frågor "sexexperter" får är från riktiga människor? Du tror inte att de hittar på många av dem för att ha en inkomst? För oss som växte upp med tonårstidningar är detta en självklarhet.

Har du några som helst bevis för att folk väljer sin sexualitet?

Har du några bevis för att de inte gör det ?

Folk väljer vara otrogna och de blir i viss mån påverkade av media.

Att man ska vara otrogen och att det trycks på befolkningen är att det sitter så många vänstersympatisörer i media och något som utmärker dessa är att de inte är lojala och de påverkar andra att vara illojala.

Samma sak med homosexualitet så är det främst vänstern som propagerar för detta eftersom de älskar när folk är illojala. Det visar också att nästan alla partier har blivit influerade av vänstern tycker jag.
Citera
2018-11-04, 00:48
Medlem
Citat:
Har du några bevis för att de inte gör det ?

Folk väljer vara otrogna och de blir i viss mån påverkade av media.

Att man ska vara otrogen och att det trycks på befolkningen är att det sitter så många vänstersympatisörer i media och något som utmärker dessa är att de inte är lojala och de påverkar andra att vara illojala.

Samma sak med homosexualitet så är det främst vänstern som propagerar för detta eftersom de älskar när folk är illojala. Det visar också att nästan alla partier har blivit influerade av vänstern tycker jag.

Nej, jag har inga bevis, men vi som växte upp med dessa spalter vet att många av frågorna var av typen "hej experten, jag har upptäckt att jag har en kuk och nu vill jag stoppa den i hål hela tiden, är jag normal?" eller "hej experten, min pojkvän försöker ha sex med mig fast jag inte vill, är det okej att behandla ens flickvän på det här sättet?"

Så du VÄLJER alltså att vara hetero, eftersom du väljer att inte vara bög?
Citera
2018-11-04, 04:42
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Möjligt. Vad har du för belägg för detta sk kända faktum?
Det måste ju ha forskat en hel på ämnet.
Beläggen är att kvinnor lever i öppen hypergamiskt samhälle där det finns nästan inga sociala öppna konsekvenser av knulla runt som idioter. Sluta försök spela intelligent nog för att förstå dig på logik eller bevis. Det gör du inte. Så nu vet du det Sedan måste du förstå att vi lever i en gynocentrisk värld där resurser inte går till att forska hardcore i kvinnors tillkortakommande för forskare kan få sparken och/eller världen är feg. Alla som är kapabla till att veta vet detta.
Citera
2018-11-04, 09:19
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Har en fru som ja varit i hop med i 14 år. Skulle tippa på att vi ligger minst 300 dagar om året. Att vi inte ligger fler dagar beror på att vi har 2 barn som gör det svårt i alla lägen.
Men att de finns gott om beta hannar som inte får ligga är jag fullt medveten om. Men dessa avskrap till sk män får skylla sig själva.
När man tyvärr råkar hamna på södermalm så blir man inte annat än full i skratt hahah stackars jävlar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in