Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 18:00
Medlem
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa supermix som många använder för att spä ut kolan med?
Citera
2018-09-07, 20:31
Medlem
ieshos avatar
När började kokain bli vanligt i Sverige? Enligt ett diagram har beslagsfrekvensen tiodubblats sedan mitten på 80-talet och KPI-justerade gatupriset har ungefär halverats under samma period. Detta tyder väl på att bruket har ökat kraftigt de senaste 30 åren. Men hur var det på 70-talet?
Citera
2018-09-07, 21:43
Medlem
theEndNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Fortsättning på FAQ om Kokain

Biverkningar av dopamin-bortfallet:

Nu kan jag ju enbart svara först av egen erfarenhet där. Jag tycker självförtroendet rasar enormt. Efter utsöndringen av dopamin känner man sig tom och liten. Visst efter enbart en helkväll med kola är tomheten överkomlig. Fast efter många helger med kola kan man känna sig otroligt liten och med noll självförtroende.
Enligt andra: Om du har bra psyke och inte är lagd för självömkan så klarar du dig fint, men de flesta gör det inte. Tja, det är på topp mest hela tiden men en liten törn får det efter en natt med kola. Däremot så går det över rätt snabbt. Drar slutsatsen att alla är olika och alla får olika svårt med avtändningen där. Precis som med alla andra droger. Vissa märker inget och vissa får en helvetisk AT.

Hur kan du göra för att minska ev. AT

Drick vatten under ruset. Svårt att tänka på då du ofta drar linorna på en krog eller under fest. Jag menar vem fan tänker på att dricka H2O under ett rus på fest.
Men jag lovar du kommer må så hemskt mycket bättre dagen efter, precis som med alkohol. Sen dagarna innan och efter och emellan rusen ät och sköt om kroppen riktigt, mycket frukt, som med E är bananer bra, då de omvandlas till 5-HTP. Sen om du ska vara igång länge, ät något, även om det bär emot. Du har ingen aptit, men kommer må så mycket bättre under AT'n och nergången om du har någon näring i kroppen.

Älskar alla kokain första gången?

Svar: Nej.
Det kan krävas många nätter innan du lär dig gilla/älska kolan och dess egenskaper.
Dels för att du inte drar rätt, och dels för att du drar ner allt i halsen. Mitt misstag de första gångerna. Och du kommer känna att du inte får de önskvärda underbara ruset du hör talas om och önskar dig.
En bra teknik kan vara att "bygga upp" ruset.
Dvs. du drar små linor med korta mellan rum, alltså inte med 40 min mellanrum utan kanske med 20-30 min mellan rum. Och då som sagt små linor, inte 0,1 grams, utan mycket mindre. Testa er fram!

Särskilda kännetecken för att du fått tag i bra kola:

Slicka på det eller gnugga in tandköttet med det och du kommer bli totalbedövad i käften.
Tyvärr blandar de flesta eller iaf många kranar ut det med tandläkarbedövning, och Xylocain som är ett lokalbedövande medel. Tyvärr har jag inga exakta siffror. Någon som vet?

.
Nej, det är myt. Kokain bedövar tandköttet men det gör bensokain också. Även larocain. Slår du ut 5% kola med 95% kokain bedövar det rejält.Kolla istället på formen. Om det är ett fint pulver = skit. Bra kola är i små bitar. Inte pulver. Sedan när man blandar det med vatten så ska det bli en klar vätska
Citera
2018-09-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theEndNote
Nej, det är myt. Kokain bedövar tandköttet men det gör bensokain också. Även larocain. Slår du ut 5% kola med 95% kokain bedövar det rejält.Kolla istället på formen. Om det är ett fint pulver = skit. Bra kola är i små bitar. Inte pulver. Sedan när man blandar det med vatten så ska det bli en klar vätska

Beroende vad du menar så kan kokain vara fint pulver med om det är krossat och blandat till viss del och man sedan skitit i att pressa det till sten igen.
Citera
2018-09-14, 23:05
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antisalva
Hej!
Är det någon som vet var man kan köpa supermix som många använder för att spä ut kolan med?
Supermix? Vad är det? Men kola spädds ofta med något lokalbedövande eller laktos, mjölksocker som även är universal späut medel. Så billigast är det att köpa det.

Citat:
Ursprungligen postat av spekk
Jag behöver kolla "renhet" på lite kola.
Är "eztest" det bästa sättet? Sidan verkar nere? Var köper man dem enklast och billigast? Gärna anonymt och inom Sverige.

Peace!
Du kan nog göra samma som vi. Googla på kokain test renhet och se om det kommer fram något inrikes, annars så prova Danmark, Norge. De brukar ha.
Citera
2018-09-21, 00:16
Medlem
Är det egentligen bättre att ta renare kokain? Tänkte på alla biämnen o skit som försvinner med renare kola?

Mvh
Citera
2018-09-21, 01:42
Medlem
Tänkte på dedär med att blodkärlen drar ihop sig av kokain, och läste nånstans att nån kille fått amputera sina fingrar pga detta, vasektomi alltså, men då handlade de om nåt rc skit.... hur är de med den risken när de gäller kola? Frågar mycket för att jag är nyfiken
Citera
2018-09-21, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boyz2hood
Tänkte på dedär med att blodkärlen drar ihop sig av kokain, och läste nånstans att nån kille fått amputera sina fingrar pga detta,vasokonstriktion alltså, men då handlade de om nåt rc skit.... hur är de med den risken när de gäller kola? Frågar mycket för att jag är nyfiken

Menade vasokonstriktion förståss
Citera
2018-09-22, 04:18
Medlem
Citat:
Menade vasokonstriktion förståss

Du kan vara lugn !!. Större chans du säckar av hjärtinfarkt haha. Var har du fått detta ifrån ens ?.
Citera
2018-09-22, 04:19
Medlem
Citat:
Är det egentligen bättre att ta renare kokain? Tänkte på alla biämnen o skit som försvinner med renare kola?

Mvh

Klart desto renare desto bättre. Alla brukare söker bästa kvalite man kan få tag i av en anledning dvs renare rus mindre skit i kroppen.
Citera
2018-09-22, 17:25
Medlem
Kalkon77s avatar
Har tidigare tagit en del tjack men ikväll ska jag nog lösa ladd. Vad kan jag förvänta mig och vad ska jag tänka på? Bättre välmående men kortare rus?
Citera
2018-09-22, 17:59
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Har tidigare tagit en del tjack men ikväll ska jag nog lösa ladd. Vad kan jag förvänta mig och vad ska jag tänka på? Bättre välmående men kortare rus?
Skit i hobby pulvret och köp tjack! Vem fan vill lägga 800kr för totalt missnöjdhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in