Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-15, 11:56
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Det är inte enbart lidokain du får, du får kokain utbankat med lidokain för att få till den avdomnande känslan som bra kokain gör..
Okej. Glömde nämna att det jag har i påsen är i pulverform. Så då skulle det alltså kunna vara halvbra kola utbankat med lidokain eller rent av riktigt bra kola, hehe.
Citera
2015-07-16, 00:33
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Nej det har du rätt i

har alltid så jävla svårt o sluta dricka, oavsett stimulanter eller ej. Har tjackat en hel del men ska aldrig mer göra det, man blir så stel, blir sällan fitta.. kola däremot helt nyfrälst i och sista och enda drogen jag tänker bruka! Ta det någon helg som den enda drog man tar tycker jag fan är helt ok Bättrar ju dessutom på ens kärleksliv (föroppningsvis iaf haha), älskar känslan av o va kung bland brudarna

haha bra där. tänk bara på att det är så bara till en början. sen kommer du bara vilja ha mer och köra längre tills du känner dig smutsig. Koks är en lömsk drog, den smyger sig på dig när du minst anar det.

Men om du verkligen känner för koks, ta det bara vid speciella tillfällen..riktiga sådana, inte påhittade speciella tillfällen hehe
Citera
2015-07-16, 04:49
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
Tjack, amfetamin, effe, pseudoamfetamin osv får du bort genom en "simpel aceton-tvätt".
Du behöver "rent" aceton (95%+), Pyrexbehållare, plasttratt, omrörare i glas, pappersfilter, epsomsalt, folie och bakpapper.

Att "tvätta" kokain är en rätt simpel rening imo.

När du pekar ut just Levamisol så kan jag väl bara säga Eter?

Aceton löser inte amfetamin(sulfat)! Köp kemiskt ren 100% aceton istället för att klydda med epsomsalt (antar att du inte skulle banka det direkt och lägga till den bittra smaken utan försöka "torra" acetonet" ).
Sen kidzen började använda aceton med Spice är det inte lika lätt att få tag på, men testa "byggvaruhusen".
Citera
2015-07-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
haha bra där. tänk bara på att det är så bara till en början. sen kommer du bara vilja ha mer och köra längre tills du känner dig smutsig. Koks är en lömsk drog, den smyger sig på dig när du minst anar det.

Men om du verkligen känner för koks, ta det bara vid speciella tillfällen..riktiga sådana, inte påhittade speciella tillfällen hehe
Hmm okej, tack för headsup!

Jag är väl vad man kallar för en typisk "beroendepersonlighet", dock vanlig svensson med fungerande liv osv osv... men har ju börjat inse nu efter man tagit droger i några år vad och när man lurat sig själv osv. Jävligt lätt hänt faktiskt.

Anyway, jag tänkte att det är lugnt att köra kola typ en gång i månadne, iaf nu över sommaren. ÄR student annars så har inte dunderekonomin, lika bra det kanske Borde väl vara chill? Om jag dessutom lägger ner allt annat?
Citera
2015-07-16, 23:51
Medlem
Någon mer än mig som mår kasst dagen efter kola?
Nästan bakisångest.
Citera
2015-07-17, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Någon mer än mig som mår kasst dagen efter kola?
Nästan bakisångest.
Beror på hur mycket som tas ju. Ibland (ofta) är det utblandat med tjack och annat som man inte vill ha.
Citera
2015-07-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Beror på hur mycket som tas ju. Ibland (ofta) är det utblandat med tjack och annat som man inte vill ha.

Men en gubbe liksom.
Citera
2015-07-18, 00:02
Medlem
Hjärtat slår 10000 slag i minuten. När blir det farligt?

Samt vad kan man göra för att hjärtat inte ska slå så snabbt? Vad käka?
Senast redigerad av Undrande87 2015-07-18 kl. 00:07.
Citera
2015-07-18, 00:42
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Händer att man dragit lite koks, har alltid haft inställningen att koks på gatan i Sverige är skit
vilket det ofta kan vara.
Så jag har köpt mitt ladd online & testat de flesta inrikes-kranarna på darknet
silkroad,evu,Nuclar flugsvamp.2 etc som har varit okej men långt ifrån den renligheten som utlovas..

Laddar upp en bild för visa skillnaden mellan de bästa jag köpt på gatan och darknet/inrikes..
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=1tv6nb&s=8#.VamFj_mHPrx

de vänstra testet är det bästa jag hittat på darknet-inrikes, & de högra de bästa på gatan
ska även tilläggas att jag har köpt gatu-koks av en random-taxiturk som har visat blåare färg
än de bästa jag hittat på flugsvamp 2 /Nuclar......

Så vad kan vi dra för slutsats av det här!? Jo att inrikes kranarna som säljer koks säljer skit!!!
hade inte trott på det själv om någon hade sagt de men jag har själv testat 7 rör och det jag
kommer fram till är att Abo & muhamed har bättre ladd än våra inrikeskranar.... Varsågod
Senast redigerad av Michael-ScarN 2015-07-18 kl. 00:46.
Citera
2015-07-18, 17:13
Bannlyst
Om man har 131g 20% och bestämmer sig för att rena med aceton till 40,6g 55% koks, hur mycket aceton behöver man då och hur dyrt kan man sälja 1g till en kändis i t.ex. Kvarnen?

edit: blir ju 40,6% om allt går perfekt men hur mkt förlorar man troligtvis när man renar så mycket?
Citera
2015-07-21, 14:12
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Fan nu hände något nytt, tog en nyckel och började blöda näsblod helt galet. Var på krogen så extremt osmidigt så var tvungen att sticka.. Någon som varit med om liknande? Inte kört mycket alls ikväll kan jag tillägga och inte hänt tidigare, har dock hänt att jag fått näsblod dagen efter men aldrig under kvällens gång.

Kör fö. väldigt sällan, en handfull gånger per år och har inte kört sen valborg nu och det var bra pulveriserat.

Jag har dragit i mig ladd i mängder och får aldrig näsblod, inte så att det rinner iaf. Blodiga kråkor är ju dock en annan sak. Mitt problem efter nått gram/några dagars användande är att jag knappt kan dra upp något. Mina näsborrar blir typ svullna. Hur löser man det?
Citera
2015-07-22, 06:26
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Jag har dragit i mig ladd i mängder och får aldrig näsblod, inte så att det rinner iaf. Blodiga kråkor är ju dock en annan sak. Mitt problem efter nått gram/några dagars användande är att jag knappt kan dra upp något. Mina näsborrar blir typ svullna. Hur löser man det?

Aldrig varit igång flera dagar men efter en lång dag och kväll så fungerade gammalt hederligt nässpray utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in