Citat:
Ursprungligen postat av
HemmaHosMig
Har tagit kokain en gång förut, fick då några linor av en kompis på en fest och då kändes det bra. Inget extremt, men jag kände mig gladare än innan. Så nej, jag är ingen van kokainanvändare.
En fest brukar innebära drycker innehållandes etanol. Kokain och etanol går hand i hand. När båda substanserna används samtidigt bildar levern
cocaethylene. Skit samma, du blir mer påtänd.
Fester brukar även tyda på att det finns andra människor runt omkring och kokain fungerar långt mycket bättre med social stimulans.
Citat:
Jag körde kokain igår också utan någon subutex eller annat som skulle kunna dämpa ruset, och jag såg till att köra på bra denna gång - men kände mig mest irriterad. Jag satt visserligen hemma själv, men någon positiv känsla borde ju denna drog ge med de mängder jag drog i mig. Ju mer jag tog desto mer irriterad blev jag, så jag slutade och spolade ner resten av skiten i vasken.
Satt du hemma själv?
Citat:
Det jag köpte måste varit riktigt uselt, jag betalade 700kr för ett gram så jag visste att det inte skulle vara det bästa, men någon effekt förväntas ju när det är så dyrt.. Ingen mer kokain för mig.
Visst, det må varit uselt men kokain är inget annat än Kalle Anka-tjack och hör hemma på nattklubbarna.