Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-01-25, 02:33
Medlem
Hur allvarligt är det med kokain och vasokonstriktion? Alltså när blodkärlen drar ihop sig? Brukar få lite mörkare ton på händerna, typ lite lätt lila? Och det är bra kokain jag brukar som van kola brukare. Är det farligt? Brukar kanske var 3e månad ungefär, eller är de bara att lägga ner om det blir såna biverkningar?
Citera
2019-01-25, 11:02
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Hur allvarligt är det med kokain och vasokonstriktion? Alltså när blodkärlen drar ihop sig? Brukar få lite mörkare ton på händerna, typ lite lätt lila? Och det är bra kokain jag brukar som van kola brukare. Är det farligt? Brukar kanske var 3e månad ungefär, eller är de bara att lägga ner om det blir såna biverkningar?
Ingen fara av vad jag kan förstå av din text. Mins händer blir så av kyla och givetvis blir det förvärrat av kokain + kyla. När fötterna börjar bli blå och du upplever andra tecken på allvarlig vasokonstriktion är det dags att börja ta det på allvar.
Citera
2019-01-25, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Bra dricka, take away food, Ladd, trippar samt Blaze och xannies/diazepam för att varva av och vila lite. Drick mycket vatten, och håll koll på blodsockret. 🚀
Blodsockret?

Ja, de flesta går omkring med blodsockermätare. Fast min är bättre än din.
Citera
2019-01-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrassePirat
Blodsockret?

Ja, de flesta går omkring med blodsockermätare. Fast min är bättre än din.
Äta, kanske?
Citera
2019-01-27, 00:32
Medlem
Bertil85s avatar
Inne på tionde ölen nu. Kokain maskerar bra.

Redigera; Nä fy fan Koks ska blandas med Alkohol... Mitt mest. Ger ett härligt rus.
Senast redigerad av Bertil85 2019-01-27 kl. 01:08.
Citera
2019-01-27, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostemane
Jag tänkte kolla om någon vet hur pass dåligt kokain mår av att ligga i kyla, t,ex i en bil i en vanlig zipbag såhär års? Påverkar det potens, konsistens etc?

Inte ett dugg, men håll koll på fukten.
Citera
2019-01-27, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The123
Äta, kanske?
Kokainet höjer redan blodsockret. Jag rekommenderar dig att köpa tjack i stället för att äta.
Citera
2019-01-27, 13:39
Medlem
Hej! alla mina polare säger att om man blandar alkohol med kokain så tar det 4 gånger så lång tid för kokainet att lämna blodet. Jag säger att det tar 48-72h oavsett, om du nu inte brukar det väldigt ofta så kanske det tar längre tid. Är det jag som har fel eller mina polare?
Citera
2019-01-27, 15:39
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Kokainet höjer redan blodsockret

Källa på det?
Citera
2019-01-27, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Källa på det?
Noradrenalin frisätter glukos.

Källa: FrassePirat
Citera
2019-01-27, 18:43
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Noradrenalin frisätter glukos.

Källa: FrassePirat

Otillfredsställande källa. Kom med någon bättre så får vi se.
Citera
2019-01-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0CUST
Hej! alla mina polare säger att om man blandar alkohol med kokain så tar det 4 gånger så lång tid för kokainet att lämna blodet. Jag säger att det tar 48-72h oavsett, om du nu inte brukar det väldigt ofta så kanske det tar längre tid. Är det jag som har fel eller mina polare?

Dina polare har rätt, du har fel, det är jag ganska säker på. Om du blandar kokain med alkohol så bildas cocaethylen vilket tar 4ggr längre för kroppen att bli av med, och det är mkt mer toxiskt. Men å andra sida så nyttjar du kokainet bättre med alkohol, fast drick inte för mkt, du märker inte av när du druckit för mkt då kokainet får dig att verka så när som nykter.

Typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in