Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
Du får ta upp dina invändningar med Craig Carlsen -- Firefighter (F.D.N.Y.) [Ladder 8] eller onopono som hänvisade till detta vittne. Jag ville bara uppmärksammade det faktum att era stjänvittnen inte är överens och dessutom motsäger era teorier oavsett om dom tror eller inte tror att dom hört explosioner orsakade utav sprängämnen. Ni har helt enkelt röven som mössa oavsett hur ni försöker vända på den.
Sedan utgick jag ifrån att resten du skrev bara var det vanliga spamet och ignorerade det när det var tydligt att du antingen inte läst eller inte förstått det du kommenterade.
Okej du har 1 vittne som säger något som stödjer dina teorier. Men sedan skiter du i vittnet som säger att han trycktes upp när han kände en explosion från källaren, innan planet ens träffat?
Jaja, personer som dig och Snakeplisssken är verkligen desperata att försvara den officiella versionen även fast det finns 1000 tals bevis som visar att det här var en kontrollerad demolering.
Jag har en fråga till er verklighetsförnekare. Finns det något exempel på någon konspiration över huvud taget som är sann? Eller är eran inställning att inga konspirationer existerar som inte USA eller någon annan västerländsk regering erkänt existerar?
I så fall är vi inte långt ifrån George Orwells 1984, när regeringen säger att 2+2=5.