2018-08-26, 16:17
Medlem
Miyanas avatar
Jag äter snri Venlafaxin 225mg/dag. <-- vilket sabbar alla mina drogupplevelser... Har provat runt i flera månader efter något som kan ge mig en känsla av att må bättre, eufori osv. Har provat: CB, tjack, lyrica, tramadol(600mg), morfin(30mg), metadon (20-25mg), och givetvis diverse bensodiazapiner(Ksalol,iktorivil, diazepam, sobril & Z-analogerna Imovane/zopiklon). Lyrica är det enda som funkat dvs gett mig välmående och även eufori, men då om jag tar det typ 1 gång varannan månad...

1.Så tips på vad som kan funka tas gärna emot. Kan inte ta bort venlafaxinet helt, men skulle kunna dra ner till 150mg iallafall. Frågan är hur lång tid det tar för hjärnan att ställa om och bli "normal" igen om jag trappar ner, eller tom slutar helt? VILL SÅ GÄRNA HA NÅGOT SOM GER MIG LITE EUFORI!!!

2. Undrar också hur stor risken är att min hjärna kommer bli fucked up på sikt? Tar nästan varje dag en liten dos tjack, dels för att jag vill hålla hungern i schack(bantning haha), och dels för att jag troligen har ADHD(ADD). Orkar inte göra något typ etc etc. Har gjort detta i ca 2 månader med några dagars uppehåll ibland. Men tänker på om venlafaxinet, tjacket och mitt experimenterande med att hitta en drog som funkar som jag vill att den ska, möjligtvis kan vara skadligt för ex, receptorerna i hjärnan? Någon som vet??
Citera
2018-08-29, 08:22
Medlem
Vad tror ni om att göra en speedball på bra kola och Oxynorm? Utan alkohol eller ev typ två öl för kolans skull. Vad för ratio ska man satsa på? Har 5st 20mg oxynorm.

Med vänlig hälsning
Citera
2018-09-01, 19:13
Medlem
vadsadusadus avatar
Citodon plus Lyrica? Läst i gamla trådar att det är okej, men tänkte be om ett aktuellt och nyare utlåtande av flashbacks egna apotekare.

Jag har hög tolerans mot opiater men bara tagit Lyrica en gång för flera år sedan (då i kombo med alkohol, vilket jag lärde mig att inte göra om)

Tänker mig ett par Citodon (4-5 st, 500/30mg) och 150 mg Lyrica, kan det vara en bra startdos att testa? Vet att paracetamol dvs citodon inte är bra för levern, men det är jag mycket väl medveten om och är alltså bara intresserad av kombon citodon-lyrica och vilka mängder som är en bra nybörjardos.
Citera
2018-09-01, 19:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Citodon plus Lyrica? Läst i gamla trådar att det är okej, men tänkte be om ett aktuellt och nyare utlåtande av flashbacks egna apotekare.

Jag har hög tolerans mot opiater men bara tagit Lyrica en gång för flera år sedan (då i kombo med alkohol, vilket jag lärde mig att inte göra om)

Tänker mig ett par Citodon (4-5 st, 500/30mg) och 150 mg Lyrica, kan det vara en bra startdos att testa? Vet att paracetamol dvs citodon inte är bra för levern, men det är jag mycket väl medveten om och är alltså bara intresserad av kombon citodon-lyrica och vilka mängder som är en bra nybörjardos.

Låter som en bra startdos enligt mig. Men kör CWE på Citodonet ffs
Citera
2018-09-01, 19:28
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Låter som en bra startdos enligt mig. Men kör CWE på Citodonet ffs

Tack för snabbt svar! Ska kolla upp CWE.
Citera
2018-09-01, 19:29
Medlem
zrtxs avatar
Min opiat tolerans är relativt låg just nu och intog 20mg metadon och 2mg xanor + 2mg ikto imorse runt kl 8.

Skulle jag känna av något om jag tar 200-300mg heroin nu på kvällskvisten med 1 elr 2 starköl måntro? =)
Citera
2018-09-01, 19:29
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Tack för snabbt svar! Ska kolla upp CWE.

En väldigt enkel metod som tar bort det mesta av Paracetamolet. Det tar lite tid, men det är värt det. Du har bara en lever
Citera
2018-09-01, 19:31
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
En väldigt enkel metod som tar bort det mesta av Paracetamolet. Det tar lite tid, men det är värt det. Du har bara en lever

Jo, jag har förstått vad det innebär, men inte hur man gör. Har du någon länk?
Citera
2018-09-01, 19:32
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Min opiat tolerans är relativt låg just nu och intog 20mg metadon och 2mg xanor + 2mg ikto imorse runt kl 8.

Skulle jag känna av något om jag tar 200-300mg heroin nu på kvällskvisten med 1 elr 2 starköl måntro? =)

Ja förmodligen
Citera
2018-09-01, 19:33
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ja förmodligen

Alright, tack för det snabba svaret! Förhoppningsvis får man ett skönt rus också
Citera
2018-09-01, 19:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jo, jag har förstått vad det innebär, men inte hur man gör. Har du någon länk?

https://www.youtube.com/watch?v=4iU4LD_YNsM

Tog första bästa länk jag hittade. Googlar du eller söker på tuben själv så kommer du hitta massa och säkert bättre video än denna
Citera
2018-09-03, 06:48
Medlem
MonaLisaProjektets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Rent allmänt vilka droger är najsa att blanda med opiater?
fint tjack och 4-6 mg sub. Jävlar, en topp 2 blandning för mig iaf. Opiater och Weed är ju alltid nr1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in