2009-06-27, 23:18
Medlem
Rent allmänt vilka droger är najsa att blanda med opiater?
Citera
2009-06-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Rent allmänt vilka droger är najsa att blanda med opiater?

POTENT cannabis och opiater!!
Citera
2009-06-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence

Det är ju mer eller mindre en klassiker. Men någon som sitter på nån oförigserbar blandning som ger fin effekt?
Citera
2009-06-28, 00:17
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Det håller jag fan med om! Låg dos benso, jävla massa braj och så lite oxy! Finns inte mycket som är bättre än det!

Edit:

Såg din nya post och testar mig på något konstigare.

Om du skjuter:

Speedball?

Om du inte skjuter:

Syra/eller liknande vore kanske nice. De jag frågat som testat säger att det inte är så bra som man kan tro, men vem vet, kanske hittar du din favoritcombo?

Jag tror fan jag ska testa det. Har syra hemma och ska köpa lite sub snart. Om du inte testat innan så ropprterar jag i tråden.
Senast redigerad av saftad_burk 2009-06-28 kl. 00:20.
Citera
2009-06-28, 07:49
Medlem
Någon som har provat på opiater tillsammans med diverse rökmixar? Något att rekommendera?
Citera
2009-06-28, 08:33
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Någon som har provat på opiater tillsammans med diverse rökmixar? Något att rekommendera?

Nä inte förstöra sina Opioider med rökmixarna. Men som sagt så en rökbit till kan bli väldigt lyckat. Har provat båda varianterna.

Kryddorna är enligt mig något man tar i nödfall. Vissa är okej men inte mer.
Citera
2009-06-28, 09:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Glöm inte att det är farligt att blanda MAO-hämmande medel med många droger också, den enda drog jag kommer på nu på rak arm som inte är farlig att blanda med MAO-hämmande utan måste blandas om man ska få effekt vid oralt intag är DMT. Den rökbara formen av DMT (Kemisk?) behöver inte MAO-hämmande för att ge effekt.

SSRI försämmrar effekten av opioider och MDMA. Vet inte hur det ligger till med SNRI men det borde vara samma sak där.

Sen skall man undvika att blanda Tramadol med tex Mirtazapin och andra läkemedel som sänker kramptröskeln då detta ökar risken för krampanfall.

RC:s ska man försöka undvika att blanda med det mesta då det som sakt är Research Chemicals och inte finns någon forskning om desa preparat.

Att blanda MDMA och Tjack är ganska Neurotoxiskt så denna blandningen är inte heller bra.

Och som Saftad_Burk sa så blanda INTE downers (Opioider och GABA-droger)

Inte alla opiater får sämre effekt av SSRI, tex subutex, morfin o metadon funkar utmärkt, Har själv använt metadon o subutex, jag går på Cipralex, orkar inte rabbla upp dom andra just nu.
Citera
2009-06-28, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inte alla opiater får sämre effekt av SSRI, tex subutex, morfin o metadon funkar utmärkt, Har själv använt metadon o subutex, jag går på Cipralex, orkar inte rabbla upp dom andra just nu.
Nä,dextropropoxyfen får ökad effekt av t.ex. Zoloft märkte jag när jag käkade dom en gång i tiden.
Du kan ju ta å skicka mina Lyrica, satans scammare!
Citera
2009-06-29, 16:38
Medlem
Borde inte denna tråd bli klistrad så att de större delen av "Kan jag blanda...?" frågorna hamnar här istället för i diverse trådar?
Citera
2009-07-01, 22:07
Medlem
Stilnoct och cb?
Citera
2009-07-01, 22:28
Bannlyst
Det är grymt. Är en hel del som får hallisar och mår skitbra på den blandningen

Citat:
Stilnoct och cb?
Citera
2009-07-02, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Det är grymt. Är en hel del som får hallisar och mår skitbra på den blandningen

Sweet då ska jag se till att sno 50 gram stillisar av mamma och blanda detta med lite potent cannabis

Hur är benso rent generellt tillsammans med cb (jag vet att stilnoct inte är benso, utan bara bensoliknande)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in