2018-08-13, 18:13
Medlem
Tog för 12-13 timmar sedan min sista dos Tramadol, totalt tog jag 1g.

Kan jag ta Ecstasy/ runt 150mg MDMA nu eller är det för stor risk för kramp eller serotonergt syndrom?

tacksam för snabba svar
Citera
2018-08-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therockyshow
Tog för 12-13 timmar sedan min sista dos Tramadol, totalt tog jag 1g.

Kan jag ta Ecstasy/ runt 150mg MDMA nu eller är det för stor risk för kramp eller serotonergt syndrom?

tacksam för snabba svar
borde va lugnt men skyll inte på mig om du dör
Citera
2018-08-14, 02:40
Medlem
Går det blanda lägre doser DXM typ 200 mg med tram?
Citera
2018-08-16, 21:05
Medlem
Drillas avatar
5 CL ADB A + Antipsykotika och Zoloft = Farligt?

Är det farligt att blanda syntetiska cannabinoider med mediciner som antipsykotika/zoloft? Vet att vi inte vet mycket om SC men kan det vara farligt/förstärka effekten? Sneade och vill veta.
Citera
2018-08-17, 22:09
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Vad händer om man blandar 15mg imovane med 6grogfar alkohol??
Citera
2018-08-17, 23:43
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Vad händer om man blandar 15mg imovane med 6grogfar alkohol??
Inte farligt iaf men risk för att du hittar på dumheter. Klassiskt när man blandar z- analoger och alkohol.

Edit: Försök att inte ta mer imo om du nu har. Ganska vanligt att man vaknar dagen efter med massa tomma kartor och inget minne från gårdagen.
Senast redigerad av NioLiv 2018-08-17 kl. 23:48.
Citera
2018-08-18, 21:23
Medlem
Hej, hoppas på svar ikväll haha. Har googlat och sökt men hittar inte just min mängd jag är orolig över.

Jag har bara kört i mig 250mg tramadol-kapslar och 2 mg xanax. Är det lugnt om man dricker en eller två groggar? Ska inte ut eller något sitter bara hemma och softar. Känner inte så supermycket på trammen. Intog det för ca 3 timmar sen. Man lär ju knappast vakna upp som en grönsak eller dö av andningsdepp på detta?

Ingen tolerans på tram (var några veckor sen sist).
Citera
2018-08-22, 03:36
Medlem
blanda ritalin och attetin ?

Är det farligt att blanda dom 2 jag hittade en gammal förpackning ritalin som jag fick utskrivet för flera år sen.

Jag har adhd och får både elvanse och attetin utskrivet. jag tar inte det varje dag just nu utan mer som ett 2dagars race då jag städar tvättar fixar sen är jag off ett tag. jag har stora problem med tillvänjning och biverkningar vilket är synd för det funkar verkligen bra för mig när det ger effekt. natt och dag skillnad

Tacksam för svar och tips
Citera
2018-08-23, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 00IQ00
Är det farligt att blanda dom 2 jag hittade en gammal förpackning ritalin som jag fick utskrivet för flera år sen.

Jag har adhd och får både elvanse och attetin utskrivet. jag tar inte det varje dag just nu utan mer som ett 2dagars race då jag städar tvättar fixar sen är jag off ett tag. jag har stora problem med tillvänjning och biverkningar vilket är synd för det funkar verkligen bra för mig när det ger effekt. natt och dag skillnad

Tacksam för svar och tips

Nej det är tvärlungt. Kan bli extra jobbigt när ritalin och elvanse går ut o kroppen samtidigt dock..
Citera
2018-08-24, 20:50
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Tjo jag tog 4st lergigan förutdmen nu blev de ändrade planer så ska dricka ikväll. Går det blanda alkohol o lergigan utan att bli fucked up
Citera
2018-08-24, 22:26
Medlem
Fråga från helt oerfaren fått cymbalta 30mg utskrivet för smärtor i lederna kan jag blanda med cb?
Citera
2018-08-26, 16:01
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Tjo jag tog 4st lergigan förutdmen nu blev de ändrade planer så ska dricka ikväll. Går det blanda alkohol o lergigan utan att bli fucked up

Det är nog ingen fara. Du kommer möjligtvis bli trött av alkoholen, den boostar troligtvis lergiganen. Jag blir iallafall trött av för många lergigan Men sure att det kan vara olika för olika människor och du kanske får en annan effekt. Ex, blir för full, eller lite hallisar eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in