Citat:
Du fattar fortfarande inte. Kontrollerar man byggnaderna och säkerhetsarrangemangen så är det här inget oöverstigligt problem. Tvärtom.Det håller jag faktiskt med om - trots genomsökningar av inkommande leveranser, bemanning och övervakning dygnet runt, mängder av säkerhetspersonal och servicepersonal från en hel uppsjö företag, folk som ständigt passerar i en strid ström osv osv - att smuggla in och aptera hundratals ton sprängämnen måste faktiskt vara en ren barnlek jämfört med att lyckas få dem att brisera vid önskat tillfälle med önskad effekt trots att de utsatts för bränder som på något magiskt vis inte helst får utlösa explosionerna.. Här snackar vi magi på en helt ny nivå.
Citat:
Jag frågar dig hur DU vet mängden och i så fall hur stor den måste ha varit.
Redan besvarat:
Niels Harrit: .. But beyond that there is very solid evidence that some thermite has been used for melting the steel beams. We do not know if the thermite that we have found is the same thermite which has been used for melting the beams. It’s very, very possible that different varieties were used, and I personally am certain that conventional explosives were used too, in abundance.Nej, det här är inte DU som svarar, det är Nils Harrit.
RT: When you say “in abundance,” how much do you mean?
Niels Harrit: Tons! Hundreds of tons! Many, many, many tons!
Kan du svara på det? I runda slängar?
Citat:
Är det Nils Harrit som är din källa här?
Redan besvarat:
Niels Harrit: .. But beyond that there is very solid evidence that some thermite has been used for melting the steel beams. We do not know if the thermite that we have found is the same thermite which has been used for melting the beams. It’s very, very possible that different varieties were used, and I personally am certain that conventional explosives were used too, in abundance.Niels Harrit: Tons! Hundreds of tons! Many, many, many tons![/indent]
RT: When you say “in abundance,” how much do you mean?
Niels Harrit: Tons! Hundreds of tons! Many, many, many tons!
Citat:
Varför postar du citat från någon annans teori när jag ber dig om din?
Det är inte min teori - se ovan.
Citat:
Det är du som måste bevisa att det hade varit OMÖJLIGT eftersom det är vad DU hävdar.
Redan besvarats: Hur skulle det bara ens möjligt att motbevisa menar du? Särskilt när du hela tiden ändrar dina påståenden om hur det skulle gått till.. För varje påstående du motbevisas om kan du givetvis bara hitta på ett nytt - så det är förstås omöjligt att redan i förväg motbevisa varje fantasifullt scenario din hjärna kan koka ihop. Vi får ta det på volley helt enkelt.
Dina förslag så här långt har inte övertygat. Har du något annat!
Citat:
Så, vad tjafsar du då om?
När och var har jag påstått att det skulle varit helt omöjligt?
Var det omöjligt eller var det möjligt?
Citat:
Que?
Har du något annat?
Citat:
Om du hävdar att apteringarna var omöjliga att genomföra i hemlighet utan avslöjande så måste du visa att så verkligen var fallet.
Omvänd bevisbörda och krav på att jag ska bevisa att något du inte ens kan förklara hur det skulle ha gått till - inte har hänt..
Här är det du som har bevisbördan.
Citat:
Nja, är det för att jag INTE klipper och klistrar i dina inlägg, du tycker det?
Du är tveklöst en sällsynt oärlig debattör..
Är det ditt inverterade universum som glimtar fram igen?
Citat:
Som sagt, redan bemött in absurdum.
__________________________________________________ _________________________________
Jag är fortfarande jättenyfiken på vilka stålskyskrapor du menade har brunnit helt övertända och
betydligt längre än WTC7 utan att kollapsa.. (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
__________________________________________________ _________________________________
Jag är fortfarande jättenyfiken på vilka stålskyskrapor du menade har brunnit helt övertända och
betydligt längre än WTC7 utan att kollapsa.. (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2