Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Du har redan bestämt dig för att PW70 trollar och har efter det som vanligt tagit kommandot på nytt och bestämmer och dirigerar som en allsmäktig gud över vad vi andra "ska återgå till" dvs. KM.
Ugglan. anar ugglor i mossen utav en orsak givetvis, både du och PW lägger endast små brödsmulor på indicier som tyder på att KM inte var MMPG.
Exempelvis PW70, man lägger inte ut i tråden en sådant bombslag som dennes vittneshistoria och sedan ingen mer förtydligande kring detta
utan ett motiv, vad motivet är låter jag vara osagt, men jag tycker inte det är information för att göra allt för att driva tråden framåt utan mer att förvirra.
Skulle man genuint var intresserad att driva tråden framåt i högsta grad med sådana inlägg, då ska man vara öppen för förfrågan om mer information. Man kan man enkelt göra utan röja källor.
Liknade gäller dig, du lägger ut inlägg att KM inte MMPG och du har information, vid förfrågan om förtydligande så svarar du, det kommer senare. Det tycker jag inte man gör om man är genuint intresserad att driva tråden framåt. Varför ens skriva inlägg dessa inlägg om man inte är villig att svara på följdfrågor.