Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Men snälla, vem tror du att du är och vad tror du att din IQ ligger på egentligen? Jag fattar ungefär 100 gånger mer än vad du fattar. Det är ganska arrogant och elitistiskt av dig att gå runt och tro att bara för att du kommer rösta på AfS så fattar du mer än alla andra. Det är en sak om du kunde leva upp till detta men det finns inget som tyder på att du har 200 i IQ eller så.
SD är stora just eftersom de flesta som har fattat betraktar SD som det enda gångbara alternativet till horklövern just nu, och det är SD faktiskt också. Man kan inte få precis allt man vill. SD är inte det felfria partiet men SD är exakt vad AfS kommer vara den dagen AfS har 25% röster. Då kommer det startas ett utbrytarparti som säger samma sak om AfS som AfS säger idag om SD och då kommer det finnas en liten internetklick som säger precis det ni säger nu.
Vad grundar du detta på? Vad måste man göra, tycka eller tänka som politiskt parti för att inte klassas som de nya socialdemokraterna? Finns det någon som helst skillnad mellan SD och sossarna?
Moderata muslimer? Angående de övriga så har SD börjat bli mainstream nu och då är det så här det ser ut bland väljarna. Ett SD på 25% och precis alla väljare ska vara vita blåögda heterosexuella män med lika heterosexuella fruar som har fött fem barn och alla är fanatiskt emot abort och bögar osv, kanske inte är så realistiskt. Däremot tror jag inte SD är särskilt populära bland muslimer och negrer så att säga. Tänker du på iranier med "moderata muslimer"? Iranier vänder kappan efter vinden bara; i Iran (alltså mellanöstern) är de fanatiska muslimer, i Sverige är iranier fanatiska ateister och i USA är iranier Jesus freaks
Betoning på detta, särskilt
på fredlig väg. För att om AfS eller NMR blir stora, ja då startar judarna krig mot Sverige. Ett ZOG-krig mot Sverige är inte oundvikligt med AfS som största och ledande parti, men då gäller det för AfS att de anpassar sig efter ZOG och "avvattnar" lite av deras "radikalism", så att AfS blir lite mer kosher så att säga (detta innebär bland annat uteslutning av Hagwall över näsgate). Gör inte AfS detta vid ett hypotetiskt 51% AfS, ja då blir det problem för Sverige som helhet. SD har redan slutit fred med judarna och det kommer inte vara samma trubbel för SD när SD blir riktigt stora nästa val.
Detta är något som stora tänkare som "GTvsProjectC" inte har fattat. Radikal gojimnationalism kommer nämligen med ett pris och konsekvenser om man har tänkt gå hela vägen. Det är lätt att vara frasradikal och stå och snacka badass med värsta idealistiska, renläriga, kompromisslösa och radikala retoriken när man är ett litet promilleparti som ingen bryr sig om (och retoriken är alltid hårdare/tuffare bland småpartier), det är däremot en helt annan grej när man har makten att leda ett helt land. Om till och med Donald Trump sitter och bugar inför Israel så finns det inget som säger att AfS kommer göra något annorlunda i den frågan. NMR kanske skulle ge Israel fingret men då blir det krig.
Jag är helt förbluffad, trodde att du var klokare än så men då vet jag att du följer flocken. Du är duktig på att skriva walls of text dock. Ett tips sluta med skiten för man får ont i huvudet bara och du är inte mer vis bara för att du skriver en massa skit, alla är trött på det.
Jag kan med säkerhet säga att jag har en bättre koll på världen i sin helhet än vad du har, det är därför jag bl.a inte röstar på SD som är EU och NATO vänligt, på tal om" ZOG", ändå röstar du på det mest Israel vänliga partiet, och ett parti som vill ta Sverige längre ifrån sin suveränitet än vad hon redan är. Glöm abortfrågorna och gayparaderna, det här handlar om gott mot ont, om självständighet vs beroende. (Här är du redan en solklar hycklare).
Du förstår inte gravitationen av alla förändringar som pågår i världen just nu, det går mycket snabbt. Det finns bara två val , koppla ifrån och ta tillbaka makten och stå upp för det som är rätt, eller vik ihop och bli överkörd av den onda kraften som styr världen. Jag noterar att du väljer det senare alternativet, du kommer säkert trivas jättebra i deras SMART-städer de planerar att bygga åt er. Digital spårning de har koll på varenda steg du tar, vad du säger och vad du gör. Sköter du dig inte i ditt nya hem då blir det inte roligt för dig.
Men jag förstår, du har inget att dölja och du är en duktig lydsam medborgare.
Jag fungerar inte så. Jag är inte rädd för något, jag har sanningen på min sida.