Citat:
Ursprungligen postat av
Diskuterarn
Det kallas demokrati. Jag är inget fan av Reinfelt men att kalla folk för landsförrädare och att kalla till deras avrättning är odemokratiskt och skadligt. Sådana som du är anledningen till att afs kommer ha det svårt att locka väljare, om man ens kommer in i riksdagen.
Om "demokrati" går ut på enligt din egen utsago att sälja ut landet till minsta möjliga pris till globalister samtidigt som man byter ut den inhemska befolkningen mot en primitiv skara kamelryttare och stäppfolk utan förankring i habitatet, som dessutom är väldigt brottsbenägna mot värdfolket med alla möjliga övergrepp! Ja, då ser jag hellre en riktig demokrati träda in dvs Platons.
Jag brukar inte läsa alltför mycket utav vad lågpresterande hjon skriver, så jag har alltså missat dina tidigare försök att värva folk in i din bataljon för begåvningsreserven. Men naturligtvis är det ingen som kommer avrättas utan en riktig rättegång där straffskalan ligger i paritet med själva brottet. Vi kommer ha väldigt rättssäkra rättegångar för grovt kriminella, landsförräderi är inget vi tar enkelt på, så du kan lugna ner dig nu.
Sådana som dig är orsaken varför Sverige är på dekis, ingen klarsyn i magnituden med de gigantiska problem vi har, ett som är säkert, vågar man kalla en spade för en spade ja då kan man lösa det mesta. AFS tåget har inga bromsar och det slutar inte i riksdagen, det är bara början!
Gör Sverige Mäktigt Igen!