2018-08-13, 17:44
Avslutad
Att deras politiker börjat springa omkring och klistra nidbilder av judenäsor på affirscher är bara patetiskt. Hur korkad får man bli? Allvarligt?!

Jag trodde faktiskt de var smarta och seriösa, men de framstår efter detta bara som patetiska. Hur i helvete kan de tro de kommer bli tagna på allvar och växa efter detta?

Om inte Kasselstrand dementerar detta personligen och offentligt och kan bevises att mannen som gjorde det inte är från Afs kan de dra åt helvete och kommer aldrig nånsin få min röst.
Citera
2018-08-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Att deras politiker börjat springa omkring och klistra nidbilder av judenäsor på affirscher är bara patetiskt. Hur korkad får man bli? Allvarligt?!

Jag trodde faktiskt de var smarta och seriösa, men de framstår efter detta bara som patetiska. Hur i helvete kan de tro de kommer bli tagna på allvar och växa efter detta?

Om inte Kasselstrand dementerar detta personligen och offentligt och kan bevises att mannen som gjorde det inte är från Afs kan de dra åt helvete och kommer aldrig nånsin få min röst.
Ditt första inlägg i tråden ser jag. Du är kanske inte någon kärnväljare.
Citera
2018-08-13, 17:51
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Är det roligt att ljuga? Det står att det var på rutan det klistrades.
Citera
2018-08-13, 17:55
Medlem
baggebo1s avatar
AfS ska givetvis inte vidta några åtgärder mot Hagwall. Filmen är olycklig, samröret med NA olyckligt. Men det måste ändå få vara acceptabelt inom partiet. Dessutom är det rätt jävla mycket hot och hat mot Hagwall från det här slöddret på facebook (grejen är att i det som filmas gör han ju typ inget klandervärt?) så backning bättre än avståndstagande nu.

Sen noterar jag att Roger Sahlström är igång och hetsar, tillsammans med barnboksförfattaren Anders Jacobsson och några till.
Citera
2018-08-13, 17:58
Bannlyst
#BackaHagwall givetvis! Skall en liten kränkt svenskhatande "antirasistisk" arab som vill se landet förkolnas bli den som fäller AFS från riksdagen skulle inte tro det va!
Citera
2018-08-13, 18:06
Medlem
baggebo1s avatar
Bra från Nordisk Ungdom:
Citat:
Nyheter Idag försöker återigen karaktärs-mörda nationalister med namn och bild. Först en av Nordisk Ungdoms aktivister på mynttorget med rökutvecklaren (uthängningen ledde till åtal). Nu en av @AfS_riks kandidater. Alla nationalister måste bojkotta @nyheteridag och @ChangFrick
https://twitter.com/SkandiFrihet/status/1029033811789660161

Nyheter Idag är kräk. Och det borde AfS veta eftersom de var kräk redan när de hjälpte SD att sänka SDU under den striden för flera år sedan.
Citera
2018-08-13, 18:08
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ditt första inlägg i tråden ser jag. Du är kanske inte någon kärnväljare.
Spelar väl ingen roll hur många inlägg man gjort i tråden - det är inget tecken på inläggskvalitet eller dylikt.

Citat:

Å ena sidan tycker jag infantilt beteende likt vad Hagwall gjorde borde straffa sig. Att smyga runt och sätta klisterlappar är varken rakryggat eller vuxet, och inte "hög energi" heller för den delen. Att det är från en judekarikatyr populariserad av 4chan gör ju inte saken bättre.

Å andra sidan profilerar sig AfS just för att ha högt i tak, det är ju egentligen en stor del av partiets existensberättigande då det är ett av huvudsätten de distansierar sig från SD. Därmed kan de inte så tidigt börja låta partipiskan vina utan att underminera sin egen identitet. Så jag tycker definitivt inte att han ska uteslutas.

Det är därför man blir missnöjd av Hagwalls beteende, han har genom sitt upptåg skapat en lose-lose situation - och för vilken vinning? Man rekryterar knappast några nya partisympatisörer genom näsklistermärken på tunnelbanan.
Senast redigerad av Ropethink 2018-08-13 kl. 18:10.
Citera
2018-08-13, 18:20
Medlem
Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Å ena sidan tycker jag infantilt beteende likt vad Hagwall gjorde borde straffa sig. Att smyga runt och sätta klisterlappar är varken rakryggat eller vuxet, och inte "hög energi" heller för den delen. Att det är från en judekarikatyr populariserad av 4chan gör ju inte saken bättre.

Om man inte förstår skämt så förstår man inte. Det är inte meningen att det här ska vara något "rakryggat eller vuxet". Det görs inte heller för att kasta skit eller spy galla på sina motståndare. Man såg antagligen en komisk möjlighet att utnyttja som man tog tillvara på. Det har ju varit känt under hela AfS valkampanj att man leachat på en alt-right stil, så detta är ju bara ännu ett exempel på deras humor.
Senast redigerad av Theatrical 2018-08-13 kl. 18:45.
Citera
2018-08-13, 18:48
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Bra från Nordisk Ungdom:
https://twitter.com/SkandiFrihet/status/1029033811789660161

Nyheter Idag är kräk. Och det borde AfS veta eftersom de var kräk redan när de hjälpte SD att sänka SDU under den striden för flera år sedan.

Ursäkta om jag i mitt semestermode har missat något, men handlar inte NU:s aktivitet om vad de gjorde för ett år sedan?

Vad är relevansen idag? Har zigenarjuden bara återanvänt en gammal story?
Citera
2018-08-13, 18:54
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Ursäkta om jag i mitt semestermode har missat något, men handlar inte NU:s aktivitet om vad de gjorde för ett år sedan?

Vad är relevansen idag? Har zigenarjuden bara återanvänt en gammal story?
Nu tar det som ett äldre exempel på hur NI beter sig bara. Den artikeln har inte publicerats idag.
Citera
2018-08-13, 19:01
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink

Det är därför man blir missnöjd av Hagwalls beteende, han har genom sitt upptåg skapat en lose-lose situation - och för vilken vinning? Man rekryterar knappast några nya partisympatisörer genom näsklistermärken på tunnelbanan.

Tvivlar på att han gör det för att det skulle generera nya medlemmar eller sympatisörer. Det ligger en viss förbjuden humor i den där näsan som vi kan associera till en människotyp som lobbar för ett Europeiskt Mordor.
Citera
2018-08-13, 19:15
Medlem
Rikskanslerns avatar
Vem fan bryr sig om ett jävla klistermärke? Vårt land har tagits ifrån oss och vi förintas som folk, och ändå kan svenskar uppröras av att klistermärken används i politiska syften.

Vilka patetiska indoktrinerade gojer ni är. Det räcker alltså med en näsa för att ni ska få panik och gråta över att någon driver med herrefolket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in