Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Ditt första inlägg i tråden ser jag. Du är kanske inte någon kärnväljare.
Spelar väl ingen roll hur många inlägg man gjort i tråden - det är inget tecken på inläggskvalitet eller dylikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Att deras politiker börjat springa omkring och klistra nidbilder av judenäsor på affirscher är bara patetiskt. Hur korkad får man bli? Allvarligt?!
Jag trodde faktiskt de var smarta och seriösa, men de framstår efter detta bara som patetiska. Hur i helvete kan de tro de kommer bli tagna på allvar och växa efter detta?
Om inte Kasselstrand dementerar detta personligen och offentligt och kan bevises att mannen som gjorde det inte är från Afs kan de dra åt helvete och kommer aldrig nånsin få min röst.
Å ena sidan tycker jag infantilt beteende likt vad Hagwall gjorde borde straffa sig. Att smyga runt och sätta klisterlappar är varken rakryggat eller vuxet, och inte "hög energi" heller för den delen. Att det är från en judekarikatyr populariserad av 4chan gör ju inte saken bättre.
Å andra sidan profilerar sig AfS just för att ha högt i tak, det är ju egentligen en stor del av partiets existensberättigande då det är ett av huvudsätten de distansierar sig från SD. Därmed kan de inte så tidigt börja låta partipiskan vina utan att underminera sin egen identitet. Så jag tycker definitivt inte att han ska uteslutas.
Det är därför man blir missnöjd av Hagwalls beteende, han har genom sitt upptåg skapat en lose-lose situation - och för vilken vinning? Man rekryterar knappast några nya partisympatisörer genom näsklistermärken på tunnelbanan.