Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 19:16
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
AfS ska givetvis inte vidta några åtgärder mot Hagwall. Filmen är olycklig, samröret med NA olyckligt. Men det måste ändå få vara acceptabelt inom partiet. Dessutom är det rätt jävla mycket hot och hat mot Hagwall från det här slöddret på facebook (grejen är att i det som filmas gör han ju typ inget klandervärt?) så backning bättre än avståndstagande nu.

Sen noterar jag att Roger Sahlström är igång och hetsar, tillsammans med barnboksförfattaren Anders Jacobsson och några till.
Instämmer till fullo trots mitt tidigare inlägg. Aldrig backa, aldrig pudla. Det är det som fienden vill och har man en gång börjat så är det ett sluttande plan efter det. Ska bli spännande att se hur/om partiledningen tacklar det här hur som helst, det är ju en bra övning inför framtida drev då dessa kommer att bli många och smutsiga.
Citera
2018-08-13, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Vem fan bryr sig om ett jävla klistermärke? Vårt land har tagits ifrån oss och vi förintas som folk, och ändå kan svenskar uppröras av att klistermärken används i politiska syften.

Vilka patetiska indoktrinerade gojer ni är. Det räcker alltså med en näsa för att ni ska få panik och gråta över att någon driver med herrefolket.

Jag tror ingen här nämnvärt berörs speciellt mycket av tilltaget men om man är ett politiskt parti som jobbar stenhårt för att värva röster så är det nog inte så jättelyckat att hålla på med judekarikatyrer.
Citera
2018-08-13, 19:28
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Jag tror ingen här nämnvärt berörs speciellt mycket av tilltaget men om man är ett politiskt parti som jobbar stenhårt för att värva röster så är det nog inte så jättelyckat att hålla på med judekarikatyrer.

AfS kommer att utmålas som nazisfascister oavsett vad de gör. Jag hoppas innerligt att partiet nu har vett att hantera denna icke-situation på ett lämpligt sätt, dvs aggressivt och konfrontativt. Med rätt dos humor och kaxighet kan de till och med dra fördel av den.
Citera
2018-08-13, 19:30
Avslutad
Citat:
Vem fan bryr sig om ett jävla klistermärke? Vårt land har tagits ifrån oss och vi förintas som folk, och ändå kan svenskar uppröras av att klistermärken används i politiska syften.

Vilka patetiska indoktrinerade gojer ni är. Det räcker alltså med en näsa för att ni ska få panik och gråta över att någon driver med herrefolket.

Det är en karikatyrjude näsa. Jag vet att det finns onda lobbyjudar, men det finns även judar som inte har någonting med saken att göra. Vill man växa och verkligen påverka politiken så kan jag garantera att det här omogna och urkorkade sättet inte är rätt väg. Det är en fullständigt intelligensbefriad idé från start til mål.
Citera
2018-08-13, 19:32
Medlem
motarbetars avatar
Citat:

Tror du gemene man vet om att den där näsan sitter på ashkenazijude? Vad MSM skriver är oväsentligt i det långa loppet, det borde alla som följt debatten sen SDs intåg i Riksdagen ha insett.
Citera
2018-08-13, 19:36
Medlem
Citat:
AfS kommer att utmålas som nazisfascister oavsett vad de gör. Jag hoppas innerligt att partiet nu har vett att hantera denna icke-situation på ett lämpligt sätt, dvs aggressivt och konfrontativt. Med rätt dos humor och kaxighet kan de till och med dra fördel av den.

Det är en sak att bli utmålad som nazisfascister så länge det är uppenbart för alla med en handfull hjärnceller att det är ren smutskastning från media. I det här fallet känns det tyvärr som att väldigt många kommer att hålla med medierna (om de väljer att rapportera om detta).
Citera
2018-08-13, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är det roligt att ljuga? Det står att det var på rutan det klistrades.

Den klistrades fö på Ulf kristersson. Mannen i fråga refererar dessutom till ett "speciellt folk" och han använder ju uppenbarligen klistermärket för att göra narr av alla judar.
Ganskaa korkad idé när man i startfasen vill samla så många röster att de vill komma in i riksdagen. Det kommer dock inte hända nu. Det är jag helt övertygad om.
Citera
2018-08-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Tror du gemene man vet om att den där näsan sitter på ashkenazijude? Vad MSM skriver är oväsentligt i det långa loppet, det borde alla som följt debatten sen SDs intåg i Riksdagen ha insett.

Ja det tror jag dom flesta förstår. Propaganda från 30-talets Tyskland har nog dom flesta sett den typen av bilder.

Sen är det ju bara för AfS att hantera situationen. Stannar det vid NI så kommer det nog lägga sig snabbt men kommer MSM haka på så får nog Kasselstrand göra något.
Citera
2018-08-13, 19:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vi vet ju inte vad som skedde innan klippet, men han beter sig ju oerhört obehagligt och konstigt. Man får nästan hoppas han var småberusad...
Citera
2018-08-13, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ditt första inlägg i tråden ser jag. Du är kanske inte någon kärnväljare.

Jag började i ärlighetens namn gilla Afs och Kasselstrand mer och mer. Jag gillade deras sakliga retorik, att de var rätt fram och faktabaserade argument. Det blev fullständigt bortblåst efter detta. Tyvärr. Oerhört klantigt. De hade allt att vimma.

Så nej, nya "kärnväljare" får ni nog leta efter i framtiden.
Citera
2018-08-13, 19:46
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ja det tror jag dom flesta förstår. Propaganda från 30-talets Tyskland har nog dom flesta sett den typen av bilder.

Sen är det ju bara för AfS att hantera situationen. Stannar det vid NI så kommer det nog lägga sig snabbt men kommer MSM haka på så får nog Kasselstrand göra något.

Jag tvivlar faktiskt på att människor lyckas lägga ihop 1+1 i det här fallet. Framförallt när det associeras med propaganda från 30-talet.

Kasselstrand ska inte göra någonting. Låt aldrig etablissemanget dreva fram någonting, kväv ut dom istället.
Citera
2018-08-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag började i ärlighetens namn gilla Afs och Kasselstrand mer och mer. Jag gillade deras sakliga retorik, att de var rätt fram och faktabaserade argument. Det blev fullständigt bortblåst efter detta. Tyvärr. Oerhört klantigt. De hade allt att vimma.

Så nej, nya "kärnväljare" får ni nog leta efter i framtiden.

Du kommer tillåta fortsatt svenskt folkmord för du inte anser att dina och Martins åsikter är i paritet i just denna fråga? Ynkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in