Citat:
Ursprungligen postat av
Byggnet
OK, då har vi rett ut det; du är inte Nazistbög. End of story. Jag anser mig inte vara en "Thaigubbe".
Antingen så har du en thaikvinna eller inte, såvida det inte är en ladyboy? Nåväl, vi släpper det, men det var du som outade dig själv som thaigubbe.
Citat:
Om man anser sig sympatisera med AfS så KAN man inte tillhöra ett parti som som står på en ideologisk grund, därför att Alternativ för Sverige är ett pragmatiskt sakfrågeparti
.
Det här är ju bara strunt som du har hittat på själv. AfS är ett nationalistiskt parti och den ideologiska grunden är nationalism. Varför skulle annars Kasselstrand säga sig vara nationalist och vilja bygga up en nationalistisk international?! Du ifrågasätter det mest självklara och hela anledningen till och syftet med partiets existens. Vad gör du i partiet? Allvarligt talat?
AfS är pragmatiskt och sakfrågefokuserat när det handlar om hur man ska uppnå sina politiska mål. Sakfrågor har ju dock inget värde om de inte är kopplade till någonting. Det politiska slutmålet för AfS är nationalism, att rädda det svenska folket och säkra en framtid för svenska barn. Detta mål rimmar väldigt illa med thaigubbar och prideparader.
Citat:
Vi tar tag i problemen för vad dem är, och försöker inte få in problemlösningen i form av en ideologi.
Varför är massinvandring och mångkultur ett problem, om man inte bryr sig om det svenska folket? Att det kostar pengar? Varför är hbtq-lobbyn ett problem (som Kasselstrand anser att den är, även om du är positiv) om man inte bryr sig om sunda familjevärderingar och en framtid för folket?
Citat:
Det är antingen eller, de två kan aldrig slås samman, dvs plocka det bästa från båda, för frågorna/lösningen kan vara likartade men utgångspunkterna är helt olika.
Nu projicerar du. Det är du som vill fortsätta med ditt folkskadliga leverne och skydda dina kortsiktiga egoistiska intressen och som tror att du kan plocka några russin ur en nationalistisk kaka.
Citat:
Så, du måste därvidlag bekänna färg, Är du NMR eller AfS/SD?
Vi får hela tiden dubbla budskap.
Jag är AfS. Jag är nationalist och du verkar vara en degenererad fulgubbe som försöker infiltrera AfS för din egen vinning. Sen när är förresten AfS och SD utbytbara och del av samma kluster?