Citat:
Ursprungligen postat av
Steeeff
Tja! En kompis har dragit i sig ca 1-1,5g 3-cmc och behöver nog komma ned om en stund men h*n har inga benso så jag har 2 frågor.
1, Jag har tillgång till neurontin vilket kanske borde funka för landningen eller är det farligt på något vis?
2, Hur många (600mg´s) vågar jag ge honom i sådana fall? (Vikt ca 100kg, lätt tolerans mot benso)
Mvh S
1. Det är ingen fara.
2. För att få bra effekt behöver man öka dosen med jämna mellanrum, så jag rekommenderar att starta med en kapsel och en timme senare ta en till. Behövs det så vänta en timme till och ta ytterligare en kapsel och upprepa detta till din vän känner sig nöjd, kroppen kan nämligen inte ta upp hur mycket som helst så därför behöver man vänta lite mellan doseringarna. Ett tips är att ta varje kapsel ihop med något fettrikt snacks för att öka upptagningen. Taket för dosering/dygn är 3600 mg, därefter kan kroppen ej ta upp mer.
Detta är ju dock inte att jämställa med benso i syfte att landa på så kan ni, försök åtminstone få tag i ett 6-pack för att ge det lite extra skjuts.