2018-08-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrilleman63
har tagit kanske 10 mg xanor igår och rökte en gås, tog idag runt 7 mg och 2mg ikto,plus är det farligt blanda xanor och ikto?, hur mycket kan man ta i samband med cannabis utan det skulle vara någon chans för överdos? typ som andningsdepression etc. tack for alla svar
Du kan vara helt lugn, det där är inga speciellt höga doser. Sen är det i princip omöjligt att dö på benso. Att blanda olika bensosorter är inte farligt.

Blanda med röka är lugnt, blir det för mycket somnar du.

Men är det verkligen äkta benso du köpt? Aldrig sett nån bli orolig över sånt här när man är flöddrad
Citera
2018-08-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Du kan vara helt lugn, det där är inga speciellt höga doser. Sen är det i princip omöjligt att dö på benso. Att blanda olika bensosorter är inte farligt.

Blanda med röka är lugnt, blir det för mycket somnar du.

Men är det verkligen äkta benso du köpt? Aldrig sett nån bli orolig över sånt här när man är flöddrad

tack mannen har aldrig hittat tråd om det går att blanda, tänka ta typ 2-3st 2mg ikto och några xanor sen en film, ska inte dricka alkohol vet att det kan bli farligt sen en skön gonattis, ty peace!
Citera
2018-08-08, 20:54
Medlem
ricardo22s avatar
Jag snortade 5mg oxicodon för 6h sen. Jag känner absolut ingenting. Är det lugnt att dricka 3-4 öl på det nu ikväll?
Citera
2018-08-08, 20:58
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag snortade 5mg oxicodon för 6h sen. Jag känner absolut ingenting. Är det lugnt att dricka 3-4 öl på det nu ikväll?

Ingen fara.
Citera
2018-08-08, 21:04
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Ingen fara.
Tack så mycket för svaret! Hur snabbt går det ut ur kroppen egentligen, har du en aning?
Citera
2018-08-08, 21:13
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Tack så mycket för svaret! Hur snabbt går det ut ur kroppen egentligen, har du en aning?

Beror på om det är snabbverkande eller depot (-norm eller -contin respektive). Snabbverkande har halveringstid på ungefär 5 timmar och depot på ca det dubbla, dock är verkningstiden längre än så på depot.
Det är ju dock en väldigt låg dos du tagit så jag skulle säga att du kan vara lugn oavsett.
Senast redigerad av ThirdEyeRapist 2018-08-08 kl. 21:18.
Citera
2018-08-09, 13:33
Medlem
Om man traddar i tre dygn. Cirka 1200mg sammanlagt med den sista tabletten runt 11-12 på kvällen på torsdagen. Är det då lugnt att köra runt 80mg ritalin och några bärs klockan 8-9 på fredagskvällen?
Citera
2018-08-09, 14:01
Medlem
Tja! En kompis har dragit i sig ca 1-1,5g 3-cmc och behöver nog komma ned om en stund men h*n har inga benso så jag har 2 frågor.
1, Jag har tillgång till neurontin vilket kanske borde funka för landningen eller är det farligt på något vis?
2, Hur många (600mg´s) vågar jag ge honom i sådana fall? (Vikt ca 100kg, lätt tolerans mot benso)

Mvh S
Citera
2018-08-09, 18:29
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Tja! En kompis har dragit i sig ca 1-1,5g 3-cmc och behöver nog komma ned om en stund men h*n har inga benso så jag har 2 frågor.
1, Jag har tillgång till neurontin vilket kanske borde funka för landningen eller är det farligt på något vis?
2, Hur många (600mg´s) vågar jag ge honom i sådana fall? (Vikt ca 100kg, lätt tolerans mot benso)

Mvh S

1. Det är ingen fara.
2. För att få bra effekt behöver man öka dosen med jämna mellanrum, så jag rekommenderar att starta med en kapsel och en timme senare ta en till. Behövs det så vänta en timme till och ta ytterligare en kapsel och upprepa detta till din vän känner sig nöjd, kroppen kan nämligen inte ta upp hur mycket som helst så därför behöver man vänta lite mellan doseringarna. Ett tips är att ta varje kapsel ihop med något fettrikt snacks för att öka upptagningen. Taket för dosering/dygn är 3600 mg, därefter kan kroppen ej ta upp mer.

Detta är ju dock inte att jämställa med benso i syfte att landa på så kan ni, försök åtminstone få tag i ett 6-pack för att ge det lite extra skjuts.
Senast redigerad av ThirdEyeRapist 2018-08-09 kl. 18:33.
Citera
2018-08-10, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Om man traddar i tre dygn. Cirka 1200mg sammanlagt med den sista tabletten runt 11-12 på kvällen på torsdagen. Är det då lugnt att köra runt 80mg ritalin och några bärs klockan 8-9 på fredagskvällen?

Ingen som vet?
Citera
2018-08-10, 15:11
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Ingen som vet?
Ja, det är lugnt.
Citera
2018-08-10, 16:00
Medlem