Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 17:05
  #4957
Medlem
adhdXparanoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gmaster92
Livsfarlig? Det är fan en av de svagaste opiaterna som finns. Du kan typ inte dö av den. Du börjar spy innan och krampa.

Men märk ord!
I längden ja eller så kan du ju välja och sitta där med sönder krampad med en hjärna som fruktsallad o stirra i väggen med polarna på rättspsyk 👌 💪 🤜
Citera
2018-11-09, 19:39
  #4958
Medlem
ascHacks avatar
Tjena 0.5g speed imorse, 350 mg Tramadol vid kl 15 och 1 mg ksalol nu? Kan jag boosta upp tramen lite eller är det för sent
Citera
2018-11-14, 01:00
  #4959
Medlem
Hej! Ätit typ 5 mg xanor om dagen i nån vecka. Sista gången idag vid 13. Är det någon fara att tugga lite fentanyl nu?
Citera
2018-11-17, 21:02
  #4960
Medlem
LFCYNWAs avatar
Har druckit tre 5.4or ikväll och imorse slängde jag i mig 4 mg ikto. Det borde inte vara någon fara om jag tar sex Citodon 500 mg/30 mg nu? tre är vanliga och på de andra tre har jag gjort CWE.

Har noll tolerans på opiater medans jag har medel/hög på benso. Sen undrar jag om det går bra att ta en liten dos benso i natt efter jag har intagit kodeinet.
Citera
2018-11-19, 03:49
  #4961
Medlem
Tjena!
Har under kvällen tagit 120mg oxycontin och 2mg xanor. Känner mig skön, men inte alls närheten av att nodda om man säger så. Nu undrar jag hur farligt skulle det vara att ta en liten lina kokain för att komma igång lite. Inte massvis med kokain, utan bara en liten lina. Vet att det inte är jättebra för hjärtat, men är det verkligen så farligt om man bara tar en liten lina?

PS. Har tolerans på opiater därav den höga dosen oxy.

Tacksam för snabbt svar! MVH
Citera
2018-11-22, 01:11
  #4962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Om du har noll tolerans på Lyrica innan räcker 300-600mg gott och väl i sammanhang med en vanlig fylla.

Mvh

Tja långsamt svar men vad är en vanlig fylla? Jag krökar rätt hårt, då jag tål mycket. Säg 15-17 33cl starköl på en festkväll. fortf ok? Och om man minskar intag alkohol men sprinklar på lite tjack på detta då?

"råkade" få i mig en 300s lyr, mycket alkohol, ladd, tjack och 3/4 E en gång utspritt över typ 15h. Rätt dumt, men är det ofarligt? Gick bra för samtliga
Citera
2018-11-22, 19:17
  #4963
Medlem
farligt att blanda mdma + imovane?

Undrar bara om det finns någon fysiskt fara med att ta mdma typ 2-4 timmar efter man tagit 4 imovane? Menar nu bara om det är fysiskt farligt, inte hur det påverkar trippen/måendet, att det kan bli lite tokigt psykiskt vet jag.
Citera
2018-11-22, 19:18
  #4964
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Nej det är inte farligt om du endast tagit 4st.
Jag har tagit betydligt större doser av diverse saker och jag lever trots allt!
Citera
2018-11-22, 19:41
  #4965
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Undrar bara om det finns någon fysiskt fara med att ta mdma typ 2-4 timmar efter man tagit 4 imovane? Menar nu bara om det är fysiskt farligt, inte hur det påverkar trippen/måendet, att det kan bli lite tokigt psykiskt vet jag.
De påverkar ju olika saker i hjärnan, så nej det är ingen fara.
Citera
2018-11-26, 16:17
  #4966
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Tja långsamt svar men vad är en vanlig fylla? Jag krökar rätt hårt, då jag tål mycket. Säg 15-17 33cl starköl på en festkväll. fortf ok? Och om man minskar intag alkohol men sprinklar på lite tjack på detta då?

"råkade" få i mig en 300s lyr, mycket alkohol, ladd, tjack och 3/4 E en gång utspritt över typ 15h. Rätt dumt, men är det ofarligt? Gick bra för samtliga

Att blanda Lyrica med dessa substanser kan ha en dödlig utgång. Du kan inte vara rädd om livet om du blandar 3 centralstimulerande substanser under 1 kväll. Risk för EP-anfall, eventuellt död beroende på mängd. Ska du punda så gör det så ansvarsfullt du bara kan...

Jag kan ha fel, men då får någon rätta mig. Risken för grov EP-anfall är HÖG iallafall, så pass mycket vet jag. Det är långt ifrån ofarligt.

En vanlig fylla; då syftar jag väl på ca 12st 33cl 5.2% ungefär. Som du säger är det högst individuellt.

Jag har ätit minst 1200mg Lyrica i samband med alla möjliga substanser, och ofantliga mängder alkohol. Men jag stod sällan på benen, jag var inte speciellt rolig på dessa fester kan jag lova. Låg mest däckad och sov efter 1h. Mindre populärt. Allt är relativt.

Men 300-600mg per fylla räcker gott och väl. Det tar ju ca 5h innan det når sin peak också.

Mvh
Citera
2018-11-26, 18:02
  #4967
Medlem
Bronixs avatar
Hej

Har 60 st svenska Alprozolam krka 1mg depot+ 5 öl har redan petat i mig en 3-4 mg av 60 . Hur tror ni det slutar ? Kommer man decka eller vad tror ni ?
Såhär såg systempåsen ut

https://imgur.com/a/XZkTvjg

Just nu mår jag dunder har ätit as bra med mat och ska precis röka en fet weed joint sen tänkte jag krossa ett par mg till.
Citera
2018-11-28, 19:19
  #4968
Medlem
Hej jag har gått på 3 mg intuniv sen ett år sedan tillbaka och jag tänkte tramma lite i helgen. Jag undrar om det finns några farliga interaktioner mellan detta läkemedel och tramadol/tradolan.

Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback