2018-07-05, 19:14
Medlem
blodigdiarres avatar
Nä. Då kommer du må riktigt jävla dåligt. Du behöver vara helt tom för att inte riskera vidriga symptom.
Citera
2018-07-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Som det står, funkar ssubben ändå fast små mängder moffer är kvar i blodet?

Mvh

Är du beroende av morfin/opiater eller har du enbart tagit den dollisen igår? Är det bara en tablett igår är det ingen fara att du blir dålig dock kan du få sämre effekt. Men då borde det gå bra. Är det så att du fortfarande är påverkad kan effekten försvinna från morfinet men borde vid så små mängder tas över av subben. Som jag kommer ihåg att det fungerade på mig iaf.
Senast redigerad av Flubro 2018-07-05 kl. 19:28.
Citera
2018-07-06, 19:40
Medlem
Kan jag blanda NaSSa (mirtazapin) med oxynorm? Äter också fluoxetin.
Tog både mirtazapin och fluoxetin igårkväll för sänggående. Kan jag ta oxynorm nu ikväll? Ska jag strunta i mina andra tabletter bara för ikväll eller är det ingen större fara?

Hittade på någon engelsk sida likande FASS att det finns ”significant interactions” mellan oxycodone och mirtazapin men hittar inget om vad dessa består utav?

Aldrig testat oxynorm förut och tänkte bara ta 5-10mg ikväll för att minska på värk i ryggen och hoppas på någon form av välbehagskänsla också då jag är extremt nere och ledsen just nu. Vad vet ni om detta?
Citera
2018-07-11, 21:23
Medlem
gregory124s avatar
Hej, har käkat 20 mg oxy morgon kväll sen december, ska på svensexa weekend, så min fråga är kan jag sänka den till 10 mg och dricka på det? Jag kan inte dricka utan oxy då jag får enorma svettningar om jag inte intar den kvälls tid. så syftet med att ta den är inte för att få en extra kick utan bara för att få bort bieffekten när jag inte tar den. Tacksam för svar.
Citera
2018-07-15, 04:29
Medlem
NioLivs avatar
Hej tog lite allt möjig ikväll\inatt men i allfall fixa två xanor stavar jag skulle ha att sova på men jag är lite osäker på hur starka dem är och så. Tog nämligen ca 1 mg subutex som fortfarande kommer hänga kvar ett bra tag. Och för ca en timme sen tog jag en tredjedels stav när tjack at:n kom. Det hjälpte mot ångesten men jag är inte tillräckligt trött för att sova. Kan jag ta en tredjedel till eller finns det risk för andningsdepression?

Edit: Har ingen tolerans på värken benzo eller opiater.

Mvh
Senast redigerad av NioLiv 2018-07-15 kl. 04:31.
Citera
2018-07-17, 22:25
Medlem
Necrofilis avatar
Sitter med 2 kartor skit, alltså Propavan 25mg.
Två kartor Mirtazapin 30(aldrig testet) mg och tre kartor Zopiklon 7.5 mgm, avslutningsvis har har 10 kartor Quetiapin 100 mg och lika många kartor 300 mg.

Har påbörjat kvällen med 30 mg Zoplikon. Är det värt att slänga i sig någon att det andra. Och isåfall hur mycket? Finns bärs i kylskåpet också och hasch. Finns det en chans att det direkt farligt?
Senast redigerad av Necrofili 2018-07-17 kl. 22:31. Anledning: Ed: lade till info
Citera
2018-07-17, 22:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Sitter med 2 kartor skit, alltså Propavan 25mg.
Två kartor Mirtazapin 30(aldrig testet) mg och tre kartor Zopiklon 7.5 mgm, avslutningsvis har har 10 kartor Quetiapin 100 mg och lika många kartor 300 mg.

Har påbörjat kvällen med 30 mg Zoplikon. Är det värt att slänga i sig någon att det andra. Och isåfall hur mycket? Finns bärs i kylskåpet också och hasch. Finns det en chans att det direkt farligt?

Zopiklonet är det enda av dina preparat som ger nåt att äta, i russyfte. Du kan förstärka effekten med alkohol. Drick inte för mkt bara så att du inte flippar
Citera
2018-07-19, 00:30
Medlem
Bupropion Sandoz & amfetamin

Hej
Hur ser det ut med denna blandning? "Slår" de ut varandra?
150mg bupropion dagligen och några smålinor på det typ varannan dag, risker?

Hade uppskattat seriösa svar och ja, jag har googlat. Svaret på frågan skiftar dock extremt och jag är nyfiken på era erfarenheter.

Må väl
Citera
2018-07-19, 01:36
Medlem
blodigdiarres avatar
Enligt vad som står i FASS om bupropion kombinerat med andra läkemedel så nämns inget om centralstimulerande. Det borde alltså funka.
Citera
2018-07-19, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Enligt vad som står i FASS om bupropion kombinerat med andra läkemedel så nämns inget om centralstimulerande. Det borde alltså funka.
Cheers. Värt att vänta någon dag kanske? Börjar nämligen med medicinen idag och har gått på amf dagligen i ca 2 veckor
Citera
2018-07-27, 10:27
Medlem
Redredwines avatar
Tjena gott folk!
Hur farligt är dessa combos, eller ja, vilka risker finns det?
Om ja tagit 1mg Alpra på eftermiddagen, käkar bra under hela dagen och dricker en del vatten och sedan vill festa till det ikväll med lite booze och några linor kola? Tänkte varva ner med 1mg Alpra efter festen för sömnen.

Jag har tagit benzo innan men har ingen tolerans på det. Har tagit det med stora hopp emellan, typ 1-3mg/månad om ens det - och då endast för att kunna sova. Har nämligen sömnproblem ibland.

Något jag bör tänka på? Väldigt längesen jag knarka så har ingenting i systemet.
Tacksam för svar boys!
Citera
2018-08-03, 22:38
Medlem
hur mycket är dödligt?

har tagit kanske 10 mg xanor igår och rökte en gås, tog idag runt 7 mg och 2mg ikto,plus är det farligt blanda xanor och ikto?, hur mycket kan man ta i samband med cannabis utan det skulle vara någon chans för överdos? typ som andningsdepression etc. tack for alla svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in