2018-04-26, 22:59
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Blanda Lyrica och alkohol. Hur mycket av vardera substans kan man ta för en bra kväll utan att det är farligt?

Om du har noll tolerans på Lyrica innan räcker 300-600mg gott och väl i sammanhang med en vanlig fylla.

Mvh
Citera
2018-04-27, 20:44
Medlem
Vad säger ni om att först ta en max 500mg 3-cmc utspritt på nån timme, för att sedan rövpanna/oralt ta 30mg oxycontin?

Tacksam för snabbt svar då jag redan börjat med 3-cmc
Citera
2018-04-28, 18:45
Medlem
Brossys avatar
Om man druckit 8öl, är det lugnt att ta 1mg Ikto eller tror ni kommer det bli helt svart då? 2mg? Jag har en historia av alkohol i mina dagar men aldrig testat ikto förr.
Citera
2018-04-29, 12:49
Medlem
Blanda tramadol med ketamin?

Som rubriken lyder. Är detta en rimlig kombination i tillräckligt små doser? Är medveten om att Tramadol är livsfarligt att blanda med bl.a LSD och MDMA( serotonergt syndrom). Men gäller det samma för Ketamin?
Risk för andningsdeppression?
Citera
2018-04-30, 15:55
Medlem
Blanda Lyrica och Oxy?
Citera
2018-05-01, 03:43
Medlem
Xanor, citodon, paraflex, hur farligt att blanda? Hur stora doser är farligt? Tagit alla 3 nu inatt.
Citera
2018-05-01, 04:28
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
Xanor, citodon, paraflex, hur farligt att blanda? Hur stora doser är farligt? Tagit alla 3 nu inatt.

Var försiktig med framför allt alprazolam och kodein tillsammans. Det föreligger risk för andningsdepression, varför det är högrisk att kombinera. Klorzoxazon kan jag för lite om för att våga uttala mig om.

Ta inte fler av varje och försök att hålla dig vaken åtminstone någon timme till.

Hoppas att du känner dig okej!
Citera
2018-05-04, 03:09
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Om man druckit 8öl, är det lugnt att ta 1mg Ikto eller tror ni kommer det bli helt svart då? 2mg? Jag har en historia av alkohol i mina dagar men aldrig testat ikto förr.

Det är så olika från person till person. Jag har haft 2 blackouter i mitt liv när jag kombinerat benz och alkohol, men det var när jag aldrig hade provat benzo och drack väldigt mkt. Jag rekommenderar alla att lägga (vilken benzo du nu använder) din benz under tungan en stund så den slår lite fortare och skölja ner det sista i munnen med några starköl eller folkisar. Avvakta sen en 30-60min och fyll på med några öl och kanske en till benz. Det går jävligt fort ibland från att vara helt klar i knoppen till blackout om man tar allt på en gång eller för snabbt inpå om man saknar tolerans. Simma lugnt!
Citera
2018-05-04, 09:25
Medlem
Intog 600 mg Lyrica för ett par timmar sedan.
Är det safe att ta 0,5 mg subutex om några timmar?
Det blir första gången jag testar sub.
Har ingen tolerans alls på Lyrica heller, bara en viss erfarenhet,

EDIT: Jag har ingen tolerans på opioder heller. Bara tagit tramadol några nånger.
Senast redigerad av Sir. 2018-05-04 kl. 09:34.
Citera
2018-05-04, 14:12
Medlem
Hej, undrar om det ger effekt och dra MDMA ca 2 timmar efter sista sträcket ladd? Finns där någon risk med det osv?

MVH

S
Citera
2018-05-04, 14:48
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Hej, undrar om det ger effekt och dra MDMA ca 2 timmar efter sista sträcket ladd? Finns där någon risk med det osv?

MVH

S

Effekt får du helt klart.
Risk? Livet är en risk.

Mvh
Justin
Citera
2018-05-04, 14:49
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Intog 600 mg Lyrica för ett par timmar sedan.
Är det safe att ta 0,5 mg subutex om några timmar?
Det blir första gången jag testar sub.
Har ingen tolerans alls på Lyrica heller, bara en viss erfarenhet,

EDIT: Jag har ingen tolerans på opioder heller. Bara tagit tramadol några nånger.

Mitt råd till dig blir att sluta med den skiten innan det är för sent.
In i rehab tråden och läs lite avskräckande historier om ditt val av droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in