Citat:
Ursprungligen postat av
Kamratuppfostran
För mig var det ganska fritt och fick styra det ganska mycket som jag själv ville. Om jag inte kände att jag behövde höja något så räckte det, annars om jag skulle höja så fick jag komma tillbaka efter en månad och utvärdera.
Ge det några månader åtminstone. Om inte annat för att göra läkarna nöjda(tyvärr är det ju oftast så man får göra med många svenska läkare, istället för att direkt kunna dyka på det som är bäst för just mig)
Du verkar ha erfarenhet så citerar dig(om det är lugnt)
Fick äntligen Elvanse utskrivet för min ADD/ångestproblematik och ätit några veckor.
Fungerar suveränt för impuls/koncentration och på grund av det lindras min ångest. Har varit sjukt att kunna styra upp livet och komma tillbaka med jobb...MEN går ju inte att sova, tar en liten dos på morgonen och när den går ur på kvällen så kommer ju ångesten som ett brev på posten. Kan ju inte ta en till då sover jag inte alls istället
Prövat alla de där Theralen/Propavan/Lerfigan utan hjälp.
Har du några tips förutom benso och Z-analogier?
Sammanfattning
Har ångest och ADD och Elvanse fungerar skitbra tills jag går och lägger mig. När Elvanse går ut kommer ångest och ingen sömn och med Elvanse ingen sömn men ingen ångest.