2018-10-22, 09:18
Medlem
anteri17s avatar
Hazard tveksam till helgen efter ryggproblem. Ni med Pedro kan alltså invänta mer news.
Citera
2018-10-22, 11:25
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hazard tveksam till helgen efter ryggproblem. Ni med Pedro kan alltså invänta mer news.
Läste det också nu.
Japp man får avvakta och se.

Men jag tror han kommer spela till helgen, detta är säkert bara en "fuling" så att han ska slippa spela mot BATE i veckan.
Outas det ingen skada blir det ett jävla liv om spelaren inte kommer till start!

Jag minns när Spurs skulle lira mot Inter här om veckan och Alderweireld och Trippier lämnades hemma.
Det blev ett jävla hallå! "Bråk med tränaren!", "Spricka i Spurs!" osv osv..
Men allt handlade bara om att rotera in Sanchez och Aurier.

Men självklart är det smart att hålla sina byten i detta fallet, han kan ju faktiskt vara skadad också..
Citera
2018-10-22, 22:29
Medlem
oof Aubameyang verkar gå loss i matchen mot Leicester, minns när jag hade honom och han inte gjorde ett piss :P
Citera
2018-10-22, 22:54
Medlem
anteri17s avatar
Özil räddar sannerligen veckan. Han spelar in 12 eller 13 poäng beroende på hur bonuspoängen blir. Han var strålande idag, och han har verkligen varit en bra investering med ett grymt bra poängsnitt för mitt lag.

41 eller 42 poäng. Troligtvis runt average och totalt topp 300k. Trodde jag skulle tappa mer.
Citera
2018-10-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djavulen1
oof Aubameyang verkar gå loss i matchen mot Leicester, minns när jag hade honom och han inte gjorde ett piss :P

Två veckor i rad nu han startat på bänken, blivit inbytt och hängt två kassar.

Min vecka slutar på 44 pinnar. Ingen katastrof och förmodligen någon pinne över medel, får ses som helt godkänt en sån här pissvecka.
Citera
2018-10-23, 10:52
Medlem
von_Ss avatar
Hade några tuffa veckor på förhand men sket i att dra wc. Smart skulle det visa sig och har klättrat till 10k overall.

Har långtidsskadade Cairney och två Palace-backar på min bänk så det börjar osa lite katt men en vecka till klarar mitt lag.

Allison

Maguire, Robertson, Doherty

Salah, Hazard, Maddison, Richarlison

King, Mitrovic, Aguero

Stekelenburg, AWB, Tomkins, Cairney
Citera
2018-10-23, 12:28
Medlem
VM-tipsets avatar
Kämpar på i sjukstugan.

Byter Trippier mot van Dijk. En halv M på bänken till kommande drag nästa vecka. Funderade ett tag på att byta jämnt med Mendy fast behöver kulorna.
Citera
2018-10-23, 22:49
Medlem
Valvantos avatar
När är det dubbel spelvecka så man kan utnyttja sin sparade triple captain etc?
Citera
2018-10-23, 23:50
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Brukar vara några gånger under våren, typ mars april.
Citera
2018-10-24, 09:46
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Det brukar väl bli när ligacupen eller fa-cupen krockar med pl om jag inte är helt senil. Så i slutskedet av säsongen.
Citera
2018-10-24, 11:42
Medlem
anteri17s avatar
Ca 250k i ranking och 533 poäng. Litet dropp den här veckan.

Transfer ut: Kane och Neves
Transfer in: Arnautovic och Sterling

Preliminär elva:

Alisson

TAA Boly Laporte

Sterling Özil Pogba Hazard Pedro

Wilson (K) Arnautovic

Bänk: Foster, Vietto, Digne, Alderweireld

Gillar mitt mittfält. Troligtvis startar inte Pedro dock. Problemet är att Vietto, även han, bänkade sist, och jag är inte jättesugen på att lira någon av Toby eller Digne.

Wildcardet finns fortfarande att ta till, men planen är att sitta på det länge till.
Citera
2018-10-24, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ca 250k i ranking och 533 poäng. Litet dropp den här veckan.

Transfer ut: Kane och Neves
Transfer in: Arnautovic och Sterling

Preliminär elva:

Alisson

TAA Boly Laporte

Sterling Özil Pogba Hazard Pedro

Wilson (K) Arnautovic

Bänk: Foster, Vietto, Digne, Alderweireld

Gillar mitt mittfält. Troligtvis startar inte Pedro dock. Problemet är att Vietto, även han, bänkade sist, och jag är inte jättesugen på att lira någon av Toby eller Digne.

Wildcardet finns fortfarande att ta till, men planen är att sitta på det länge till.

Spännande kaptensval. Men inga andra givna alternativ direkt förutom Hazard. Lär bli målkalas som vanligt när Fulham är i farten. Behöver inte vara dumt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in