Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-15, 19:44
  #10417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Är ju förstås vanligare i de tre stora städerna där det är svårt med lägenheter.

Var ju spännande att du övernattat på en salong! Vore något nytt och prova!

Är väl många av tjejerna som är här på semestervisum också,tjäna ihop lite deg och sen dra hemåt.
Citera
2018-07-15, 20:22
  #10418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenoboll
Nån som testat hembesök av thaimassös ?
Kolla runt på TMG och hitta en salong i storstan som erbjöd hembesök.
Låter det skumt eller är det mina tankar som är skumma hehe..

Vet med en salong som gör det.
Bra ide ju.. om man inte själv orkar ge sig iväg till en efter en rätt slitig vecka, utan de kan komma hem till en istället.
Sedan är det väl inte skummare än att gå på en thaisalong överlag.
Citera
2018-07-16, 00:54
  #10419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
En fråga gällande själva salongerna. Tror ni thaikvinnorna sover i salongen på natten eller åker de hem? Vad tror ni?

Det finns de som sover i salongerna. Av olika anledningar. Den främsta såklart boendesituationen i landet. Det kan ofta vara en smidig deal med de massöser som kommer hit på turistvisa endast för att jobba i salongen ett par månader. Andra har ingen annanstans att ta vägen.

Det är inte av bekvämlighet. Det är inte bekvämt att bo i en salong eftersom du inte får bo där och ägaren givetvis är rädd att BR-föreningen eller whatever ska säga upp kontraktet. Många jag känner till har inte fått lämna salongen under stängningstiden. Och med tanke på att många salonger ligger i källarlokaler utan fönster är det ju snäppet värre.

Några salonger vet jag haft separata delar där folk bott. Då blir det en extrainkomst för ägaren, men även strulet med att bli svart "hyresvärd" med allt det innebär. Jag har haft älskarinnor i den typen av arrangemang, men det har slutat i svartsjuka mellan de inneboende och besöksförbud för utomstående varenda gång. Vilket i sin tur stressar på situationen anställd/hyrestagare/granne till chef/hyresvärd etc.

Att ägare eller anställda skulle sova i salongen om de har annat boende är inte speciellt vanligt skulle jag tro. Att ha det som övernattningslägenhet efter en festnatt är en sak, men inte regelbundet.
Citera
2018-07-16, 08:47
  #10420
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Är ju förstås vanligare i de tre stora städerna där det är svårt med lägenheter.

Var ju spännande att du övernattat på en salong! Vore något nytt och prova!
Ja.,det var härligt. Tre gånger hände det. Fick lustiga blickar av hennes anställda då hon inte var speciellt tyst vid sex. 😁 Saknar att få en avsugning innan jobbet också.
Citera
2018-07-16, 09:03
  #10421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Är ju förstås vanligare i de tre stora städerna där det är svårt med lägenheter.

Var ju spännande att du övernattat på en salong! Vore något nytt och prova!


Spännande o spännande. Som sova på en madrass på ett golv bara. Jag har bara gjort det i norr ort eftersom jag kände ägaren och jag var dragen för att palla mej hem.
Citera
2018-07-16, 09:06
  #10422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenoboll
Är väl många av tjejerna som är här på semestervisum också,tjäna ihop lite deg och sen dra hemåt.


Ja korrekt, sommaren är högsäsong för dom ju, med 90 dagars C turist visum.
Dock har jag stött på några med ”arbetstillstånd” från öst europa länder... Polen, ungern, tjeckien.
Citera
2018-07-16, 20:27
  #10423
Medlem
B-types avatar
Har moderatorn på tmg fått solsting? Inga nya recensioner på flera dagar.
Citera
2018-07-17, 10:13
  #10424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Har moderatorn på tmg fått solsting? Inga nya recensioner på flera dagar.


Han har kanske fullt upp med att prova nya salonger i värmen!
Citera
2018-07-17, 16:31
  #10425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Har moderatorn på tmg fått solsting? Inga nya recensioner på flera dagar.
nu är detta inte recensionstråden och det är knappast moderatorn som skriver recensioner
Citera
2018-07-17, 17:03
  #10426
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
nu är detta inte recensionstråden och det är knappast moderatorn som skriver recensioner

Nej, men han släpper inte igenom någon utan att ha godtjänt först,så på det viset är han inblandad
Citera
2018-07-17, 19:11
  #10427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nej, men han släpper inte igenom någon utan att ha godtjänt först,så på det viset är han inblandad
Skulle kunna bero på att ddtta forum inte tillåter recensioner.
Citera
2018-07-17, 19:17
  #10428
Medlem
Hej
Funderar på om det går att komma överens med massösen om att hun er naken från massagens start?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback