Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-23, 22:57
  #11617
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scroopys
Någon som vet om någon salong i Borås erbjuder HE? Gjorde mitt första besök för någon vecka sen och blev erbjuden nada 😊
Jadå, det finns! Studera TMG, så hittar du nog något bra.
Citera
2019-06-24, 16:49
  #11618
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scroopys
Någon som vet om någon salong i Borås erbjuder HE? Gjorde mitt första besök för någon vecka sen och blev erbjuden nada 😊

Dom trodde kanske att du var polis eller från Skatteverket? 😂

Väldigt många thaisalonger runt om i Sverige verkar erbjuda HE och andra prostitutionstjänster om vi ska lita på rätt intressant återkommande information gällande sexhandeln och kommersen på salongerna men många salonger har blivit mer försiktiga med tiden, varför kan du säkert lista ut 😀
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2019-06-24 kl. 16:55.
Citera
2019-06-24, 17:42
  #11619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Lund kanske är för litet... Åk till Malmö eller Köpenhamn.

Utbudet på enskilda salonger har inte med storleken på staden/byn att göra...betydligt mindre orter än Lund har extratjänster.
Byhålor kring Lund, på ett par mils avstånd har lika brett utbud på tjänster som på större orter.
Citera
2019-06-25, 11:02
  #11620
Medlem
WeirdEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Satt och skrollade i tmg igår. Plötsligt dyker det upp en salong som erbjuder tantra! Men så ringer mobilen och jag tar bort sidan. Och nu har jag glömt vilken salong i stockholm det gällde! Nån som har koll?
Enklast är väl att googla på thaimassageguiden och tantra.
Citera
2019-06-25, 12:43
  #11621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdEd
Enklast är väl att googla på thaimassageguiden och tantra.
Jo, jag gjorde det. Lät inte så upphetsande...
Citera
2019-06-26, 16:19
  #11622
Medlem
kurrespratts avatar
Hej! Har ni några särskilda upplevelser eller preferenser av tatueringar hos dessa damer?
Citera
2019-06-27, 04:08
  #11623
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Hej! Har ni några särskilda upplevelser eller preferenser av tatueringar hos dessa damer?

Absolut
Citera
2019-06-27, 11:17
  #11624
Medlem
Ska på jobbresa till Göteborg och söker därför tips på thaimassage, det får gärna vara äldre +50 med starka nypor som inte är rädda att ta i ordentligt i massagen. Så vilka tips har ni på salonger i Göteborg?
Citera
2019-06-27, 19:07
  #11625
Medlem
Gävle?
Citera
2019-06-28, 06:13
  #11626
Medlem
BlueStars avatar
Att namnge salonger är inte tillåtet p.g.a. regel 0.09 och förfrågningar om salonger som bara erbjuder seriös massage men inga sexuella tjänster ska tas i delforumet Medicin och hälsa, inte här. Ett inlägg som namngav en salong har därför raderats.

/Mod
Citera
2019-06-28, 07:07
  #11627
Medlem
Säkert många med mig som funderar på varför man motarbetar massagesalongerna och deras verksamhet. Varför man vill förbjuda den så sköna sexuella delen. Visst är det bra att man skyddar utsatta mot koppleri, det köper jag till etthundaprocent. Det finns ju ändå flertalet som gör det av egen fri vilja för att tjäna rätt enkla pengar eller i vissa fall för att hitta sig en man. Vi kan jämföra med vården. Man väljer fritt ett yrke, inte vidare bra betalt och man mer eller mindre tvingas att duscha o tvätta de handikappades nakna kroppar, byta blöjor och torka dem i röven. Någon som älskar det jobbet? Jag tycker att ett enkelt HJ på en person du faktiskt själv väljer om du tackar ja eller nej till låter som rena semester jobbet.
Antar att det är en feminist kärring med rosa eller lila hår som är rädd att förlora sin partner till en snygg Thai Madame som kämpar för att förbjuda Thaimassagen och deras sysslor.
Citera
2019-06-28, 07:35
  #11628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Säkert många med mig som funderar på varför man motarbetar massagesalongerna och deras verksamhet. Varför man vill förbjuda den så sköna sexuella delen. Visst är det bra att man skyddar utsatta mot koppleri, det köper jag till etthundaprocent. Det finns ju ändå flertalet som gör det av egen fri vilja för att tjäna rätt enkla pengar eller i vissa fall för att hitta sig en man. Vi kan jämföra med vården. Man väljer fritt ett yrke, inte vidare bra betalt och man mer eller mindre tvingas att duscha o tvätta de handikappades nakna kroppar, byta blöjor och torka dem i röven. Någon som älskar det jobbet? Jag tycker att ett enkelt HJ på en person du faktiskt själv väljer om du tackar ja eller nej till låter som rena semester jobbet.
Antar att det är en feminist kärring med rosa eller lila hår som är rädd att förlora sin partner till en snygg Thai Madame som kämpar för att förbjuda Thaimassagen och deras sysslor.

Om man tänker på tjejerna – och det hävdar ju feministerna att de gör – så borde ju inte salonger och bordeller förföljas. Ser man till undersökningar från länder där prostitution är laglig – bland annat Danmark – så erbjuder salonger/kliniker/bordeller den tryggaste arbetsmiljön för prostituerade. Det är osäkrare att vara eskort eller som ensam tjej ta emot kunder i en lägenhet. Ännu mera osäker är gatuprostitution. Med svensk politik så "uppmuntras" de facto prostitutionen att flytta till den osäkrare eskort och lägenhetsmiljön.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback