2011-12-30, 22:52
Medlem
BlackPearls avatar
Var idag på mitt andra thai massage besök fast denna gången på ett annat ställe.

Hon touchade ett par gånger mellan benen fast ingenting hände så hon lät väl bli att erbjuda.

men däremot så sa hon att nästa gång fall jag skulle komma så skulle jag välja ett rum där det finns madrass på golvet för att man lättare kan komma åt o.s.v.

vad har ni för tankar om det? kan det vara något "extraerbjudande rum" :P hehe.. ?
Citera
2011-12-31, 13:20
Medlem
Blev sugen på thaimassage under veckan och gick till "mitt" stamställe där jag varit 6-8 ggr tidigare, hon hade tid på stubben.
Hon berättade att hon var sur för att tidigare på dagen så kom det in en kille och frågade om hon gjorde "Happy Ending" varav på hon blev skitsur och bad killen dra år helve-e.
Jag gick in till rummen och tog av mig allt som jag brukar göra, här finns inga handdukar att skyla sig med. Massagen börjar och efter vändning när hon masserar insida lår får jag som vanligt stånd. Där ligger jag med bultande stånd medan massagen fortsätter. har aldrig fått erbjudande om HE och fick inget nu heller. Tycker dock att det är jäkligt märkligt att hon inte lägger en handduk över kuken så kanske hon slipper få frågor om HE. Det är delvis därför jag gillar thaimassage, blir inte så "stelt svenskt"
Och att det inte alltid blir som man tror.
Citera
2011-12-31, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
JA!

Vart? I Egypten fick jag tom ligga gratis så mina tankar är tyvärr lite för höga om lilla Sverige
Citera
2012-01-01, 23:35
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vart? I Egypten fick jag tom ligga gratis så mina tankar är tyvärr lite för höga om lilla Sverige

Du kan få det på många ställen. Jag har inte för avsikt att nämna nåt ställe med namn, varken i tråden eller i PM. Visst är väl lite av det intressanta just att man inte alltid vet vad som kan hända?

I slutändan är det oftast en prisfråga!
Citera
2012-01-02, 02:26
Medlem
VikingaGermannens avatar
Har varit på nästan alla thaimassage i stockholm, börjar tröttna på dessa hak. Tycker tjejerna håller en väldigt utseendemässigt låg klass.
Dessutom får man ju sällan knulla på thaimassarna.
Får man knulla är det med en fet thaikossa.
Är jävligt besviken på detta forum , inte en enda som har nr eller tips på thaihora en fredagkväll.
Bara massa snack
Citera
2012-01-02, 09:40
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingaGermannen
Har varit på nästan alla thaimassage i stockholm, börjar tröttna på dessa hak. Tycker tjejerna håller en väldigt utseendemässigt låg klass.
Dessutom får man ju sällan knulla på thaimassarna.
Får man knulla är det med en fet thaikossa.
Är jävligt besviken på detta forum , inte en enda som har nr eller tips på thaihora en fredagkväll.
Bara massa snack

Du har verkligenn missat vad detta forum och denna tråden är till för. Så jag har skadeglädje åt att ingen ger dig tips och telefonnummer. Fortsätt du med att knulla dina "kossor" så behåller vi andra de riktiga fynden för oss själva

Och appropå
Citera
2012-01-02, 09:42
Medlem
meramans avatar
...och appropå fynd så hade jag en trevlig upplevelse i går. Berättar strax om den i recencionstråden.

---
Detta skylle suttit ihop med föregående inlägg men telefonen avbröt och postade innan jag var klar
Citera
2012-01-02, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Blev sugen på thaimassage under veckan och gick till "mitt" stamställe där jag varit 6-8 ggr tidigare, hon hade tid på stubben.
Hon berättade att hon var sur för att tidigare på dagen så kom det in en kille och frågade om hon gjorde "Happy Ending" varav på hon blev skitsur och bad killen dra år helve-e.
Jag gick in till rummen och tog av mig allt som jag brukar göra, här finns inga handdukar att skyla sig med. Massagen börjar och efter vändning när hon masserar insida lår får jag som vanligt stånd. Där ligger jag med bultande stånd medan massagen fortsätter. har aldrig fått erbjudande om HE och fick inget nu heller. Tycker dock att det är jäkligt märkligt att hon inte lägger en handduk över kuken så kanske hon slipper få frågor om HE. Det är delvis därför jag gillar thaimassage, blir inte så "stelt svenskt"
Och att det inte alltid blir som man tror.

Ganska sällsynt fenomen det du beskriver men det har hänt också mig. Att de tar bort handduken bums, även när man ligger på rygg och hela tiden touchar paketet och även fast ribban vajar så kommer inget erbjudande... Men det har sin charm det med tycker jag
Citera
2012-01-02, 12:52
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Ganska sällsynt fenomen det du beskriver men det har hänt också mig. Att de tar bort handduken bums, även när man ligger på rygg och hela tiden touchar paketet och även fast ribban vajar så kommer inget erbjudande... Men det har sin charm det med tycker jag

Kallas marknadsföring. En kund som gärna vill ha mer än massage och som får en uppfattning om att mer är möjligt kommer gärna tillbaka igen...
Citera
2012-01-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Kallas marknadsföring. En kund som gärna vill ha mer än massage och som får en uppfattning om att mer är möjligt kommer gärna tillbaka igen...

Självklart kan det funka, men det kan lika gärna leda till att kunden inte kommer igen. Frustrerande att bli uppeggad utan att få belöningen är också en reaktion på en sån behandling. Personligen kan jag tycka att det är ok, en gång. Men upprepas det mer än en gång så ser jag inte riktigt vitsen.
Citera
2012-01-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman

Stämmer helt säkert, men på sista stället jag skrev om var massösen riktigt sur på killen innan som frågade om hon gjorde HE. Ändå låg jag där med ballen i vädret.
Citera
2012-01-02, 18:38
Medlem
Messerschmitts avatar
Får man inget erbjudande så är det ju bara att fråga! Är ni efterblivna på något sätt? På den tiden jag besökte dessa salonger så fick jag bara "Nej" en enda gång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in