2018-07-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lateklok
Celibacy Rate is at least 25% for men under 26 years old

We know that 15% of men 22-35 have had no sex in the past year:

https://incels.me/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedi a%2FDcSq2PcW4AAgfXb.jpg&hash=5d6ebbbbe15e061b9f70a e7aa68e5fc6

Now we also know that 13-17% of all 26 year olds are virgins. That's pooled for both men and women. Men would have higher virginity rates than women, so that implies at least ~20% virginity rate for men.

https://www.thesun.co.uk/news/6223123/millennials-shun-sex-as-one-in-eight-26-year-olds-reveal-they-are-virgins/

At a minimum, there are at least another 5-10% of guys who have gotten laid once in their life but never again and are thus still generally celibate.

This means there is a minimum of 25% celibacy rate for men under 26 years old. Possibly the rate is already as high as 30%+.

We are already much closer to Japan than people think.

Being -cel is becoming the new norm.

Det verkar som att vad flashbackgrabbarna sagt i några år nu stämmer bra överens med verkligheten, många män slås helt enkelt ut från samhället sexuellt/relationsmässigt.
Frågan är vad man kan göra åt det?
Citera
2018-07-11, 21:39
Medlem
Bertfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScrotumBoiler
Troligtvis för att de inte riktigt har förmågan. Uppväxta med miljögifter och syntetiska hormoner som hämmar män mer än kvinnor, undertryckta och skuldbelagda som det mindre värda könet i en feminiserad skolmiljö. Söndermammade av mjäkiga föräldrar som ville väl för sina söner men det gick åt pipan, de fick inte den bestämdhet och obeveklighet som det motsatta könet uppskattar. Klart att det går att lyfta sig därifrån, men det krävs en hel del krut för att ifrån att ha varit en mes börja hålla mask som en James Bond med mörk röst och tuxedo, riva tre timmar styrka om dagen på gym för att bygga muskler. Och i takt med ökande ålder fastnar personligheten mer och mer så det gäller börja i tid.

Väldigt bra skrivet, precis vad jag brukar tänka på. Ja, det krävs såklart en del och då beror det på hur mycket tid och energi de är villiga att lägga på att ändra sig. Offerkoftan verkar vara mer bekväm för de flesta av dessa killar. De skulle ju kunna köra på ”fake it till you make it” i början, och ha något slags alter ego till hjälp för att ändra sig till hur de vill bli, ändra sig gradvis så att deras omgivning hänger med på deras personlighetsförändring.
Citera
2018-07-11, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness

Går nog inte att göra så mycket som man individuellt, det är bara att skaffa en tjej i ett annat land antar jag.

Grejen är ju den att detta kommer pågå till samhället kraschar pga det, sen upprättar man ett nytt mer konservativt relationssystem och man kommer då inse att fri kvinnlig sexualitet inte fungerar, precis som övriga samhällen och religioner genom tiden gjort det.
Citera
2018-07-11, 22:27
Medlem
Citat:
Går nog inte att göra så mycket som man individuellt, det är bara att skaffa en tjej i ett annat land antar jag.

Grejen är ju den att detta kommer pågå till samhället kraschar pga det, sen upprättar man ett nytt mer konservativt relationssystem och man kommer då inse att fri kvinnlig sexualitet inte fungerar, precis som övriga samhällen och religioner genom tiden gjort det.
Det är ju ändå sjukt att man i Sverige måste åka utomlands för att hitta en partner. Det är något som är helt sjukt i vårt samhälle.
Citera
2018-07-11, 22:33
Bannlyst
Citat:
Det är ju ändå sjukt att man i Sverige måste åka utomlands för att hitta en partner. Det är något som är helt sjukt i vårt samhälle.

Vi ser resultatet av mångårig feminism och manshat, social media, kvinnor som ligger runt mycket och slösar sina bästa år på det, kvinnor som får extremt mycket uppmärksamhet pga manlig desperation.

Det är sjukt att när jag tar min 7/10 vän å använder han online i Sverige så får han knappt några svar alls, men så fort jag använder honom i tex sydamerika, eller japan, eller filipinerna, eller något annat icke-västländskt land så får han genast en massa svar av tjejer mycket snyggare än de svenskor som faktiskt svarade här.

Mannens relativa värde är helt enkelt skitlågt i ett samhälle med "jämställdhet", för kvinnor verkar ej vilja ha jämställda män, det är ju rätt tydligt, svenska män är de mest jämstäldla i världen men också de mest föraktade av sina kvinnor.
Citera
2018-07-11, 22:54
Medlem
Citat:

https://incels.me/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedi a%2FDcSq2PcW4AAgfXb.jpg&hash=5d6ebbbbe15e061b9f70a e7aa68e5fc6

Now we also know that 13-17% of all 26 year olds are virgins. That's pooled for both men and women. Men would have higher virginity rates than women, so that implies at least ~20% virginity rate for men.

https://www.thesun.co.uk/news/6223123/millennials-shun-sex-as-one-in-eight-26-year-olds-reveal-they-are-virgins/

At a minimum, there are at least another 5-10% of guys who have gotten laid once in their life but never again and are thus still generally celibate.

This means there is a minimum of 25% celibacy rate for men under 26 years old. Possibly the rate is already as high as 30%+.

Det verkar som att vad flashbackgrabbarna sagt i några år nu stämmer bra överens med verkligheten, många män slås helt enkelt ut från samhället sexuellt/relationsmässigt.
Undersökningen var både män och kvinnor.
Dessutom gällde det här UK.
Det andra att ännu större andel män var oskulder var gissningar, från incels, inga fakta.

Varför är det fler oskulder i Japan? Kan det vara tekniken? varför umgås inte folk med varandra istället för att sitta inne eller stirra i mobilen så fort de är ute. De flesta killar jag ser som inte har någon tjej med sig hänger över mobilen, det sjuka är att de till och med sitter med sina mobiler när de är ute på pubar och festar med vänner. Sist jag var ute såg jag ett gäng killar ca 7 personer som var ute tillsammans, alla satt med sina mobiler, helt sjukt.

Lösningen på era problem är att go Amish.
Citera
2018-07-11, 23:44
Medlem
Flechettes avatar
Citat:
Vi ser resultatet av mångårig feminism och manshat, social media, kvinnor som ligger runt mycket och slösar sina bästa år på det, kvinnor som får extremt mycket uppmärksamhet pga manlig desperation.

Det är sjukt att när jag tar min 7/10 vän å använder han online i Sverige så får han knappt några svar alls, men så fort jag använder honom i tex sydamerika, eller japan, eller filipinerna, eller något annat icke-västländskt land så får han genast en massa svar av tjejer mycket snyggare än de svenskor som faktiskt svarade här.

Mannens relativa värde är helt enkelt skitlågt i ett samhälle med "jämställdhet", för kvinnor verkar ej vilja ha jämställda män, det är ju rätt tydligt, svenska män är de mest jämstäldla i världen men också de mest föraktade av sina kvinnor.

Det är rätt lustigt att det är såhär, har personlig erfarenhet av det också. I Sverige funkar Tinder så dåligt för mig att jag nästan trodde det var en bugg i appen då jag inte fick några matchningar. Körde lite i Japan mest för skojs skull, och det var brutal skillnad. Gjorde det dock sista dagen jag var där, så det blev aldrig några dejter, men det var kul att se att folk ville matcha åtminstone.

Har du någon erfarenhet om hur det är att snacka med dem som är icke-svenskar? Vad jag fick höra var att japanerna ex. ofta ville ha "brevvänner" och att de ville lära sig bättre engelska snarare än att faktiskt dejta någon. Vet inte om det ligger någon sanning i det.
Citera
2018-07-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Men då är ju problemet hyfsat löst för dig. Om det dyker upp män i ditt liv som är helt ok och de kanske oxå vill ha barn, men du känner inte för att bilda familj med just honom, så kan ni ju skaffa barnet ändå. Det jag vänder mig emot är insemination. Att en kvinna förvägrar barnet en far pga hennes egen egoisms skull. Hon har RÄTT att skaffa barn, oavsett om barnet får en far eller inte. Visst, det går ev att senare kolla upp vem fadern är, men det kan ju skapa brutalt mkt mer ångest och problem och donatorn inte vill ha med barnet att göra (dvs, barnet/personen blir aktivt bortvald av sin "far"). Tycker det är en oerhört dålig syn på barnets väl och ve. Men ponera istället det första alternativet. Även om ni inte kommer överens om allt och inte lever ihop, vet barnet var det kommer ifrån. Tror det sparar in mkt lidande och många terapitimmar.
Att vara två är inte en förutsättning för att det ska bli bra. En barnafader betyder potentiellt någon som kan skada mitt barn. Jag vet att jag inte skulle göra det och har erfarenheter svensk terapi knappast hjälper till att bearbeta och har sett vad människor gör när de är som värst. Tyvärr, jag köper inte skitsnack om att det är bättre att vara två efter att ha tvingats leva under samma tak som en sadistiskt lagd människa samtidigt som min mamma knappast varit annat än oberäknelig i humöret.
Citera
2018-07-12, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flechette
Det är rätt lustigt att det är såhär, har personlig erfarenhet av det också. I Sverige funkar Tinder så dåligt för mig att jag nästan trodde det var en bugg i appen då jag inte fick några matchningar. Körde lite i Japan mest för skojs skull, och det var brutal skillnad. Gjorde det dock sista dagen jag var där, så det blev aldrig några dejter, men det var kul att se att folk ville matcha åtminstone.

Har du någon erfarenhet om hur det är att snacka med dem som är icke-svenskar? Vad jag fick höra var att japanerna ex. ofta ville ha "brevvänner" och att de ville lära sig bättre engelska snarare än att faktiskt dejta någon. Vet inte om det ligger någon sanning i det.

Det du har hört är nog inte sant. Jag har en vän, kanske 6/10 i Sverige, han får inget här, inget. Han åkte förra året till Japan, 5 dejter på en vecka och flera av dom blev ligg och KKs. Sen nu drog han iväg till sydamerika och där har han haft 10st (!!) dejter på en vecka, dvs mer än 1 varje dag, med smala snygga kvinnor.

Återigen, han fick inget i Sverige, osynlig här, en gud där.

Svenska kvinnor är otroligt stroppiga idag med enorma standards, detta även fast dom själv i många fall är ragator med väldigt dålig attityd och maskulina av sig.

Jag tror fler och fler män kommer ge upp svenska kvinnor faktiskt, kvar kommer dom bli med "Tuffa bad boys" och spännisblattar som ger dom den dominans dom sugit bort från den svenska mannen.
Citera
2018-07-12, 00:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Det du har hört är nog inte sant. Jag har en vän, kanske 6/10 i Sverige, han får inget här, inget. Han åkte förra året till Japan, 5 dejter på en vecka och flera av dom blev ligg och KKs. Sen nu drog han iväg till sydamerika och där har han haft 10st (!!) dejter på en vecka, dvs mer än 1 varje dag, med smala snygga kvinnor.

Återigen, han fick inget i Sverige, osynlig här, en gud där.

Svenska kvinnor är otroligt stroppiga idag med enorma standards, detta även fast dom själv i många fall är ragator med väldigt dålig attityd och maskulina av sig.

Jag tror fler och fler män kommer ge upp svenska kvinnor faktiskt, kvar kommer dom bli med "Tuffa bad boys" och spännisblattar som ger dom den dominans dom sugit bort från den svenska mannen.
Hur ser din vän ut? Hårfärg, ögonfärg, längd?

Anledningen till att han lyckas i Japan och Sydamerika är att där är han exotisk.
Jämför med Alexander Skarsgård. I Sverige ses han som en vanlig blond och blåögd man. Inget särskilt. Men i Hollywood är han en hunk eftersom hans utseende är ovanligt.
Citera
2018-07-12, 00:41
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:

Skaffa de egenskaper kvinnor är intresserade av och försök ta kontakt med dem.

På köttmarknaden är det i första hand munläder, fysik och kläder som gäller.

Är det för en relation så är det pengar, personkemi och humor.

Man behöver inte vara stormrik men ha som minst lika mycket pengar som hon har att röra sig med.
Citera
2018-07-12, 01:34
Medlem
Citat:
Har spenderat några dagar på ett incelforum för att få en inblick. En sak som är säker är att de är väldigt pålästa om diverse vetenskapliga studier, här är en studie som visar rätt intressanta saker:

Science confirms: Compared to last decade, women putting out only for Chad

(Chad betyder i princip en superattraktiv kille, rent fysiskt)

https://incels.me/attachments/original-00007435-201702000-00005-t2-5-jpeg.11723/

https://journals.lww.com/stdjournal/Fulltext/2017/02000/Changes_in_the_Distribution_of_Sex_Partners_in_the .5.aspx

En annan studie som visar en rätt extrem ökning av män som går sexlösa efter det att tinder lanserats:

https://incels.me/attachments/figure1newlymanincel-w640-png.13438/

https://ifstudies.org/blog/male-sexlessness-is-rising-but-not-for-the-reasons-incels-claim

"But the normies thought that we were all here over imaginary problems. SUCH FUCKING RETARDS"

Citat:

Den första studien är intressant, då det knappt finns någon skillnad när man kollar på partners det senaste året, till skillnad från livstids partners. Notera också att top 20% bara knullar 2 mer i sin livstid och att top 5% knullar 12 mer i sin livstid. Resterande 80% har vi ingen aning om, samt av anledningarna.

Den andra artikeln undrar jag om incels.me (samt du) ens har läst?

Den tredje artikeln (och den medföljande bilden som inte går att komma åt) hävdar en massa utan att ge läsaren en studie att kolla på. Se även vad denna kvinna har PÅSTÅTTS att säga, en bit ner i artikeln :

“Millennials have been brought up in a culture of hypersexuality which has bred a fear of intimacy.

"The women are always up for it with beautiful hard bodies and the men have permanent erections. That is daunting to young people.

“The fear for young men is of being humiliated that they can’t live up to that, plus the fear of exposure in your Facebook group.

“It is now compounded by a new morality which is coming around partly in reaction to the hypersexuality. There is no arena to explore in that clumsy way that adolescents have to do.”

Jag är också intresserad av varför en självutnämnd bög brinner så mycket för detta ämne. Hur kom du ens in på det?
Senast redigerad av antilife 2018-07-12 kl. 01:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in