Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-30, 20:06
Medlem
Som jag skrev tidigare så ÄR Tinder helt riggat/glitchat. Jag kommer begära pengarna tillbaka för nuvarande boost av rena principskäl. Noll likes under hela boosten trots att det finns hundratals tjejer runtomkring. Vanligtvis får jag mellan 20 och 70 likes så ja, de har definitivt strypt min exponering.
Citera
2018-06-30, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad skulle ni tänkt/gjort om en tjej sa att hon aldrig gjort det a.k.a oskuld när du var på väg med huvudet ner på henne? Jag kunde inte förmå mig att ta den oskulden, är det bara jag som är uppfostrad så? Kunde improvisera och göra andra aktiviteter iaf... alltid nåt.

Bra fråga och fint att vissa fortfarande har integritet idag.

Men för det första bör vi nog vara på det klara med att de flesta kvinnor blir söndertrasade av knull. Deras hjärnor utsöndrar mer oxytocin ("bondningshormonet") vid sex osv. som gör att sexet påverkar dem mer när det kommer till att bli fäst vid någon och få känslor.
Och det är faktiskt av enorm vikt att en kvinna är oskuld för ett framgångsrikt förhållande. Oskulder är som bekant avsevärt bättre och pålitligare fruar än tjejer som haft flera sexpartners. Stark korrelation finns:

http://1.bp.blogspot.com/_R-WhB9g9eYk/TJDSr8V_ShI/AAAAAAAAAOg/VmMGTymAVcI/s1600/teachman
https://fellowshipofminds.files.wordpress.com/2016/08/number-of-premarital-sex-partners-divorce.png
https://ifstudies.org/wp-content/uploads/2016/05/wolfinger-sex-divorce-table-1.png

Så det beror väl på - var intrycket du fick av henne att hon lika gärna kommer bli av med den inom någon vecka i alla fall då hon tycker knulla runt-livet verkar mer spännande än någonting seriöst, så hade det väl inte skadat. Inte heller hade det väl skadat ifall du aldrig gett henne några illusioner om att du är någon för ett seriöst förhållande utan det hela handlade bara om sex.

Däremot hade det väl varit lite av ett hyckleri ifall man förespråkar konservativa värderingar och samtidigt ljög någon oförstörd och naiv tjej och gav henne intrycket om att man var intresserad av henne för någonting seriöst bara för att få till ett ligg, som hon skulle kunna förstöra henne lite grann.

Så mitt svar är väl att så länge som man är ärlig är det väl inga problem. Men en oskuld som hänger på Tinder är nog oftare av sorten att hon har tänkt bli en hoe och tycker det verkar jättespännande, än att hon går omkring med drömmar om en pojkvän, så ifall inte du knullade henne lär hon ha nåns kuk i halsen rätt snart i alla fall...
Citera
2018-06-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Fasen vad tråkigt. Lider med dig bro.
Hur har det gått för dig på Tinder annars? Har du fått till det med någon dam?

Själv har jag Gold/Plus men tjejerna vill knappt ses trots matchningar. uppe i 44 st nu men det är rätt stor spridning på dessa över halva Sverige.
Det är väl ditt problem. För stort avstånd i dina filter. Det är ju en rejäl uppförsbacke i att förmå sig, eller ens att ha möjlighet att åka till någon, ännu mindre en främling, om det är tiotalet mil mellan er. Alla är inte som Formalhaut som klarar av att hitta villiga på andra sidan landet! Satsa på närodlat istället, det är bättre för miljön!

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad skulle ni tänkt/gjort om en tjej sa att hon aldrig gjort det a.k.a oskuld när du var på väg med huvudet ner på henne? Jag kunde inte förmå mig att ta den oskulden, är det bara jag som är uppfostrad så? Kunde improvisera och göra andra aktiviteter iaf... alltid nåt.
Vilket sentimentalt trams. Ner på henne bara, det borde väl du se som lite av en ära?
Citera
2018-06-30, 20:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t

Vilket sentimentalt trams. Ner på henne bara, det borde väl du se som lite av en ära?

Inte om jag vet att jag inte vill ha något förhållande med henne, då får nån som vill ha förhållande med henne ta den.
Citera
2018-06-30, 20:57
Medlem
Jag gör fejkade tjejkonton ibland. Sjukt kul när en desperat snubbe åker 2 timmar till en adress där ingen väntar på honom
Citera
2018-06-30, 23:22
Medlem
Imbazs avatar
Har flickvän, men gjorde en tinderprofil av nyfikenhet.

Hoppas ingen hon känner får mig i sin bläddring .

Har gjort min första svepning och slösat alla gratis likes.. Hur många matchningar är normalt att få under en gratis svep ?

Haha är första gången man testar en dejtingapp.
Citera
2018-06-30, 23:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Finns kanske risk att hon kärar ned sig till dig. Hur gammal är hon? Kan du tänka dig förhållande?
Varför skulle hon göra det? vill inte skriva ålder men gammal för att vara en oskuld-tjej. Tror inte det, fanns potential första dejten tyckte jag, men är mer klart nu att det inte riktigt klickar efter dejt 2, vilket är synd för hon har många bra egenskaper... var samma med förra

Alltid har tjejer jag träffar en hel drös med bra egenskaper, yttre som inre, men sen är det alltid några grundpelare som visar sig saknas efter ett längre dag,
Citera
2018-07-01, 01:11
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Har gjort min första svepning och slösat alla gratis likes.. Hur många matchningar är normalt att få under en gratis svep ?

Vad är syftet? Vilken idiot alltså.
Senast redigerad av dunia 2018-07-01 kl. 01:27.
Citera
2018-07-01, 02:57
Medlem
Citat:

Hoppas du blir exposed och inte får några match.
Citera
2018-07-01, 03:17
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:

Om du nu är seriös med detta..Berätta gärna noga varför man gör en sån idiot grej? ..Riskera ett förhållande bara för man är nyfiken på hur tinder funkar.

Ännu är inte sista idioten född..
Citera
2018-07-01, 10:14
Medlem
Vad skriver man till en fucking 10a (!!!!!!) som har tre bilder, en kopplad instagram med massa livsnjutarbilder men som inte direkt bjuder in till någon konversationsöppnare?
Citera
2018-07-01, 11:46
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness
Om du nu är seriös med detta..Berätta gärna noga varför man gör en sån idiot grej? ..Riskera ett förhållande bara för man är nyfiken på hur tinder funkar.

Ännu är inte sista idioten född..

Haha med att det blir jobbigt om hennes vänner ser mig eller så, så menade jag att det kan bli pinsamt mer att de tänker "vad gör han där"?

Tjejen skulle inte lacka, hon känner mig och jag har alltid varit en ärlig och bra kille mot henne. Man kan väll söka vänner på tinder eller måste man per automatik ligga ?

Oavsett så riskerar jag inte en relation för detta. Hon och jag har gått igenom värre saker så hon kommer nog bara skratta åt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in